Eindelijk mijn rijbewijs :-D

Gefeliciteerd vanuit Dordt.
hee uit papecity? Daar woonde ik vroeger :)

Ach die centjes komen wel, en anders koop je gewoon een wat ouder model voor 2 a 3 duizend. :)

Heb zelf net een vrij nette gsx750f uit 2000 in bleskensgraaf gekochtvoor 2500 bijvoorbeeld. Het hoeft niet altijd duur te zijn. :)
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een vrouw met goede smaak voor muziek (moterstek) Hulde! :} Ow en natuurlijk gefeliciteerd *O*


:) thanks! Vanavond naar de 013, lol, band die ik jaaaaaaaren niet gezien heb en waarvan ik toch stiekum echt meestal niet meer dan 3 nummers op cd kan luisteren omdat de instrumenten me gaan irriteren (wie o wie... :P)
 
Gefeliciteerd vanuit Dordt.
hee uit papecity? Daar woonde ik vroeger :)

Ach die centjes komen wel, en anders koop je gewoon een wat ouder model voor 2 a 3 duizend. :)

Heb zelf net een vrij nette gsx750f uit 2000 in bleskensgraaf gekochtvoor 2500 bijvoorbeeld. Het hoeft niet altijd duur te zijn. :)



Is ook zo :) en anders moet ik mijn inboedel maar verkopen :P
Slaapkamer is overrated, heb liever een motor ;)
 
full
 
Laatst bewerkt:
Eind van het seizoen = koopseizoen.

Het is een kopersmarkt dus neem de tijd om een leuke bike te vinden

Proficiat !
 
:) thanks! Vanavond naar de 013, lol, band die ik jaaaaaaaren niet gezien heb en waarvan ik toch stiekum echt meestal niet meer dan 3 nummers op cd kan luisteren omdat de instrumenten me gaan irriteren (wie o wie... :P)

Aaah, de 013 Tilburg. Heb een keer een voorprogramma gedaan daar, best een grote tent. :)

Den Haag signing off, en ook hier gefeliciteerd met je rijbewijs. :9
 
Gefeliciteerd, en veel veilige kilometers gewenst *D :]

Niet uit de omgeving Dord, maar als je in de 013 bent, ben je vlakbij :]
 
Laatst bewerkt:
alsnog gefeliciteerd met je A-bewijsje.. ik heb hem de 12de gehaald.. ik kom ook uit de omgeving dordrecht om precies te zijn zwijndrecht en of ik leuk ben weet ik niet daar mag je zelf over oordelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan