Eindelijk Yamaha! (MAX)

sluit ik me ook bij aan!
Het was lullig van dat bandje anders had Rossi, Biaggi weer helemaal zoek gereden.

There can be only one! :}
 
Hmmm Biaggi heeft misschien wel verdiend gewonnen... hij was immers gewoon de snelste in de training, en kent dit circuit goed (6 eerdere overwinningen)...

maar als Rossi's band er niet was aangegaan had ie Biaggi nog wel voorbij gestoken denk ik...
Hij is een heel afwachtende rijder, en op het laatste moment toeslaan zodat Biaggi geen kans heeft om terug te slaan... En Rossi reed redelijk gemakkelijk naar Biaggi toe....

Ook erg goed van Kato :}
Daar gaan we komende races meer van zien!!!

Lagemaat ook mooi gereden :)

Die band gaat er niet zomaar aan. Denk niet dat ze bij Michelin veel maandagmorgen-bandjes leveren. It's all in the game. ALS geldt niet in de racerij.

Heb btw geen goede zaken gedaan in de Droomteamcompetitie. Rossi uitgevallen en Rolfo op z'n giechel. Gelukkig beginnen Hopkins en Stoner er de vaart een beetje in te krijgen. :)
 
ik vraag me af of het de banden alleen waren. er kwam zoveel vanaf dat er volgens mij onderhuids ook wel eens iets kapot kan zijn.
 
vind ik ook,moet :r van rossi z'n superieuriteit.
Net als in de F1 met die schumi.
Mogen van mij hun benen breken,word het weer eens spannend.
 
Biaggi had gewoon geluk dat Rossi uitviel, en Rossi deed helemaal niet zo gek dat ze achterband versleten had moeten zijn.

Ik vond het juist top dat die niet voor dat 1 puntje ging, voor hem was het makkelijk geweest om dat 1 puntje te pakken, nu had die ander tenminste een puntje waar die veel blijer mee is dan Rossi was geweest.

En nu heeft Biaggi natuurlijk een grote mond, volgende race's zien we hem voorlopig weer niet.
 
Biaggi had gewoon geluk dat Rossi uitviel, en Rossi deed helemaal niet zo gek dat ze achterband versleten had moeten zijn.

Ik vond het juist top dat die niet voor dat 1 puntje ging, voor hem was het makkelijk geweest om dat 1 puntje te pakken, nu had die ander tenminste een puntje waar die veel blijer mee is dan Rossi was geweest.

En nu heeft Biaggi natuurlijk een grote mond, volgende race's zien we hem voorlopig weer niet.
stupid.gif

Eindelijk een yamaha rijder die het begrijpt :)

En das de klasse van Rossi
 
Typisch om Rossi's overwinningen op geluk te gooien... da's wel heel zuur he?

En waarom hij stopte weet nog niemand... zo'n rondvliegend stuk rubber kan heel wat schade veroorzaken, en waarom dan risico (voor jezelf en overige rijders!) nemen...

En afscheid van het publiek nemen en de tent openhouden.... top!

Met alleen mazzel wordt je geen wereldkampioen.
 
Vond het een mooie race. Ik ben Rossi-fan, maar toch vond ik het fantastisch dat ie eens een keer écht er voor moest gaan zitten. Die indruk had ik tenminste.

De mensen die denken dat Rossi geen WK wordt, zijn goed in de war. Het moet wel heel erg extreem worden wil Rossi de hoofdprijs mislopen.

ps. had wel wat meer van die wheely van Max verwacht. wat dat betreft is Vale toch leuker.... :)
 
ps. had wel wat meer van die wheely van Max verwacht. wat dat betreft is Vale toch leuker.... :)

Mee eens.. en ik denk ook wel dat er MEER aan de hand zou zijn geweest met de achterband...

En het kan best een maandag-ochtend band zijn geweest die Rossi had!! Dit komt heus niet alleen door Rossi's rijslijl!! Hij glijdt iedere race :}
 
Ik vond het juist top dat die niet voor dat 1 puntje ging, voor hem was het makkelijk geweest om dat 1 puntje te pakken, nu had die ander tenminste een puntje waar die veel blijer mee is dan Rossi was geweest.
Nou dat meeeeeeen je niet!! Als Rossi echt zo zou denken dan had hij niet al zo veel gewonnen. Medelijden hebben met je medecoureurs, daar geloof ik echt niks van.
Of hij gestopt is omdat hij niet van Biaggi wilde verliezen of dat hij gestopt is omdat er meer aan de hand was, of omdat hij gestopt is omdat hij dat ene punt toch niet meer zou pakken, dat weet ik niet. Maar jou verklaring geloof ik in ieder geval niet.

Ik ben als Max-fan natuurlijk enorm blij dat hij gewonnen heeft
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Maar goed, ik dacht net: O nee, nog 2 bochten en Rossi gaat er voorbij en dan is het weer gedaan met de lol. Vervolgens zie ik op de Max-cam ineens dat hij wijd gaat!!!!!!!!! Jippie!!!!!!!!!! Ik was wel blij. En is het geluk voor Max?? Ook dat weet je niet. Moest Rossi zoveel van zijn banden vergen of was het een maandagochtendproduct (zouden ze die banden niet 10x checken?) Rossi moest er in ieder geval wel voor werken, net als toen met Barros en Jaque.

Of Rossi ander had gewonnen, weet je toch niet (net zoals toen met Barros en Jaque) maar ik ben wel heeeeeeel blij dat er eindelijk eens een race was die spannend was. Ik had het leuker vinden staan als hij de race had uitgereden en ik ben blij dat die Rossi-dominantie eindelijk eens verbroken is. Ik heb nu al zin in de volgende race. Ik verwacht dan eigenlijk meer van Kato dan van Biaggi, maar goed, wie weet zit die vlgd jaar ook op een Honda. (Met 8 honda's en 2 blokken wordt het bijna een RC211V5 cup...)

PS Even over die matige wheelie van Max: lekker belangrijk... Hij kan enorm goed wheelien, maar nu ff niet, hij had EINDELIJK weer eens gewonnen en wist gewoon niet waar hij het zoeken moest.

Vergeet niet: Dit jaar is Max de enige die Rossi heeft verslagen!!!!!!!! Mijn held!!!!!
 
Die was ik idd ff vergeten.

Dat volgen van Ukawa staat vlgs mij in zijn contract, net als dat Criville altijd tweede werd achter Doohan.
Wat dat betreft zijn die lui van Honda niet echt voor spannende races...
 
da's de mooiste smoes die ik ooit heb gehoord Rebelske :}
Vraag: waarom valt Ukawa/viel Criville nooit aan?
antwoord: Dat staat/stond in zijn contract.
 
Max was dit weekend :} en Kato was :} :} Dat belooft nog wat voor de komende wedstrijden. Ik vond de rijstijlen van Kato en Max er een stuk relaxter uitzien dan van Rossi. Dus die gasten verdienen het echt wel. Het leek wel of er meer van Rossi's motor afknalde dan alleen maar rubber. Het zag er wat platic achtig uit.
Dus niet zeiken, het was gewoon een toffe wedstrijd met terechte winnaars. Dit had ik ook gezegd als Rossi gewonnen had als hij niet wat minder had zitten bumperkleven.
 
Op maandag 26 augustus 2002 10:58 schreef Rebelske het volgende:Nou dat meeeeeeen je niet!! Als Rossi echt zo zou denken dan had hij niet al zo veel gewonnen. Medelijden hebben met je medecoureurs, daar geloof ik echt niks van.
Of hij gestopt is omdat hij niet van Biaggi wilde verliezen of dat hij gestopt is omdat er meer aan de hand was, of omdat hij gestopt is omdat hij dat ene punt toch niet meer zou pakken, dat weet ik niet. Maar jou verklaring geloof ik in ieder geval niet.


Voor alle duidelijkheid, ik bedoel het iets anders dan dat jij het uitlegt.

Rossi had mischien, als hij er echt voor was gegaan, en er verder geen problemen waren aan zijn motor, in staat moeten zijn, met een nieuwe band, om de achterste in het veld in te halen, in principe had Rossi met zijn nieuwe achterband weer dik 2 a 3 sec sneller moeten kunnen rijden dan Biaggi op dat moment, dus was het zeker niet moeilijk geweest om de laatste puntje te pakken.

Echter met een voorsprong van ik meen uit me hoofd 80 punten, is strijden om 1 puntje wellicht een beetje overdone.

En ik geloof dat Rossi heus wel zo iemand is, dat hij in deze situatie, dat puntje schenkt aan iemand die daar heel erg blij mee is.

Dat is wat ik bedoelde.

Verder ben ik van mening dat Biaggi Rossi NIET verslagen heeft, kom op zeg, Rossi heeft panne en Biaggi wint daardoor, Biaggi heeft gewoon mazzel gehad.
Elke race tot nu toe wacht Rossi af tot een ronde op 10 voor het eind, slaat die toe en rijd weg van zijn achtervolger.
Het is bijna zover, hij rijdt zijn achterstand van ongeveer 1,5 sec in een rukje dicht en zit een beetje te duwen bij Biaggi, nou, 1 ronde langer en Biaggi was ingehaald, als zovaak dit seizoen.
Ik zeg helemaal niet dat het jammer is dat Rossi eens niet gewonnen heeft, maar het is niet Biaggi die zich daarvoor op zijn borst hoeft te kloppen.
 
Rossi had mischien, als hij er echt voor was gegaan, en er verder geen problemen waren aan zijn motor, in staat moeten zijn, met een nieuwe band, om de achterste in het veld in te halen, in principe had Rossi met zijn nieuwe achterband weer dik 2 a 3 sec sneller moeten kunnen rijden dan Biaggi op dat moment, dus was het zeker niet moeilijk geweest om de laatste puntje te pakken.

Je weet toch niet wat voor technische problemen er waren met Rossi z'n V5??? Misschien was er wel meer aan de hand dan alleen dat achterbandprobleem!
 
Ik had het ene moment het idee dat Rossi aan het spelen was en dat ie er weer een paar rondes voor het einde voorbij zou gaan. Het andere moment had ik het idee dat ie écht zijn best moest doen om bij te blijven.

Zowel Rossi als Biaggi reden lekker agressief, maar powerslides ala McCoy :} heb ik ze niet zien maken. (Erg jammer dat hij zover afzakte in het begin.) Je zag overigens erg goed dat zowel Rossi als Biaggi de motor bij het uitkomen van de bochten zo rechtop mogelijk duwden waardoor ze eerder het gas konden opendraaien. Errug mooie rijstijl wel. Kato echter reed meer op de traditionele manier, en dat zag je vooral bij het uitkomen van de boacht. Doordat hij de motor nog ralatief schuin had, kon hij minder hard op het gas dan de eerste 2. Maar, ik denk dat ook hij zijn rijstijl wel aan zal passen.

En nog even over het wel of niet mazzel hebben van Biaggi: Rossi heeft dit jaar al een behoorlijke portie mazzel gehad dacht ik. Mazzel of niet, Biaggi heeft verdient gewonnen. eerst een perfecte qualificatie, daarna een perfecte race. Wat wil je nog meer???
-----------------------------------------------

Als er volgend seizoen idd 7 van die RCV's rond rijden, dan ben ik bang dat Rossi het moeilijk gaat krijgen. Yamaha heeft de zaakjes ook steeds beter voor elkaar en wat we van Ducati dat andere merk wat er bij komt (Suzuki??) moeten verwachten weet ik niet.


ps. Voor degene die het niet weten, Eurosport wordt tweetalig uitgezonden. (Volgens mij moet je tv het wel ondersteunen) In het Engels en met die NL sukkels. Ik heb iig genoten van die Engelsen. :}
 
Laatst bewerkt:
We zullen het nooit weten...en wat dan als Doohan...Spencer....Gardner....Lawson..en ga zo maar door niet gestopt waren met racen...kom toch racekenners :? ..uitvallen hoort ook bij het racen..de ander wint dan of tie een betere rijder is of niet maakt eigenlijk niet veel uit.Vorig jaar won Rossi na het uitvallen(valpartij) van Max.....ik bedoel maar..en goed lezen a.u.b.
Wat wel zo is dat Biaggi op Brno altijd sterk rijd,hij is daar moeilijk te pakken.Of Rossi er in geslaagd was gisteren..we zullen het nooit weten ikke niet en jullie dus ook niet.Ook niet van hij kon hem makkelijk bijhouden...onzin vind ik dit.De stijl van Rossi is zo dat je moeilijk er uit kan halen of hij op de limiet rijd of niet,ik zou het graag horen van de enigste die het wel weet....Rossi zelf dus.Maarja de beste stuurlui staan aan wal..ook hiiiiieeeeeerroooooo.
 
Nederlands commentaar op Eurosport was nu ook veel beter en leuker met Jeffry de Vries!!! Hopen dat hij vaker commentaar gaat geven...hij heeft er tenminste verstand van!!
 
Als er volgend seizoen idd 7 van die RCV's rond rijden


ps. Voor degene die het niet weten, Eurosport wordt tweetalig uitgezonden. (Volgens mij moet je tv het wel ondersteunen) In het Engels en met die NL sukkels. Ik heb iig genoten van die Engelsen. :}
Zouden wel eens 10 rcv's V5 kunnen zijn als zij hun sponsering rond kunnen krijgen...als het maar geen Hondacup word :z

De huidige NL commentatoren zijn zekerv niet slecht....Jeffrey de Vries gaf goede uitleg over het rijden op de track...deze gast kon/kan urrrrg hard rijden met een motorfiets....hoor,ken je hem wel :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan