Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Neh, hoop dat ze volgend jaar weer aan Honda vast zitten :P

T is toch haast grappig te noemen dat niemand die prestaties hier roemt, terwijl er destijds ( afgelopen winter ) wel zo'n enorme steun was voor Ten Kate en hoe ze wel niet genaaid waren door Honda.

Dat is inherent aan het bestaan van meerdere topics die ongeveer over hetzelfde gaan. In het wsbk topic is wel gerefereerd aan de prestaties van Baz en Ten Kate. Zelfs met plaatjes. Ben het met je eens dat het hier in slechte tijden drukker was dan nu. Maar zo gaat het nou eenmaal. Zie Jonathan Rea topic om maar wat te noemen. Die man verdiend een standbeeld, maar weinigen die waarderen wat hij presteert.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik volg natuurlijk Michael maar kijk ook met een schuin oog naar ten Kate met Bazz , en lach me iedere keer weer krom met de verrichtingen van de Honda hokken.
Ik ben benieuwd hoe de nieuwe fireblade zich gaat verhouden volgend jaar.
Als HRC er echt een goede fiets wil bouwen?
 
Ik ben benieuwd hoe de nieuwe fireblade zich gaat verhouden volgend jaar.
Als HRC er echt een goede fiets wil bouwen?

Het nieuwste bericht uit Japan is dat ze een kantoor gaan vestigen in Kaatsheuvel.

En mocht ik het mis hebben, en ze nu echt echt echt met een nieuwe motor komen, ja dan zal het echt wel een mooi staaltje techniek worden.
 
Hopen dat Baz het resultaat uit FP3 doorzet in de race tijdens zijn thuiswedstrijd.
IMG_20190928_104836.png
op
 
Top nieuws !
Hoor veel mensen over dat ten Kate zo belangrijk is voor de nl motorsport e.d. maar ferry(eab) hoor je haast nooit iemand over jammer genoeg.
Lekker dat dit nu samen gaat.. jammer dat odendaal gaat rijden, maargoed.
 
Top nieuws !
Hoor veel mensen over dat ten Kate zo belangrijk is voor de nl motorsport e.d. maar ferry(eab) hoor je haast nooit iemand over jammer genoeg.
Lekker dat dit nu samen gaat.. jammer dat odendaal gaat rijden, maargoed.

En toch... ik ben het met je eens over Odendaal maar in het verleden heeft Ten kate al vaker verrast met coureurs. Ergens anders schreef ik hem nog af maar ben benieuwd waarom hun iets in hem zien.
 
Top nieuws !
Hoor veel mensen over dat ten Kate zo belangrijk is voor de nl motorsport e.d. maar ferry(eab) hoor je haast nooit iemand over jammer genoeg.
Lekker dat dit nu samen gaat.. jammer dat odendaal gaat rijden, maargoed.

Het gaat om het begin en dat is gemaakt. Nu komen ze weer met een WSS team en dat is alleen maar positief. De rest komt wel weer.
 
Zeker een positief begin, maakt daarom ook weinig uit wie er dan in het eerste jaar op die fiets zit en zal ook zeker met meegebrachte centjes te maken hebben gok ik..
Ik zie odendaal wel als puntenfinisher maar niet als top 5 man en dat vind ik gewoon jammer voor ten kate en eab, mocht het ineens anders zijn dan sta ik daar enorm van te kijken.
 
Leuk dat Ten Kate met een supersport team begint maar ik hoop wel dat ze ook met Nederlandse coureurs gaan rijden. Wat heeft de Nederlandse wegracewereld er anders aan?
 
Leuk dat Ten Kate met een supersport team begint maar ik hoop wel dat ze ook met Nederlandse coureurs gaan rijden. Wat heeft de Nederlandse wegracewereld er anders aan?
Tja , je zou ook kunnen stellen wat heeft Nederland aan een wegracewereld . Vooral tegenwoordig met het stikstof probleem.
8-) :+
 
Als die boeren nu eens allemaal met de trein naar den Haag gaan IPV met die duizenden tractoren besparen we zoveel stikstof dat de Nederlandse wegracewereld nog jaren kan racen ;)
 
Mooi nieuws; vanaf volgend seizoen in alle klasses vertegenwoordigd 😎

 
Mooi nieuws; vanaf volgend seizoen in alle klasses vertegenwoordigd 😎


En nog met een verrassing gaan komen staat in dit artikel? Een tweede Fireblade:P
 
Waarom Odendaal invliegen voor de WSS600 zonder ervaring en dan Van Straalen met WSS600 ervaring inzetten in de WSS300:?

SS300 is minder duur dan SS600, dus puur geld kwestie..... Ik gok dat Odendaal flink wat geld meeneemt. Glenn zal ook grotendeels zijn eigen feestje moeten betalen maar dat is minder dan SS600. Kijk naar Scott Deroue die is blij dat ie al KAN racen.
 
SS300 is minder duur dan SS600, dus puur geld kwestie..... Ik gok dat Odendaal flink wat geld meeneemt. Glenn zal ook grotendeels zijn eigen feestje moeten betalen maar dat is minder dan SS600. Kijk naar Scott Deroue die is blij dat ie al KAN racen.
Klopt helemaal !
Gaat af en toe meer om geld dan om talent, wat ook ergens wel weer logisch verklaarbaar is..
 
Gisteren weer eens sinds lange tijd bij Ten Kate Motoren geweest en spontaan even gesproken met Ronald. Prachtig om te zien hoe enthousiast hij nog steeds is over het racegebeuren en bovenal hoe trots ze zijn op de teamprestaties van afgelopen seizoen :t Verder nog even een foto gemaakt van vdM's kampioensfiets in het beroemde rijtje in de winkel:

1576330104851.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan