Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

Het zal toch niet waar zijn! :?

Hij heeft iig gister op Portimão gereden maar dat was om de nieuwe elektronica voor de MotoGP machines voor elkaar te krijgen..hm, wordt vervolgd.

full
 
Laatst bewerkt:
Max is naar mijn weten gewoon een officieële testrijder naast Alex Hofmann.
Dus niks bijzonders dat hij electronica test voor de GP machine.

De geruchten over een mogelijke comeback zijn dan wél weer interessant :Y
 
Als biaggi terug komt, dan word melandri waarschijnlijk weer gewipt... arme gast, altijd pech :')
 
Als biaggi terug komt, dan word melandri waarschijnlijk weer gewipt... arme gast, altijd pech :')


Hoe kom je daar bij?
Melandri is voor aprilia in de MotoGP aanwezig en na alle waarschijnlijkheid gaat Biaggi test werk doen op de RSV4 in superbikes en zal hij er ook zeer waarschijnlijk in PI bij zijn.
 
Veel mensen en zelfs organisaties hebben geprobeerd Max kapot te krijgen maar hij blijft gewoon lekker doorgaan, trekt zich niks aan van wat de hoge heren vinden. Prima hoor, racer pur sang.
 
Ik lees net op Racesport dat Max bekend heeft gemaakt dat hij dit jaar geen wildcards krijgt in de Superbike. :(

Het goede nieuws is wel dat hij zich nu ook bezig kan gaan houden met het ontwikkelen van de fiets in de de MotoGP. Met de hulp van max kunnen er grote stappen in de MotoGP gemaakt worden denk ik!
 
Het verhaal dat Torres en Melandri van plek zouden wisselen is door dezelfde site ook alweer ontkracht. Heeft met Max Biaggi trouwens niks te maken, die is met pensioen en heeft volgens mij geen concrete plannen om werkelijk (weer) een comeback te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan