El cheapo navigatie houder...

--Eric--

Rookie
24 jun 2021
14
9
Wat spul op Amazon besteld en voor een paar tientjes kan ik de hele dag navigeren op mijn Samsung S10 😀
 

Bijlagen

  • 20210626_174917.jpg
    20210626_174917.jpg
    103,6 KB · Weergaven: 37
  • SmartSelect_20210626-174746_WhatsApp.jpg
    SmartSelect_20210626-174746_WhatsApp.jpg
    99 KB · Weergaven: 37
  • SmartSelect_20210626-174730_WhatsApp.jpg
    SmartSelect_20210626-174730_WhatsApp.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 40
Let wel op dat de optische beeldstabilisatie van de camera kapot kan trillen op de motor. Een bekent probleem van de iPhone maar ook de Samsung S serie heeft hier last van.
Veel goedkopere telefoons hebben geen optische beeldstabilisatie en gaan minder snel stuk. De originele RAM versie heeft rubber bollen voor meer trillingsdemping maar dat is ook niet altijd genoeg.
 
ik heb meerdere jaren een S8+, S10+ en nu Note 20 ultra 5G op mijn motor zitten met een Quadlock (nu wel met vibratie demper) en de camera is nog niet kapot getrild, enkel zijn er wel steentjes tegen gevlogen dus moet je daar wel mee op passen ook, tenzij je die monteert achter een windscherm
 
ik heb meerdere jaren een S8+, S10+ en nu Note 20 ultra 5G op mijn motor zitten met een Quadlock (nu wel met vibratie demper) en de camera is nog niet kapot getrild, enkel zijn er wel steentjes tegen gevlogen dus moet je daar wel mee op passen ook, tenzij je die monteert achter een windscherm
Of meer afstad houden tot je voorganger :+
 
stupid.gif


Ik zie dat zo vaak en snap er dus helemaal niks van.
Kopen een mooie xxx en vervolgens als lid van de vrolijke vrekkenclub het risico nemen dat het helemaal fout gaat door dit soort krenterigheid.
Niet alleen hier op motorforum maar ook andere forums.
En als het dan fout gaat, komt er zo'n sneu vervolg op met gejank en gejammer etc.
 
Ach, mijn telefoon is in vele reis km's nog maar 1x uit de Ali rammount gekomen.

Tevens waren toen ook het subframe krom, de koffers flink ingedeukt, de valbeugels verbogen en de kuipruit gebarsten...

Maw ik blijf t wel aandurven.
 
Ik vind het er vooral niet uitzien, maar dat geldt ook voor de originele RAM. Zo groot en aanwezig, ook zonder telefoon.
 
Voordeeltje van die RAM en 4 potige Chinese dingen: Met 1 draaiknopje maak je alles los. Hou je alleen 1 balletje over.
 
Ach, mijn telefoon is in vele reis km's nog maar 1x uit de Ali rammount gekomen.

Tevens waren toen ook het subframe krom, de koffers flink ingedeukt, de valbeugels verbogen en de kuipruit gebarsten...

Maw ik blijf t wel aandurven.

wil net zeggen. Weer gezanik over goedkope onderdelen. ik heb al zeker 5 jaar zo'n klemding op een rubber kogeltje, dezelfde in de auto en motor.
Je zou eens moeten kunnen uitleggen waarom een klem met een prijs van meer dan 50 euro uberhaupt uit te leggen, maar hoe duurder hoe beter natuurlijk :?
 
En zorgen dat er een degelijke telefoon in zit. In dit geval toen een Cat.
Toen ik m zocht had ik m zo gevonden. Bleef maar herhalen: ''Probeer om te keren''
 
Navigeren op de mobiel in de houder gaat prima, ik doe het al jaren en er is bij mij nog nooit iets kapot getrild.
Ik had alleen niet meer voor een losse houder en een los voeding geval gekozen als ik jou was, zeker niet omdat een S10 gewoon wireless charging heeft.
Ik heb deze nu bijna 2 jaar en dat bevalt echt super goed:


Leg je telefoon er op, duw hem iets aan en het ding sluit vanzelf, zit echt vast. Ook bij 280km/u waait hij er niet uit. Opladen gaat harder dan je hem leeg kunt trekken. Aangesloten via contact dus gaat aan bij op contact zetten en weer uit als je de motor uitzet. Nooit risico op lege accu, geen slijtage van je stekkeringang op je telefoon, geen loshangende draadjes. En voor noodgevallen zit er nog een gewone USB aansluiting onzichtbaar onder verstopt met een rubber dopje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan