electra probleem led-knipperlichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Motorhank

MF veteraan
14 mei 2004
7.557
200
Almere
Fazer 600 bj 2004

nieuwe knippers erop gezet en zoals de meeste wel kunnen raden waarschijnlijk, deze knipperen veel te snel.

weerstand ertussen gezet.....geen alarmlicht functie meer en nog steeds te snel.

andere weerstand gehaald, helemaal niet meer knipperen

......poosje zo gelaten en gedacht "ik vind het wel best zo"......

maar het zit me toch niet lekker, dus gisteren weer naar de dealer geweest en daar kreeg ik een ander knipper relais mee.
deze ertussen gezet en alleen als ik de massa aansluit knippert ie 1 maal.
massa eraf en weer erop, weer 1 maal knipper....( alleen als je een soort sluiting maakt zeg maar )


wie oh wie kan me helpen.

gegevens van beide relais en stroom gegevens van de knippers.


Origineel:

knippers 10W 12V

relais Origineel:

12.8V 85 c/m
t/s 10W x 2
h/w 10W max.4bulbs


nieuwe spullen:
knippers:
LED
1.1 W 12V ( dat staat er echt op, kan dat wel ? 1.1W? )

Relais:
( van Kawasaki )
max.170W-12V
PA6.6-30%GF


het zegt mij allemaal niets, zijn de gegevens zoals ze op beide relais staan
ik hoop dat iemand me kan helpen

Hank
 
ik weet niet eens het verschil tussen die 2 :?

Zie hier een illustratie:
full


Trouwens: ik zou wel het originele relais gebruiken. Het gebruik van bovengenoemde weerstanden met je led-knippers (die een lagere weerstandswaarde hebben vergeleken met de originele knippers) zorgt ervoor de originele weerstandswaarde weer wordt bereikt, welke wel goed (moet) werken met je originele relais.

Groetjes,
Lyndon
 
Laatst bewerkt:
Zie hier een illustratie:
(Afbeelding)

Trouwens: ik zou wel het originele relais gebruiken. Het gebruik van bovengenoemde weerstanden met je led-knippers (die een lagere weerstandswaarde hebben vergeleken met de originele knippers) zorgt ervoor de originele weerstandswaarde weer wordt bereikt, welke wel goed (moet) werken met je originele relais.

Groetjes,

dank voor je hulp
Lyndon
 
:] Heb er een aangeschaft bij www.whitelights.nl Werkt prima!
Daar verkopen ze zowel 2 als 3 polige LED relais en LED relais met OEM connector voor Honda, Kawasaki en Yamaha. Maar ook gewone knipperrelais van 6 of 12 V in verschillende wattages!
|(


die heb ik ook gehad....gingen ze wel op normale snelheid alleen heel erg zwak....maar ok, het is nu opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan