Elektrische 'inline' benzinekraan

Precies wat ik zocht!

10D952D4-2673-43C6-86AF-93E8831C58FF.png
 
De benzinekraan op mij Guzzi California 3 kan ik niet meer bedienen (is systeem met een veer die de kraan open en dicht draait).

Ik wil nu een 2e kraantje in serie zetten in de slang. Weet iemand of die ook elektrisch te verkrijgen zijn?

Zo iets maar dan elektrisch
Universele benzinekraan kopen | Louis motor & vrije tijd

Ben ook een California 3 aan het opknappen en vind die extensie na midden onderaan tank waardeloos ,gewoon een normale benzine kraan of vacuüm zou ik veel liever hebben, maar dat wordt een gedoe met huidige tank.
Ben dan ook aan het kijken naar andere tank die op Cali 3 te gebruiken is zonder frame of tank veranderingen, dat betekend wel als je het mooi wil houden
ook zijpaneeltjes en zit moet veranderen wil je het netjes houden.
heeft er iemand een idee ??
 
Ik vraag me toch af waarom zo'n benzine kraan nu weer elektrisch moet. Enigste wat ik kan bedenken is voor ongelukken. Er was niks mis met een normale handgedreven benzinekraan. Des te meer elektra des te meer kan er kapot gaan.
 
Ik vraag me toch af waarom zo'n benzine kraan nu weer elektrisch moet. Enigste wat ik kan bedenken is voor ongelukken. Er was niks mis met een normale handgedreven benzinekraan. Des te meer elektra des te meer kan er kapot gaan.
gaat om de plek waar de kraan zit namelijk onder de tank in het midden waardoor die vanaf de zijkant niet te bereiken is
standaard is dat opgelost met een stuk flexkabel ( lijkt een beetje op die van een teller kabel) en een knop in het zijdeksel .
wat natuurlijk na vele jaren stuk gaat .
Een normale kraan betekend zadel eraf voor je de kraan dicht kan zetten dus een elektrische versie is dan wel handiger .
zij het dat die nu weer erg duur zijn
Op de sport 1100 zat er een hoewel ik niet zeker van ben of die ook op de calli aansluiting gaat passen
 
ik zou liefst handbediende kraan hebben ... maar welke tank van ouder model past zonder aanpassingen aan andere tank en frame en zijn andere zijschilden en buddy makkelijk te veranderen???
 
Calli 1100 welke nog met Carberateurs hadden zou zo moeten passen net als de zij schilden en die had die kabel kraan niet
Al moet ik bekennen dat ik ze zelf niet hebt dus vergelijken is wat moeilijk, maar wat model aangaat zijn ze wat uiterlijk aangaat op het oog gelijk
De injectie model valt of daar zit een terug voer aansluiting extra op de tank aan de voorkant van de tunnel
 
O ok dat wist ik niet en ga het uitzoeken, maar ook of tank van ouder model past bijv. G5 misschien? buiten praktische overweging
vind ik oude calfornia mooier of T 3
Zijn die oude modellen 2e hands daarom duurder?
Maar inderdaad 26 jaar is best best wel pittige leeftijd! niet gek dat zonder grondig hier en daar onderdelen vervangen het nodige stuk gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan