En dit geeft weer haarfijn aan waar het om gaat..

Op woensdag 14 mei 2003 17:31 schreef Gorilazz het volgende:
Heeft de topic starter soms tijd over? Was die anders rondjes aan het rijden? Leest ie zelfs kranten sinds zondag?????
Geef die jonge aub een motor......
:? Wat is jou probleem?
 
Tsja zo werd ter ere van de olie-crisis in '73 door toedoen van de Arabische landen (tijdelijk :( maar niet heus) een snelheidslimiet ingevoerd op de Nederlandse snelwegen (waar tot die tijd de "Duitse" situatie bestond = zo hard rijden als je maar wilde)
Volgen mijn moeder die toenertijd bij het hoofdkantoor vd BP werkte lieten ze de olie nog net niet het riool inlopen omdat ze het in de opslag niet meer kwijt konden. Wat nou oliecrisis !!!!!Was dus alleen maar om die oliesheiks niet tegen het hoofd te stoten.
 
Kan iemand mij de logica uitleggen achter de regel die bepaalt dat ik moet betalen voor een door mijzelf aangeschaft voertuig, dat in MIJN schuur niks staat te doen?
 
Kan iemand mij de logica uitleggen achter de regel die bepaalt dat ik moet betalen voor een door mijzelf aangeschaft voertuig, dat in MIJN schuur niks staat te doen?
praat je nu over de motor of over de vrouw








, oeiii ik hoop niet dat dinnetjuh dit nog leest
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij de logica uitleggen achter de regel die bepaalt dat ik moet betalen voor een door mijzelf aangeschaft voertuig, dat in MIJN schuur niks staat te doen?
Simpel, voor alles wat van jou is betaal je eerst belasting bij de aanschaf en vervolgens zo lang als het in je bezit is, is niet moeilijk, toch?

We mogen wel oppassen, straks moet je nog vermakelijkheidsbelasting - alleen het woord al :( - betalen als je op dit forum ingelogd zit |(
 
Simpel, voor alles wat van jou is betaal je eerst belasting bij de aanschaf en vervolgens zo lang als het in je bezit is, is niet moeilijk, toch?

Het is nog mooier! Je betaald eerst belasting als je geld verdient, dan nog eens wanneer je het restje wat je overhoud uitgeeft, en daarna nog over hetgeen je gekocht hebt.

Nu ben ik het zat deze thread, ik wordt er verdrietig van.
 
Het is nog mooier! Je betaald eerst belasting als je geld verdient, dan nog eens wanneer je het restje wat je overhoud uitgeeft, en daarna nog over hetgeen je gekocht hebt.

Nu ben ik het zat deze thread, ik wordt er verdrietig van.

...en als je dood gaat moeten de nabestaanden over het geld waar jij al belasting over hebt betaald, ook nog es belasting betalen... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan