Ja daar ben ik dus nog niet over uit. De meeste uitlaten zitten er schuin onder en dat vind ik dus geen porem. Verder ben ik nog niet echt een uitlaat tegengekomen waar ik helemaal 'kapot' van ben. Ik vond dat ding van Laser (geloof ik?) wel leuk. Die GP uitlaat, ééntje onder het kontje en één ernaast.uitlaten moeten gezien worden, zeker op een ss!!! dat kontje vind ik dus niets...
Juist niet. Op m'n R6 deed en durfde ik veel meer (lees; harder en schuiner door de bochten, haha). Op die Duc reed ik helemaal als een oude krant. De R1 heeft gewoon teveel vermogen, voor mij, om dat vermogen ook nog eens over te brengen naar het wegdek. Ik wil een stappie terug doen zodat ik weer wat meer aan het gas kan jengelen. En dat jankerige is ook weer eens leuk om te horen.gaaaaaaaaf
alleen het zal wel tegenvallen.
eerst die duc, dan die r1, en nu een hoogtoerige 600rr.
ik ben benieuwd
HuldeJuist niet. Op m'n R6 deed en durfde ik veel meer (lees; harder en schuiner door de bochten, haha). Op die Duc reed ik helemaal als een oude krant. De R1 heeft gewoon teveel vermogen, voor mij, om dat vermogen ook nog eens over te brengen naar het wegdek. Ik wil een stappie terug doen zodat ik weer wat meer aan het gas kan jengelen. En dat jankerige is ook weer eens leuk om te horen.
Zoals sommigen misschien gelezen hebben hier en daar is mijn motortje vorige week zaterdag gestolen. Ik ben druk op zoek naar welke motor zich gelukkig mag prijzen mijn volgende racebeessie te worden.
Als de verzekering meewerkt dan is dit het voorlopige plan:
Honda CBR 600RR '04, blauw:
(Afbeelding)
Om er vervolgens dit van te maken:
(Afbeelding)
Met misschien dit kontje/uitlaatje:
(Afbeelding)
Ben er alleen nog niet achter waar het kenteken dan komt, maar goed.
Verder:
- buddy sit cover
- wordt het e.e.a. van carbon
- zwart dubble bubble ruitje
- stuurdemper
- adjusters
- achter 2 tandwielen groter (= beter dan voor 1 kleiner)
- PCIII
- rvs/kevlar remleidingen
- kleinere knipperlichten vanzelfsprekend
Mwa, voorlopig genoeg te doen lijkt me. Nu afwachten wat de expert bepaald hoeveel ik terug krijg...
Dat is niet zo gek, ik heb er geen topic voor aangemaakt, vond ik niet nodig; de zoveelste gestolen motor.HOE gestolen
ik had het dus nog niet gelezen
Balen
blijf je R1 mooier vindenmaar als die pk's je inderdaad te heftig waren dan is dit een leuk alternatief.
succes met de afhandeling van je verzekering.
Dat is niet zo gek, ik heb er geen topic voor aangemaakt, vond ik niet nodig; de zoveelste gestolen motor.
Ik was bij m'n moeder in Badhoevedorp. Motor stond op stuurslot en een dikke vette ketting die ze hebben doorgeknipt. Niet superbeveiligd dus, maar dat schijnt niks uit te maken heb ik hier en daar al gelezen. Als ze 'em willen, dan krijgen ze 'em toch wel. En dit alles gebeurde tussen 12:45 en 15.00 uur. Midden op de dag in een woonwijk. Waar halen ze 't lef vandaan heh. En natuurlijk heeft niemand iets gezien... Maar goed, shit happens. Ik vind het natuurlijk kut dat het gebeurd in de mooiste tijd van het jaar. De assecoires en de tijd die ik in het verbouwen heb gestoken, krijg ik natuurlijk nooit terug, maar als ik voor de motor genoeg terug krijg, hoor je mij niet klagen.
Ja daar ben ik dus nog niet over uit. De meeste uitlaten zitten er schuin onder en dat vind ik dus geen porem. Verder ben ik nog niet echt een uitlaat tegengekomen waar ik helemaal 'kapot' van ben. Ik vond dat ding van Laser (geloof ik?) wel leuk. Die GP uitlaat, ééntje onder het kontje en één ernaast.
Vandaag heb ik de motor die ik er van wil maken (qua bestickering) gezien bij Arie Molenaar Motors. Tering wat is dat ding vet! Ik weet zeker dat ik hem zo wil hebben. Ze vroegen er 13.000 voor. Daar heb je de bestikkering voor (die voor een groot deel gespoten is i.p.v. stickers, wel beter dus), een seat cover en Michelin Pilots.
Nou kan ik de blauwe RR voor 11.250 krijgen, sticker set voor 160, kapje 250 (standaard banden laat ik er lekker op. Dan moet ik de onderkant nog Castrol groen laten spuiten en als alle stickers erop zitten, blanke lak over alle kappen. Dat zal me zo'n 240 euro kosten gok ik (vriend van me is spuiter). Dan kom ik op zo'n 11.900. Haha, ik ga het lekker zelf doen dus.
Owja, dan twijfel ik nog tussen een Leovince SBK (van de nieuwe lijn) of een Laser GP uitlaat (=1 onder de kont en 1 ernaast).
Huldevoor gewoon voor jezelf beslissen dat meer PK's niet het juiste voor je zijn. Zijn genoeg motorrijders die op motoren rijden ivm specificatie's ipv dat ze er wat mee kunnen
Zo: : ^ (maar dan aan elkaar natuurlijk)Weet nog steeds niet waar ik die "I'm with stupid" vandaan moet toveren maar ik ben het dus volledig met bovenstaande eens: HULDE!
Thanks!Echt rot dat je beestje gestolen is maar veel succes en plezier met de nieuwe.
Ja zo denk ik er inmiddels ook overVind je plannen voor het 'personalisen' erg goed m.u.v. die weggewerkte uitlaat. Een goede uitlaat is juist een mooi stylingselement. Vind persoonlijk de 'gewone' laser onder de kont erg mooi!
HuhMotor Mercuur had/heeft? een blauwe in de aanbieding met het GP uitlaatsysteem ( 1 in de kont en 1 aan de zijkant ) voor € 10.750,-. Is wel in Den Haag ( Pletterijkade ). Misschien een idee om eens te informeren of ze die nog hebben.
Zo: : ^ (maar dan aan elkaar natuurlijk)
Vanzelfsprekend. Ik zal in dit topic alle ins and outs vermeldenBedankt....het mysterie ontrafelt
Denk je nog even aan de pics als het zover is
Alleen met die uitlaat verneuk je je achterkant
haha ja, die gaat al niet meer door. Zal 'em meteen effe verwijderen.Even verder lezen
haha ja, die gaat al niet meer door. Zal 'em meteen effe verwijderen.
Er komt waarschijnlijk De nieuwe Leovince onder (titanium). Die zit helemaal recht onder de kont in combinatie met een uitlaat systeem van Laser. Dus een full system, maar dan van 2 merken. Dat in combinatie met een BMC filter en PCIII zo een winst van 14PK moeten opleveren. Haha, en daar gaan de PK's weer
Heel vetZoals sommigen misschien gelezen hebben hier en daar is mijn motortje vorige week zaterdag gestolen. Ik ben druk op zoek naar welke motor zich gelukkig mag prijzen mijn volgende racebeessie te worden.
Als de verzekering meewerkt dan is dit het voorlopige plan:
Honda CBR 600RR '04, blauw:
(Afbeelding)
Om er vervolgens dit van te maken:
(Afbeelding)
Verder:
- buddy sit cover
- wordt het e.e.a. van carbon
- zwart dubble bubble ruitje
- stuurdemper
- adjusters
- achter 2 tandwielen groter (= beter dan voor 1 kleiner)
- PCIII
- rvs/kevlar remleidingen
- kleinere knipperlichten vanzelfsprekend
Mwa, voorlopig genoeg te doen lijkt me. Nu afwachten wat de expert bepaald hoeveel ik terug krijg...
haha ja, die gaat al niet meer door. Zal 'em meteen effe verwijderen.
Er komt waarschijnlijk De nieuwe Leovince onder (titanium). Die zit helemaal recht onder de kont in combinatie met een uitlaat systeem van Laser. Dus een full system, maar dan van 2 merken. Dat in combinatie met een BMC filter en PCIII zo een winst van 14PK moeten opleveren. Haha, en daar gaan de PK's weer