En weer bedankt Safe....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captain_Slow

MF'er
26 apr 2009
121
0
Purmerend
Safe, bedankt voor het kwijtraken van een onderdeel die ik als voorbeeld had meegenomen.....
Deels eigen schuld, ik kwam ermee aan om te laten zien wat ik nodig had (is mij al eens eerder gebeurd, dat ik met een kettingset voor een compleet andere Honda thuiskwam), dus ze hadden een prijs gemaakt, moest worden besteld, maar ik kreeg alleen een bestelnummer op een a4-tje mee.
Thuis aangekomen, weer verder aan de motor, "hee, waar is die schakelaar gebleven?", dus weer terug naar Rotterdam.
Kunnen ze hem niet meer vinden, vind ik toch best knap, en na een tijdje word ik pissig, die gast achter de balie pissig, en geven ze mij de schuld nog dat ik er beter op had moeten letten!
Nieuw onderdeel is besteld, pas na een half uur heen en weer zeiken, en met tussenkomst van iemand anders, en er mag zowaar een paar euro van de prijs af.....
Morgen zou ik ermee weggaan, nu kan ik pas donderdag op zijn vroegst weg...
Wel een goeie tip gekregen van hem; de draden kun je doorverbinden hoor! Right....

Stond op het punt om serieus te gaan praten over een 996 die er stond, jammer dan, rij ik liever 75 km naar Oisterwijk en zodra die schakelaar binnen is, is het de laatste keer dat ik daar ooit een poot binnen heb gezet.
De motor zelf kwam ook bij Safe vandaan, ik heb daar genoeg geld heen gebracht, ik heb echt 100X liever gehad dat Ducati Rotterdam/Motoport Vianen nog open waren ipv Safe....
 
Safe, bedankt voor het kwijtraken van een onderdeel die ik als voorbeeld had meegenomen.....
Deels eigen schuld, ik kwam ermee aan om te laten zien wat ik nodig had (is mij al eens eerder gebeurd, dat ik met een kettingset voor een compleet andere Honda thuiskwam), dus ze hadden een prijs gemaakt, moest worden besteld, maar ik kreeg alleen een bestelnummer op een a4-tje mee.
Thuis aangekomen, weer verder aan de motor, "hee, waar is die schakelaar gebleven?", dus weer terug naar Rotterdam.
Kunnen ze hem niet meer vinden, vind ik toch best knap, en na een tijdje word ik pissig, die gast achter de balie pissig, en geven ze mij de schuld nog dat ik er beter op had moeten letten!
Nieuw onderdeel is besteld, pas na een half uur heen en weer zeiken, en met tussenkomst van iemand anders, en er mag zowaar een paar euro van de prijs af.....
Morgen zou ik ermee weggaan, nu kan ik pas donderdag op zijn vroegst weg...
Wel een goeie tip gekregen van hem; de draden kun je doorverbinden hoor! Right....

Stond op het punt om serieus te gaan praten over een 996 die er stond, jammer dan, rij ik liever 75 km naar Oisterwijk en zodra die schakelaar binnen is, is het de laatste keer dat ik daar ooit een poot binnen heb gezet.
De motor zelf kwam ook bij Safe vandaan, ik heb daar genoeg geld heen gebracht, ik heb echt 100X liever gehad dat Ducati Rotterdam/Motoport Vianen nog open waren ipv Safe....

Dus jij neemt spullen mee, let er niet op, raakt hem kwijt...Hoeft niet in de winkel gebeurd te zijn....En het is de schuld van Safe..

Vind het niet echt een logische redenatie. Jij let niet op je spullen moet je niet safe de schuld van geven... |( |(

En als je het niks vind de zaak waarom ga je er dan heen?? Zijn nog genoeg andere zaken. Beetje jammer om safe onnodig zwart te maken in dit geval.
 
Dus jij neemt spullen mee, let er niet op, raakt hem kwijt...Hoeft niet in de winkel gebeurd te zijn....En het is de schuld van Safe..

Vind het niet echt een logische redenatie. Jij let niet op je spullen moet je niet safe de schuld van geven... |( |(

En als je het niks vind de zaak waarom ga je er dan heen?? Zijn nog genoeg andere zaken. Beetje jammer om safe onnodig zwart te maken in dit geval.

Ik heb ook netjes vermeld dat het deels mijn schuld was, ik geef het onderdeel, dan bestellen ze tenminste het goede, maar omdat hij opeens naar een andere balie liep om een printje te maken, waren ik en hij dat onderdeel uit het oog verloren.
Dan ga ik nog terug om het op te halen, als iemand bij jou iets laat liggen thuis, doe je het toch ook even netjes apart, mocht diegene terug komen om het weer te overhandigen?
Ik ben altijd netjes behandeld bij Safe, alleen de laatste anderhalf jaar lijkt het wel alsof het een toko is geworden waar totaal de klad is in gekomen, het interesseert ze totaal niet eens.
 
Ik snap dit soort topics nooit zo goed. Wat wil je dr mee bereiken? Tuurlijk is het vervelend, maar is het nu zo'n ramp allemaal?
 
ik rij liever 300 km richting oisterwijk ipv welke safe dan ook als ik iets voor mijn motor/ducati wil of moet hebben!!!!

Biggelaar=service=eerlijk=vakmansschap..........en rete gezellig!!
 
Ik heb ook netjes vermeld dat het deels mijn schuld was, ik geef het onderdeel, dan bestellen ze tenminste het goede, maar omdat hij opeens naar een andere balie liep om een printje te maken, waren ik en hij dat onderdeel uit het oog verloren.
Dan ga ik nog terug om het op te halen, als iemand bij jou iets laat liggen thuis, doe je het toch ook even netjes apart, mocht diegene terug komen om het weer te overhandigen?
Ik ben altijd netjes behandeld bij Safe, alleen de laatste anderhalf jaar lijkt het wel alsof het een toko is geworden waar totaal de klad is in gekomen, het interesseert ze totaal niet eens.

Is geen verglijking bij mij thuis komen alleen mensen die ik uitnodig. In deze zaak mag iedereen binnen komen.
Je had gewoon op je spullen moeten letten en niet zwart maken op het internet.

Vind het jammer om te lezen dat je na anderhalf jaar niet meer tevreden bent. Ik weet zeker dat deze jongens echt wel hun best voor je doen.
 
Gelukkig wil TS een slotje, anders waren weer 20 pagina's gezeik wat uiteindelijk helemaal niet meer over de OP ging.
 
Vroeger kreeg ik er altijd standaard 10% korting.
Toen ineens stonden er andere verkopers van 16 jaar oud.
Einde relatie, geen korting meer, geen binding meer met het bedrijf...

Zonde, want ik kwam er altijd graag. :)
 
TS is de zoveelste die een minder ervaring heeft en dan gaat suggereren dat hij op het punt stond om daar een andere motor te kopen :( .
Beetje flauw om dan zo te reageren.
Het ligt er zo dik op dat je niet eens daar een motor ging kopen, maar alleen om het verhaal aan te dikken :Y .
Kijk in de spiegel en kijk ff goed naar je zelf.
En ik gun geen 1 bedrijf een faillisement.
 
Nou klagen op internet helpt zeker. Kijk maar bij shopreviews op tweakers.net er zijn winkels die echt hun best doen om iets goed te maken als daar een negatief bericht komt over hun winkel. Of het dan om een eenmalige actie gaat of niet, weet ik niet. Maar het kan wel helpen, dat klagen.
 
als je zo loopt te janken om een schakelaartje..(die je misschein zelf wel bent kwijtgeraakt,) kun je mij niet vertellen dat je uberhaupt het geld wel hebt om een 996 te kopen ;)

maaar goed.. idd beetje jammer om zo een motorzaak zwart te maken terwijl de service uiteindelijk tog best goed is aangezien ze je nog korting geven enzo ook...
 
't Lijkt tegenwoordig een gewoonte te worden op fora andere mensen zwart te maken of klachten neer te kalken. TS had hier ook op zijn eigen spulletjes kunnen letten dus hem treft net zoveel blaam. Maar nee hoor, ikke ikke ikke...
 
Het is geen gewoonte zwart te maken, het is blijkbaar een gewoonte van winkels om geen service meer te verlenen. En ik weet waar ik over praat, 7 jaar in de winkel gestaan, en de klant altijd met respect behandeld, kom je nu in de winkel, vragen ze zich hardop af waarom je iets nieuws komt kopen(geen bullshit dit). Als de klant je normaal behandeld, doe je hetzelfde terug. Als je dat niet kan, moet je wat anders gaan doen. Of koop ik mijn spullen wel op internet. Verwend winkelpersoneel van tegenwoordig(alsof ik al een ouwe lul ben) (voor sommigen wel ja)
Zo, de 1e en laatste keer dat ik op zo'n topic reageer.
 
Ben benieuwd wanneer captain slow zijn nieuwe 996 hier ergens gaat presenteren...
wel een mooi dingetje volgens mij!
 
Meestal hou ik niet zo van dit soort flame topics, maar ik moet je toch wel een beetje gelijk geven. Ik heb er laatst een achterband laten vervangen. Ik had zelf even geen tijd en zin om dit zelf te doen.

Dus motor gebracht en precies tijdens mijn afspraak begon het keihard te regenen en te hagelen. Bedankt Safe! :+

Zonder gekheid. Tijdens een poetsbeurt kwam ik erachter dat de monteur de stelschoefjes in mijn achterbrug niet had aangedraaid aan één kant. Even later constateerde ik dat mijn ketting veel te strak stond. Hij had mijn ketting gesteld met het achterwiel los van de grond. Weer even later kwam ik erachter dat hij mijn achteras er omgedraaid in had gezet... |(

Uiteindelijk dus zelf opbokken en alles gecorrigeerd en daarna de ketting zelf gesteld. Kortom, volgende keer dus weer gewoon het achterwiel eruit en dan doe ik het wel zelf...

Ik denk dat safe weer hard op weg is om voor de 4e (???) keer failliet te gaan.

-edit- Moet er nog wel even aan toevoegen dat ik dit alles op zaterdag na sluitingstijd ontdekte. Ik heb safe ook niet gebeld om het uit te leggen, dus ik weet ook niet of en hoe ze dit opgelost zouden hebben.
 
Laatst bewerkt:
Moet iedereen elkaar nu blijven herhalen?
TS heeft al gezegd dat het hem even dwars zat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan