Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.802
- 16.537
Met de auto vind ik het wel fijn.
Maar daar werkt het ook feilloos.
Jammer hier.
Maar daar werkt het ook feilloos.
Jammer hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met de nieuwe V42 software is de berekening wat voorzichtiger geworden merk ik...
UPDATE: 142km dus geen andere berekening dan het gemiddelde van de afgelopen 10km extrapoleren over het restant van de accu
Het zit er inderdaad heel mooi strak op, daar zou je werk van moeten makenHet is dan ook wel erg netjes geplakt.......
En onder genot van een gratis bakkie koffie.Het zit er inderdaad heel mooi strak op, daar zou je werk van moeten maken
Ideaal zo wanneer de band er af is
We waren lekker bezig,En onder genot van een gratis bakkie koffie.
Leuk filmpje.We waren lekker bezig,
Wiel in de klem van de bandenmachine, kan mooi draaien zo.
@Super Blackbird plakken en ik de tape begeleiden.
Frank & Frank -> Buurman en Buurman was er niets bij
Bekijk bijlage 1826371
ik wil het niet weten. Met FW 36 of 37 was de range berekening ook conservatiever geworden, toen bleek later dat Energica gewoon 15% bruikbare capaciteit had afgepakt, van 11,5 kWh naar 10 kWh.Met de nieuwe V42 software is de berekening wat voorzichtiger geworden merk ik.
Wat een mooie machine. Het schijnt niet echt nodig te zijn bij elektrische voertuigen maar wel een pre.Met de nieuwe V42 software is de berekening wat voorzichtiger geworden merk ik.
Ook is de snelheids afwijking wat lager, iets minder positieve correctie.
Bij de bandenwissel gelijk rode velgstriping erop gezet, staat niet verkeerd vind ik zelf.
Bekijk bijlage 1826190
Ik rij ook nog elke dag en merk dat ik mijn handvatverwarming en verwarmde hesje erg fijn vind. Heb je op jouw motor een extra 12 volt aansluitpunt voor zoiets? (hesje pakt 15 watt, hvv is max 65watt)Gisteren weer rondrit gereden met allemaal ICE motorfietsen.
Geplande route was ~200 km maar was echt koud dus halfweg is iedereen binnendoor richting huis gereden in kleinere groepen.
Zelf heb ik uiteindelijk maar 150 km gereden. Eerst 50 km naar startpunt, daar 18min staan laden van 70 naar 90 % terug. Met 40% thuisgekomen. Gemiddelde verbruik zat op 70 Wh/km in groep en 't stuk alleen was terug mijn gebruikelijke 90 Wh/km.
De video voor wie me wil zien kou lijden
Maar iedereen die dus beweert dat je elektrisch niet meer kunt meerijden in groep weet niet waar em 't over heeft. Deze keer moest niemand tanken. De vorige keer was het 240 km in groep ook zonder problemen.
Ik rij ook nog elke dag en merk dat ik mijn handvatverwarming en verwarmde hesje erg fijn vind. Heb je op jouw motor een extra 12 volt aansluitpunt voor zoiets? (hesje pakt 15 watt, hvv is max 65watt)
Geen idee wat de mogelijkheden heden daar zijn. Mijn handschoenen zijn op accu. Er is wel een usb socket vooraan die 12V krijgt als de motor op staat maar geen idee hoe die afgezekerd is. 12V accu is er niet. Er zullen er hier wel tussen zitten die je wel kunnen antwoorden .
Hij is dus 5A afgezekerd en het is waarschijnlijk niet verstandig om hier overheen te gaan.De DC/DC converter is voldoende voor het 12V boordnet en dan ook nog max 5A als accessoire. Deze is voor de USB bedoeld, maar kan dus ook ok voor iets anders ingezet worden. De DC/DC omvormer of Power Supply unit hebben we nog nooit hoeven vervangen. Houd er rekening mee dat deze in het accupakket ingebouwd zit. En als je deze zou moeten vervangen de accu gedemonteerd, open gemaakt moet worden en weer gemonteerd moet worden.
Is vooral luchtweerstand, een motorfiets heeft eigenlijk een heel slechte stroomlijn. De enige manier om dit aan te passen is om er een soort ligfiets van te maken.12 kWh per 100 km is de helft van mijn e-tron van 2600 kg schoon aan de haak.
Dat valt me dan eigenlijk wel tegen ?