Enorm vreemd gegaan

gefeliciteerd,maar vindt je de nieuwe r6 niet helemaal het het einde dan,of zag ze jou niet staan en liep je dit keer een blauwtje? _O-
 
ga je straks maar een keer vreemd op mijn R6-je ;)
full
 
Jappen hebben toch alllemaal een mobieltje!?
Gewoon een SMSje sturen ishelemaal in tegenwoordig.Maar hou het wel simpel,gewoon
"het is ui'"

P.S.Mooie fiest die Daytona. :} :}
 
vertel um maar dat ie zich moet laten ombouwen tot ..........

:P


veul :] plezier met je nieuwe bike
 
Je hebt helemaal gelijk JJ@.. Als ik haar zo elegantop de Jap zie liggen moet ik ineens denken aan die eerdere opmerking van een dikke Britse... Op een Triumph!! Ik zou de schone op de R6 niet willen vertellen dat er een andere liefde in het spel was en bij die Britse zou ik het domweg niet durven...

Nice bike trouwens die Triumph! Veel succes met het "uitmaken
 
Schitterende keuze, die 675! Soms denk ik er ook stiekem aan om vreemd te gaan met deze bike. Moesten ze deze trend nu ook volgen in de daytona 955, zou het pas echt schitterend zijn. De sprint van triumph vind ik echt op niks trekken
 
Hou ons op de hoogte van haar reactie! Een gekwetste vrouw wil nog wel eens dwars liggen tijdens een scheiding :P .

Maar het mooie is dat een motor niet de helft van je bezittingen wil bij een scheiding.

Mijn vorige begon wat ouder te worden, te stinken , te zuipen, te lekken ontdanks de vele smeerbeurten en kreeg allerlei andere gebreken, bovendien had mijn buurman en mijn vrienden er ook nog op gereden.
 
Hoe zal ik 't hem moeten vertellen? Na een jarenlange trouwe relatie zal ik 'm moeten laten weten dat ik een ander heb.....

Tijd geleden zagen we elkaar voor het eerst. Steelse blikken, rode wangen en hartkloppingen toen ik 'm daar zag staan. Jong, strak en vooral erg uitnodigend...
Zal ik naar 'm toe gaan?

Het eigen vriendje had ik op een rustig plekje geparkeerd om toch eens rustig te kunnen
gaan kennismaken. Na een rondje aftasten bleken de gevoelens toch wel wederzijds. Een stiekeme prive-afspraak was vandaag het gevolg.

Hoe kan ik het omschrijven... het was echt geweldig: het overtrof m'n stoutste verwachtingen: gewillig en ook nog een heel lekker kontje....

Maar nu de zwaarste klus: ik zal m'n R6 moeten gaan vertellen dat ik 'm vandaag ingeruild heb voor een nieuwe Triumph 675 *O* .

Wie heeft er nog tips om deze taaie boodschap zo smooth mogelijk door te geven? :P

Tja, lijkt me ook niet makkelijk om zo uit de kast te komen ;)
 
Scheiden doet lijden,
afscheid brengt leed.
Lang zal het duren
voor je vergeet.
Iets wat je liefhad,
ging van je heen.
Scheiden doet lijden,
voor IEDEREEN!!!
;( ;(

Maar het blijft natuurlijk wel een mooie 675
 
Terug
Bovenaan Onderaan