Ervaring Danmoto dempers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducati-m

MF veteraan
5 mrt 2009
36.014
46
Hallo,

Ik ben wat rond aan het kijken voor een andere demper en kwam toevallig op Ebay het merk Danmoto tegen. Heeft iemand ervaring hiermee?

Ding kost 115 Dollar maar als je naar hun eigen website gaat is het 100 dollar. Er zit een DB-killer bij volgens de beschrijving.

Demper past op een R6 uit 2004.

Klik
 
Laatst bewerkt:
??? lijkt mij raar, demper incl verzenden moet je beneden de 100 euro hier kunnen krijgen.

Nee, vindt het ook raar dat het binnen een paar dagen de verzendkosten zo duur zijn geworden.

Je kan wel nog steeds de twee opties kiezen alleen hangt er nu een prijs van 50euro en 62euro.

Misschien dat het wat duurder is geworden maar had nooit 50 euro voor verzendkosten verwacht. Heb net deze besteld voor me project;
5e47cfa3491193e4c970492ea7c52967.image.750x486.jpg


137euro incl. verzendkosten van 50euro en db-'killer'

Ben benieuwd...
 
Hoge verzendkosten moedigt wel aan tot een gezamelijk inkoop projectje. ;)
Edit. maar dat vind de douane ook vast leuk. -O-
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag, hoeveel waren de verzendkosten? Want ik lees nu dat het via hongkong post 50euro kost en via EMS 62euro. Dus ben wel benieuwd waarom het opeens zo duur is geworden en dat jij maar 86.66 kwijt was.


Dit is mijn orderbevestiging:
Products
------------------------------------------------------
1 x Removeable Baffle (EX-00000) = $7.99
1 x GSF Bandit 650/1250 S/N 2006-2011 GP Carbon (EX-00072) = $80.00
------------------------------------------------------
Sub-Total: $87.99
EMS (Deliver Time: 6 - 15 Days Shipping to BE (1 x 2,300.00g)): $36.00
Total: $123.99
Ik heb even op de danmoto site gekeken, en verzendkosten naar Nederland zijn op dit moment blijkbaar een stuk hoger dan naar België, misschien ligt daar het verschil?
 
Dit is mijn orderbevestiging:Ik heb even op de danmoto site gekeken, en verzendkosten naar Nederland zijn op dit moment blijkbaar een stuk hoger dan naar België, misschien ligt daar het verschil?

Dat zal het wel zijn en hebben wij NL'ers dat weer maar als nog voor een slip-on demper voor nog geen 100euro excl. moet dit geen slechte koop zijn. Desnoods gebruik ik dat ding als mal voor een Titanium versie :)... Nu maar wachten op die herrie pijp...
 
Laatst bewerkt:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, als het goed is wel ja.


De carbonnen versie komt met de huidige koers uit op 101,- euro inclusief verzendkosten via honkong post.
 
Ik heb gisteren een exemplaar besteld voor de R6.

Paypal heeft me uiteindelijk aangeslagen op €125,51.

Het is de Carbon versie inclusief DB killer en ik heb gekozen voor EMS ipv Hong Kong Post puur vanwege de snellere levering. Alleen of dat ook echt zo sneller is :?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk eens de Danmoto-demper kunnen beluisteren op mijn RSV. Het geluid was hels, niet aan te horen, veel te luid.

Dan maar de dB-killer erin geklopt, en opnieuw gestart, en het geluid was hemels. Het is nu niet meteen stil, maar klinkt goed, niet overdreven, draait mogelijk ook soepeler dan zonder killer.

De boodschap is dus: Bestel de dB-killer steeds erbij.

Foto:
2ql907a.jpg
 
Mijn carbon GP is ondertussen gemonteerd geraakt, en de eerste testritjes zijn gemaakt. Ik kan alleen maar bevestigen wat hierboven staat: het ding is LUID, zelfs met dB killer. Ik vind het met dB killer wel een mooi geluidje, vrij diep zonder blikkerig te klinken, alleen hoop ik dat ik ga kunnen wennen aan het lawaai op de snelweg :]
 
Mocht er nog iemand in de omgeving van Rotterdam wat bestellen, ik wil een radiale rempomp met titanium kleur (zwart wel afgebeeld niet te bestellen :? ) handle.
Kunnen we vracht combineren. :P
 
Laatst bewerkt:
Er komen wel hogere verzendkosten bij als je meer wilt kopen, maar nog steeds goedkoper dan alleen te doen.

En als ik of hij het zou bestellen, zou er alleen nog 6,75 verzendkosten voor jou bijkomen (nog steeds goedkoper gok ik zo)


Oja en ze hebben trouwens een nieuwe demper in het assortiment

bf3bd68214e9c98788329c8344bfafbe.image.733x550.JPG
 
Laatst bewerkt:
Er komen wel hogere verzendkosten bij als je meer wilt kopen, maar nog steeds goedkoper dan alleen te doen.

En als ik of hij het zou bestellen, zou er alleen nog 6,75 verzendkosten voor jou bijkomen (nog steeds goedkoper gok ik zo)


Oja en ze hebben trouwens een nieuwe demper in het assortiment

[afbeelding]

Het is trouwens niet goedkoper om met zijn 3en te bestellen zie ik net.

Met zijn 2en wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan