ervaring met supermotokleding.nl

Aanklacht tegen verdachte:

Dronten juli 09 t/m dec 11oplichting 11 personen voor resp. € 250,= voor kaarten Lowlands, € 100,= voor helm,2 x € 200,= voor kaarten Ajax-Twente, € 330,= voor concert Guus Meeuwis, € 150,= voor sportdempers, € 100,= voor playstation, € 675,= voor motorartikelen, € 599,= en/of € 92,50 voor motorartikelen, € 200,= voor kaarten Mistery Land, € 151,= voor kaarten Zwarte Cross (deed zich voor als verkoper/aanbieder op Marktplaats.nl en supermotokleding.nl, leverde spullen niet nadat slachtoffers betaalden).

Hier de link naar de website: http://www.rechtspraak.nl/Organisat...nts/strafzittingen LelystadAlmere week 45.pdf

Ik weet nog niet wat de uitspraak is, want ik zie hier nog geen publiekatie van.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat die link van de uitspraak niet werkt.
Ik ken ook nog een groep mensen die wat van hem moeten!

Dit was de aanklacht niet de uitspraak. De link is waarschijnlijk verlopen.

Maar daarom had ik de tekst er al boven gezet;

Dronten juli 09 t/m dec 11oplichting 11 personen voor resp. € 250,= voor kaarten Lowlands, € 100,= voor helm,2 x € 200,= voor kaarten Ajax-Twente, € 330,= voor concert Guus Meeuwis, € 150,= voor sportdempers, € 100,= voor playstation, € 675,= voor motorartikelen, € 599,= en/of € 92,50 voor motorartikelen, € 200,= voor kaarten Mistery Land, € 151,= voor kaarten Zwarte Cross (deed zich voor als verkoper/aanbieder op Marktplaats.nl en supermotokleding.nl, leverde spullen niet nadat slachtoffers betaalden).
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat ook allemaal nog gebeuren die groep is bezig met alle bewijs last te verzamelen!


Hadden die nu ook maar aangifte tegen 'm gedaan.. dan hadden ze zich kunnen voegen in de strafzaak tegen 'm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou met die rechter in Nederland komt hij er vast niet ongeschonden uit een waarschuwing en 5 uur schoffelen is zeker wel op zijn plaats
 
is er al nieuws over die E+kel Riny van nieuwenhuize? zit hij al binnen heeft hij straf gekregen? of niks aan de hand zeker? is bij hem niks te halen, zijn racingteam is ook weer al klaar begreep , die mensen heeft hij waarschijnlijk ook allemaal getild....
 
Laatst bewerkt:
bijna 6 jaar verder, en kwam zijn naam tegen op diverse bmx forums nadat ik opzoek was gegaan voor wat bmx spulletjes.
Uiteindelijk ook op MF, wat is de wereld toch klein. Helemaal ingelezen op het www vraag ik mij nu af, is die vent nog actief/veroordeelt ?
 
bijna 6 jaar verder, en kwam zijn naam tegen op diverse bmx forums nadat ik opzoek was gegaan voor wat bmx spulletjes.
Uiteindelijk ook op MF, wat is de wereld toch klein. Helemaal ingelezen op het www vraag ik mij nu af, is die vent nog actief/veroordeelt ?

Was deze Riny gisteren bij Kees van de Spek op TV?
 
Terug
Bovenaan Onderaan