Ervaring motorzaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat is er precies afgesproken dan? Staat nergens of er 'een nieuwe geleverd' zou worden, of aan 'andere' :?

Sorry hoor, ik wil niet lopen zeiken oid, maar ik heb ondertussen hier al genoeg van dit soort topics gelezen om niet klakkeloos maar met de TS mee te gaan :N

Punt is dat er geslagen is, of het nou komt door iemand de ander uitmaakt voor alles wat los of vast zit of door netjes te vragen. Het hoort niet...!

Als het niet waar is, dus niet is geslagen, tenzij het uit zelfverdediging was (dus als ts zijn vader de eerste klap uitdeeld) dan vindt ik dat TS een ban verdient. (zoals eerder aangegeven)

ps. TS heeft toch echt "nieuwe accu" getypt in de OP.
 
Laatst bewerkt:
ps. TS heeft toch echt "nieuwe accu" getypt in de OP.

Ja klopt, maar was n.a.v. de vraag in de deze[piep]
Wat is er werkelijk afgesproken?

Klappen geven is niet goed nee.
Mijn pa is 68 en als je hem een klap geeft, dan krijg je er toch echt een aantal terug :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit topic moet gewoon dicht. mensen een beetje zwart liggen maken zonder kans op weerwoord is gewoon laf. Kan een mod die gegevens en namen niet ff verwijderen?
 
mag wel wat meer informatie bij het verhaal ja. het zal heus niet zo geweest zijn van 'hey er zit geen nieuwe accu in [piep]'. 'hou je bek lul' *TOK*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[piep] wordt door een mede MF-er op de hoogte gebracht en kan hier gewoon reageren.

Ook snap ik niet helemaal dat men het keer op keer nodig vindt, te roepen dat TS ongelijk zou hebben. Kan het topic net zo goed gesloten worden.
Laat hem eerst eens reageren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mag wel wat meer informatie bij het verhaal ja. het zal heus niet zo geweest zijn van 'hey er zit geen nieuwe accu in[piep]'. 'hou je bek lul' *TOK*

En dan een lowfly kick door het raam met de blote voetjes er over kruipen en ondertussen weg duiken achter de stellage Honda's (want niemand koopt die dingen) en vervolgens terwijl onder vuur een accu uit een Yamaha te schroeven :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit topic moet gewoon dicht. mensen een beetje zwart liggen maken zonder kans op weerwoord is gewoon laf. Kan een mod die gegevens en namen niet ff verwijderen?

Dat zou betekenen dat je dus alleen slechte ervaringen mag posten over iemand als deze ook aangemeld is bij MF :? .
Nou dan kunnen er een hoop topics dicht zeg :z .
De persoon in kwestie waar het over gaat kan zich trouwens gewoon aanmelden en reageren als hij daar behoefte aan heeft toch. Dus weerwoord is gewoon mogelijk. Maar verplicht is dit volgens mij niet.
Blijft een openbaar geheel hier en als iemand zijn ervaringen wil delen mag dat, dat is heel gebruikelijk volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
ik zeg:

full
 
moeilijk.... :?

mag ik nog een klinker kopen? :P

de.... A!
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk topic om te volgen. Heb ik wat te doen weer.
And fight! (al zal het wel weer met een sisser en de bijpassende ban aflopen).
 
Dus iemand slaat je pa van 69, en ipv die gast en zn hele zaak te verbouwen, ga je hier op MF een janktopic openen :?


:W
 
Ik ben enorm benieuwd, heb een hele tijd geleden ook al zon topic gevolgd waarin het bedrijf ook gerageerde.
In dat geval ging het verhaal de hele andere kant op! Het betrof hier dus om een verdraaid verhaal wat ik mij herriner.

In ieder geval vind ik wel dat de TS zijn verhaal kwijt mag, Ik denk dat iedereen wel in kan denken dat hij blij is dat je ergens voor gewaarschuwd word door een mede mens? Als het daadwerkelijk waar is dat je daar genaaid word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan