Onlangs iets besteld bij caferacerwebshop ; echter , het beviel niet dus retour gestuurd . Aankoopbedrag retour gekregen excl. de verzendkosten . Die worden mij ff door de neus geboord terwijl ze het wel wettelijk verplicht zijn om de betaalde verzendkosten terug te betalen . Zie wet kopen op afstand .
Daar wordt het retour sturen alleen nog veul duurder van!Die aliexpres spullen van ze kun je ook zelf op ali bestellen.
Nou, ik zit effe op die website te kijken en zag een caferacerkit voor een BMW K75. €599 kost dat. Nou, da's nie heel goedkoop, maar vooruit.Hij heeft wat de wet betreft wel gelijk. Maar netjes is het niet. Ik zou bijna wat bij die webshop bestellen. Het is dat ik geen caferacer hoef, zeker niet nu de cafe's dicht zijn.
Dat is heel normaal hoor, staat ook duidelijk in hun voorwaarde.Onlangs iets besteld bij caferacerwebshop ; echter , het beviel niet dus retourgestuurd . Aankoopbedrag retour gekregen excl. de verzendkosten . Die worden mij ff door de neus geboord terwijl ze het wel wettelijk verplicht zijn om de betaalde verzendkosten terug te betalen . Zie wet kopen op afstand .
Voor het terugzenden, maar daar ging het toch niet over? Ik zag het als de verzendkosten die de koper betaald heeft om het van de webshop naar zijn huis te laten sturen. En die moeten wel terugbetaald worden (en dat doet niet elke shop). Dat artikel 7 is volgens mij ook hoe het in de wet staat. Dat klopt wel.Dat is heel normaal hoor, staat ook duidelijk in hun voorwaarde.
Artikel 7 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de koper
De koper draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als Motorcycles United niet heeft gemeld dat de koper deze kosten moet dragen of als Motorcycles United aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de koper de kosten voor terugzending niet te dragen.
Ah, daarom zie je nergens caferacers rijden.Hij heeft wat de wet betreft wel gelijk. Maar netjes is het niet. Ik zou bijna wat bij die webshop bestellen. Het is dat ik geen caferacer hoef, zeker niet nu de cafe's dicht zijn.
De klant is koning... Tegenwoordig lijkt de klant meer een despootIk vind het bezopen dat je online kunt bestellen, terugsturen omdat je het niet leuk vindt, en dat ook nog helemaal niets willen betalen. Werk je zelf ook zo?