Ervaringen Louis/Motozoom

Ik heb Bart van Louis Nederland even een mailtje gestuurd met de url naar deze topic

Ben benieuwd of er een reaktie komt (bijv. voortaan voor alle mensen van motor-forum 10% korting... zou toch leuk zijn)
 
Na alles over Louis / Motozoom gelezen te hebben, wil ik als ex-medewerker toch even iets kwijt.

Bij Louis / Motozoom werken een (te klein) aantal jonge maar zéér gemotiveerde mensen. Deze mensen doen er in de regel alles aan om de klant tevreden te houden. Bij twijfel geven de meeste de klant dan ook gelijk! Het feit is echter dat er gewoon een vette onderbezetting is, waardoor er te weinig mensen met teveel dingen bezig zijn. Ikzelf was bijvoorbeeld de netwerk / systeem beheerder bij Louis, maar was drukker bezig om de hele dag de helpdesk e-mail van klanten te beantwoorden ( per dag ongeveer 100 e-mails met allehande vragen ) waardoor dus uiteindelijk geen tijd overbleef voor het systeem beheer, en dus inderdaad de server in elkaar stortte. Uiteindelijk heeft die hele policy mij zelfs m\'n baan gekost ( details laat ik maar even achterwege ). Op zich is dus de opzet van het bedrijf goed, alleen de uitvoering is ronduit klote! Mocht je vragen en of problemen hebben met Louis, stuur dan niet je vragen en dergelijke naar Bart@louis.nl, maar naar helpdesk@louis.nl. deze wordt elke dag bekeken, gelezen en behandeld. Bij de mailbox van Bart is dit niet het geval.

In ieder geval wens ik iedereen succes met zijn of haar bestellingen.
 
Hmmz, al regelmatig iets besteld, altijd goed geleverd en nooit problemen gehad...

Laatste bestelling een ruit besteld, paste niet, weer op laten halen en twee weken naderhand m\'n geld terug gestort...

Voor mij iig een goede service en ik bestel er volgende week weer een aantal spullen...
 
na veel slechte verhalen over motozoom gehoord te hebben heb ik ze toch een kans gegeven. Afgelopen donderdag een bestelling geplaatst en zaterdag smorgens zijn ze netjes het pakketje komen afgeven.
Heel erg netjes dus.

Ik ben erg tevreden over de afhandeling etc etc :}
 
was altijd zeer tevereden over louis.nl maar sinds het motozoom geworden is, is het alleen maar k*t...

de laatste bestellingen zijn zo waardeloos gegaan en dan spreek ik niet eens over de service die je krijgt als je ze opbelt.

heb in 9 weken ongeveer 12 keer gebelden alle 12 keren zeiden ze me een ander verhaal.
kijk is bij de zoekfunctie onder....motozoom
dan zal je zien wat het voor bedrijf is.
ik zal het op zn boerenhollands zeggen.......ik vind het KLOOTE
 
Mensen, bestel je spullen gewoon bij louis.de.
De verzendkosten in nederland zijn 4,95 en in duitsland 6,50, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
De spullen zijn met een dag of 4 tot 6 bij je thuis!!

Laatst kreeg ik een pakket met daarin een kapotte verpakking met 4 liter olie, foto's gemaakt en samen met de rekening naar louis.de gemailt.
Binnen een uur kreeg ik een mailtje terug met 100000 excuses, en de toezegging dat de HELE bestelling nogmaals kostenloos zou worden toegezonden.
Kijk dat noem ik klasse :}

3!!! dagen later kreeg ik m'n bestelling nogmaals, de spullen uit de eerste bestelling mocht ik houden, dat zie ik die knakkers bij motozoom nog niet doen.

Nee, louis.de is een bedrijf waar je goed je geld heen kunt brengen.

Mooi voorbeeld, Kellermann knipperlichten. Bij motozoom kosten ze 34,95 bij louis.de kosten dezelfde knipperlichten 26,50. Tel uit je winst.

Maar ja dit is natuurlijk alleen maar mijn persoonlijke ervaring.

cbr06
 
Terug
Bovenaan Onderaan