ervaringen met quadlock?

Algemene conclusie van dit filmpje is sowieso wel dat de China variant absoluut niet onder doet voor de originele....
 
Ziet er wel goed uit.
Gauw even op AliExpress gekeken. De houder die in de video getoond wordt is ook ongeveer het enige wat aangeboden wordt. Andere accessoires lijken er niet te zijn.
Je kan de prijs slecht vergelijken. Je vergelijk een chinese prijs zonder allerlei toeslagen met een product uit eigen land waar wel alle toeslagen op zitten en garantie op zit.
Wat zou het chinese product kosten als je deze gewoon via een reguliere Nederlandse webshop zou kopen?
 
Ziet er wel goed uit.
Gauw even op AliExpress gekeken. De houder die in de video getoond wordt is ook ongeveer het enige wat aangeboden wordt. Andere accessoires lijken er niet te zijn.
Je kan de prijs slecht vergelijken. Je vergelijk een chinese prijs zonder allerlei toeslagen met een product uit eigen land waar wel alle toeslagen op zitten en garantie op zit.
Wat zou het chinese product kosten als je deze gewoon via een reguliere Nederlandse webshop zou kopen?
Mwha ik denk dat er ook gewoon een enorme winstmarge op zit 😉 wat natuurlijk het goedrecht is van de producent.
 
Er zit een hele marketing achter. Ze hebben er een hele studie aan vooraf gedaan. Van spam met psychologisch manipulerende filmpjes op diverse kanalen. Facebook is er een van. Daar hebben ze veel in geïnvesteerd om daar gezien te worden.

Die gasten hebben een kickstarter opgestart en toen 4 miljoen verdient in een paar jaar.

Voor dit product hadden ze een telefoonhoesje met bier opener. Dat was een soort tryout om bekend te worden met het systeem van kickstarter en verkopen.

Verkopen is tegenwoordig een hypnose. Veel mensen zijn daar vatbaar voor, maar dat is ook natuurlijk. Daar is die studie ook voor. Je wordt geprogrammeerd dat je het nodig hebt.
 
Ik ben pas overgestapt van een Kawasaki Z900 naar een Honda CBR 1000RR.

En op de kawa had ik de handlebar mount van quadlock met trillingsdemper en iPhone 12 hoesje.

En ik heb voor op de Honda de fork stem mount gekocht en de trillingsdemper hergebruikt maar moet zeggen top spul.

Voor mijn geen Ali zooi meer ik ben genezen naar een gebroken remhevel van Ali tijdens het dijk rijden met de kawa.
 

Bijlagen

  • 83c93b37-dba6-4326-ad1e-5e075b6a594b.JPG
    83c93b37-dba6-4326-ad1e-5e075b6a594b.JPG
    100,1 KB · Weergaven: 70
  • 3c89f155-0dcf-42fe-8e7a-59d0bbd08e15.JPG
    3c89f155-0dcf-42fe-8e7a-59d0bbd08e15.JPG
    86 KB · Weergaven: 70
  • 4a73d513-b9d0-4a23-92a4-010f4655bd76.JPG
    4a73d513-b9d0-4a23-92a4-010f4655bd76.JPG
    86 KB · Weergaven: 71
  • 5ce287d4-88c3-4135-bd4c-b6e6e581ef68.JPG
    5ce287d4-88c3-4135-bd4c-b6e6e581ef68.JPG
    86,9 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Quad Lock op bestaande ram mount geïnstalleerd met demper op BMW K1200. Werkt perfect. Gebruik My Route voor navigatie. Ook Quad Lock voor auto aangeschaft en eindelijk een systeem wat er niet uit valt bij een bocht.
 
Quadlock heeft nu 30% korting op alles en ik wilde al een tijdje de wireless charger halen.

Heeft iemand ervaring met de wireless charger i.c.m. een iPhone 12 Pro? Laad dit snel genoeg op of loopt de batterij alsnog langzaamaan leeg?
 
Ik heb niet het exacte antwoord voor je, maar mijn iPhone 12 laadt goed op met de wireless charger van SP Connect. Kan me niet voorstellen dart Quadlock dit minder goed doet. Het kabeltje steekt wel nauw. Bij SP Connect heb je twee soorten USB-c kabeltjes, waarbij er maar 1 geschikt is om de iPhone goed op te laden.
 
Ik heb niet het exacte antwoord voor je, maar mijn iPhone 12 laadt goed op met de wireless charger van SP Connect. Kan me niet voorstellen dart Quadlock dit minder goed doet. Het kabeltje steekt wel nauw. Bij SP Connect heb je twee soorten USB-c kabeltjes, waarbij er maar 1 geschikt is om de iPhone goed op te laden.
Bedankt voor je antwoord!
 
Iemand ervaring met het 90 graden draaien van je telefoon tijdens het motor rijden?

Volgens mij kan dat niet?!
 
Als je de lip naar beneden kunt drukken met dezelfde hand als waar je je telefoon mee draait, dan kan dat prima
 
Quadlock heeft nu 30% korting op alles en ik wilde al een tijdje de wireless charger halen.

Heeft iemand ervaring met de wireless charger i.c.m. een iPhone 12 Pro? Laad dit snel genoeg op of loopt de batterij alsnog langzaamaan leeg?
Wireless charger is wel interessant, vind dat montage ding voor midden in dat ronde gat bij het stuur ook wel gaaf:)
 
Als je de lip naar beneden kunt drukken met dezelfde hand als waar je je telefoon mee draait, dan kan dat prima
Ja precies, even oefenen. Een handigheidje.
Maar na het draaien zit hij altijd boven het lipje?! Doe je dat wel eens tijdens het rijden?
 
Deze bedoel ik;)
Super handy voor als je geen stuurstang hebt.
 

Bijlagen

  • 035206D8-D4FF-4ADB-81D3-2F540DD572FF.png
    035206D8-D4FF-4ADB-81D3-2F540DD572FF.png
    121 KB · Weergaven: 60
Quadlock heeft nu 30% korting op alles en ik wilde al een tijdje de wireless charger halen.

Heeft iemand ervaring met de wireless charger i.c.m. een iPhone 12 Pro? Laad dit snel genoeg op of loopt de batterij alsnog langzaamaan leeg?
Mijn ervaring met een Samsung is dat de Quadlock iets beter laad dan SP-connect. Het laden gaat sowieso sneller dan het verbruik. M.a.w de accu komt langzaamaan vol.
 
Ik heb ook opzoek naar een telefoonhouder voor op mijn Yamaha FZ6. Nu kan ik een gratis krijgen van mijn werk. Het gaat om een Peak Design houder. Deze werkt met een magneet. Geloof dat ze bij Peak Design nog geen draadloze oplader hebben. Las ergens dat die volgend jaar komt. Wat wel mooi is dat zij standaard een trillingsdempers erin hebben gebouwd. Heeft iemand ervaring met deze houder??

 
Ik heb ook opzoek naar een telefoonhouder voor op mijn Yamaha FZ6. Nu kan ik een gratis krijgen van mijn werk. Het gaat om een Peak Design houder. Deze werkt met een magneet. Geloof dat ze bij Peak Design nog geen draadloze oplader hebben. Las ergens dat die volgend jaar komt. Wat wel mooi is dat zij standaard een trillingsdempers erin hebben gebouwd. Heeft iemand ervaring met deze houder??

Als je hem gratis kan krijgen probeer je hem toch gewoon? Is het niks koop je een quadlock (die heb ik en is top).
En geef op MF ook effe een review van dat Peak ding zou ik zeggen.

Cheers
 
Als je hem gratis kan krijgen probeer je hem toch gewoon? Is het niks koop je een quadlock (die heb ik en is top).
En geef op MF ook effe een review van dat Peak ding zou ik zeggen.

Cheers
Ja is goed. Zal ik doen. Ik wacht even tot 11 januari met gebruiken. Dan heb ik een nieuwe telefoon. Koop ik gelijk een hoesje erbij.
 
Draadloos laden vind ik persoonlijk wel een pre. Je bescherm daarmee de USB aansluiting. Een kapotte camera op mijn navi phone vind ik niet erg maar een kapotte USB is wel lastig. Alternatief is een USB met magnetische stekker. Al werken die weer niet goed in de regen
 
Eens.. plus da
Draadloos laden vind ik persoonlijk wel een pre. Je bescherm daarmee de USB aansluiting. Een kapotte camera op mijn navi phone vind ik niet erg maar een kapotte USB is wel lastig. Alternatief is een USB met magnetische stekker. Al werken die weer niet goed in de regen
Eens... plus dat als je een piccie wilt maken je hem er makkelijker aftrekt dan met een kabeltje (je denkt het scheelt niet veel maar in praktijk is het toch gemakkelijker)
 
Ziet er wel goed uit.
Gauw even op AliExpress gekeken. De houder die in de video getoond wordt is ook ongeveer het enige wat aangeboden wordt. Andere accessoires lijken er niet te zijn.
Je kan de prijs slecht vergelijken. Je vergelijk een chinese prijs zonder allerlei toeslagen met een product uit eigen land waar wel alle toeslagen op zitten en garantie op zit.
Wat zou het chinese product kosten als je deze gewoon via een reguliere Nederlandse webshop zou kopen?
€ 4,19 25% Off | Fiets Stuurpen Houder Motocycle Stuur Mount en Universele Adapters V2 en Wall Mount en Vibration Dampener Self Lock

Ze hebben meer hoor dan alleen de houder.
En tuurlijk heb je garantie, ik zal je zeggen. Bij een misverstand of schade krijg ik sneller mijn geld uit China dan van een webwinkel uit Nederland. Vaak binnen een dag, en met pech 2 of 3 dagen voor als ze nog vragen hebben. Je kan zelfs een groot gedeelte krijgen en of alles en het product vaak houden:)
 

Bijlagen

  • 504EECD9-F4DB-44DB-AF4B-50328E7CDF1D.png
    504EECD9-F4DB-44DB-AF4B-50328E7CDF1D.png
    107,1 KB · Weergaven: 27
Bestaat een dergelijke "Chinese" houder ook voor een stuurpen/balhoofd houder? Heb zelf recent een R6 aangeschaft, dus een "normale" houder die om een stuurstang schuift gaat niet passen (want supersport stuur)
 
Terug
Bovenaan Onderaan