Ervaringen met vorkkeerringen van Ali?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klikoo.

Yamaha FJR1300A = RP23
10 jun 2020
780
446
Over een tijdje ga ik mijn vorkpoten weer eens onder handen nemen, helemaal reinigen en nieuwe olie erin. Nu begint 1 vorkpoot wat te zweten, dus keerringen komen er ook weer aan. In het verleden heb ik die keerringen altijd hier besteld, maar zag onlangs dat ze op Ali toch wel erg goedkoop waren. Iemand ervaringen hiermee of toch maar gewoon hier bestellen?
 
Zo duur zijn die keerringen toch niet? Ik zou ze gewoon hier bestellen van een gangbaar merk.
De rubber kwaliteit en tolerantie van Ali zijn niet altijd tof en je merkt het pas als je ze gemonteerd hebt
 
Soms is het verstandig om gewoon fatsoenlijk spul te kopen bij een fatsoenlijk bedrijf. Dan kosten die spullen iets meer, nou en.
Bij die chinese webshops kost het artikel wel minder maar de verzendkosten moet je ook mee rekenen en weet je dan zeker dat het kwaliteit spul is?
Zelfs al staat er dat van een gerenommeerd fabrikant is, blijkt bij ontvangst dat gewoon fake is. Terug sturen en geld terug is er niet bij.
 
Hier worden veel keerringen van Allballs verkocht. Die zijn ook gewoon Chinees. Als je echt kwaliteit wil moet je groene van skf hebben. Maar ik zou eerst goed naar je vork poten kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan