Ervaringen motorverzekering ZEKUR?

Beagle95

Rookie
12 jan 2017
8
0
Hoi allemaal,

Ik ben op dit moment aan het kijken welke verzekering ik het beste kan afsluiten voor mijn motor.

WA+ beperkt casco, schadeverzekering opzittenden en rechtsbijstand.

ZEKUR komt vrij voordelig uit de bus. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze maatschappij qua uitbetalingen, kwaliteit rechtsbijstand en dergelijke?

Andere aanbevelingen zijn ook welkom!
 
Ik heb alleen ervaring qua zorgverzekering bij ZEKUR. Mijn ervaring wijst uit dat dat allemaal erg dik in orde is.

Klantcontact is prima, uitbetalingen (zelf ingestuurde facturen) gaan snel/goed en hun online omgeving is helder en geeft je veel informatie.
 
je eigen verzekering een offerte aan vragen, kan wel een pakket polis zijn. krijg je nog korting ook als je de auto er bij hebt met no claim schade vrije jaren
 
Laatst bewerkt:
Hou er rekening mee dat zekur je niet onderbrengt bij een andere verzekeraar. Als ze dit wel doen dan in ieder geval tegen dezelfde voorwaarden. Als je rechtsbijstand erbij neemt hou er dan rekening mee dat dit een verkeersrechtsbijstand verzekering is en niet voor andere dingen bijv. werk ofzo.
Ikzelf ben verzekerd bij unive en die hebben me ondergebracht/doorgeschoven naar voogd en voogd. Na een ongeluk bleek ik niet verzekerd te zijn voor kleding schade. Blijkbaar is dat bij unive standaard en bij voogd en voogd een optie |( Je komt er pas achter als je het nodig hebt helaas pindakaas. Of je leest de voorwaarden. Ook een goeie tip :+
 
je eigen verzekering een offerte aan vragen, kan wel een pakket polis zijn. krijg je nog korting ook als je de auto er bij hebt met no claim schade vrije jaren

Werkt dit zo? Ik heb dit van het weekend namelijk geprobeerd uit te zoeken, omdat ik voornemens ben een auto aan te schaffen. Ik heb nu enkel een motor.

Ik las dat dit niet zo werkt. Je mag ze maar voor 1 voertuig gebruiken.

Ik begrijp uit jouw bericht dat jij dit anders voor elkaar hebt gekregen?

Ik heb mijn motor ook bij Univé. (Kan ze natuurlijk ook ff bellen, maar zover was ik nog niet. Ik zag jouw bericht. Vandaar)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan