Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Ik heb inderdaad begrepen dat het tanken erg belangrijk is ja :9

inderdaad goed voorbereid die kant op en zorgen dat alles klaar is voor de volgende sessie.
niet dat je net voor je de baan op moet nog moet tanken of je vizier nog schoonmaken oid.
 
Ja, ik ken nog zo iemand die vaker dan 1x zonder peut naast de baan heeft gestaan _O-

Overigens heb ik daar 1x vies geluk mee gehad. Rode vlag en na rondje of 4-5 van de baan af. Pa tapt benzine af, komt er nog 1L uit :o Daar had ik niet nog 4-3 rondes mee kunnen doen!
 
Ja, ik ken nog zo iemand die vaker dan 1x zonder peut naast de baan heeft gestaan _O-

Overigens heb ik daar 1x vies geluk mee gehad. Rode vlag en na rondje of 4-5 van de baan af. Pa tapt benzine af, komt er nog 1L uit :o Daar had ik niet nog 4-3 rondes mee kunnen doen!
Ergens in 2021 heb ik em ook leeg gereden in een wedstrijd .... Toch zuur 😂


as 15 april staat mijn eerste ZAC wedstrijd in het 600 light gepland.

Mocht iemand waardevoller tips hebben dan hoor ik dat graag :-)

Tevens zoek ik nog een plekje in een pit box.

Begin met plezier hebben 😉. De rest komt wel.
 
Ik mis het lijstje nog waarop je iedere x afvinkt wat mee te nemen naar n circuitdag.
motorsleutels, pak, helm, boots.......
motor met motorsleutel in de bus zetten. motor op de aanhanger, sleutel aan de auto sleutel hangen die ervoor staat.
och komen weer leuke herinnering naar boven, wat heb ik toen gelachen.

veel stress op zo een dag hebben help vaak ook niet.
maak vooral plezier, wij halen de MotoGP klasse toch niet, behalve op de playstation.
 
motor met motorsleutel in de bus zetten. motor op de aanhanger, sleutel aan de auto sleutel hangen die ervoor staat.
och komen weer leuke herinnering naar boven, wat heb ik toen gelachen.

veel stress op zo een dag hebben help vaak ook niet.
maak vooral plezier, wij halen de MotoGP klasse toch niet, behalve op de playstation.

Sleutelcontact er af, relais er in. Sleutel met tiewraps aan de contactring en het geheel onder de tank ;). Dit is het eerste wat ik heb veranderd aan mijn racer.
 
motor met motorsleutel in de bus zetten. motor op de aanhanger, sleutel aan de auto sleutel hangen die ervoor staat.
och komen weer leuke herinnering naar boven, wat heb ik toen gelachen.

veel stress op zo een dag hebben help vaak ook niet.
maak vooral plezier, wij halen de MotoGP klasse toch niet, behalve op de playstation.
Och ik ben naar Spanje geweest en bij het inkratten mijn motorlaarzen vergeten…

3791A02F-702E-4C91-925B-931B9C518EFA.jpeg

Niet heel comfortabel in het vliegtuig maar ja…
 
Heb een keer tijdens de quali mijn transponder vergeten .
Had voor mn gevoel een top 3 gereden .
Zware deceptie toen ik binnengeroepen werd via het pitbord .en mijn monteur stond te zwaaien met rood kastje in zn handen .
Mocht je nog meedoen, of kon je daarna alsnog een tijd zetten (al was het misschien geen top 3 meer)? 🙏

Reglementair mocht ik namelijk niet eens meer starten (mij overkwam hetzelfde), maar de wedstrijdleider haalde zijn hand over zijn hart 😅
 
Mocht je nog meedoen, of kon je daarna alsnog een tijd zetten (al was het misschien geen top 3 meer)? 🙏

Reglementair mocht ik namelijk niet eens meer starten (mij overkwam hetzelfde), maar de wedstrijdleider haalde zijn hand over zijn hart 😅
Moest achteraan starten .
Geloof toch nog 7e geworden .
Zon inhaal race heeft dan ook nog wel wat.
 
Er snijdt er linksvoor je ook wel een als een mes door warme boter naar voren (bij de start) :]
We waren met een paar man van sport naar rookie gezet, geloof ivm verkeerde bandenkeuze voor de kwali. Vervolgens niet vooraan waar we zouden moeten staan maar achteraan het veld |(
Hij waarschijnlijk ook.
Na race 1 mochten we terug naar sport wat ik gedaan heb, vond daar geen eer aan.
 
Moest achteraan starten .
Geloof toch nog 7e geworden .
Zon inhaal race heeft dan ook nog wel wat.
Mooi, beetje dezelfde ervaring dus. Ik moest beide races die dag achteraan starten (als 33e). De eerste race werd ik ook 7e, maar ik had daarna een 6e plaats nodig om mijn plek in het kampioenschap te behouden. In race 2 werd ik 5e. Op deze manier was het eigenlijk nog mooier dan wanneer je ergens voorin was gestart en wel naar het podium had gemogen (of niet omdat het voorin toch te hard ging). toch? :]

Is de les nu dat achteraan starten voor meer motivatie zorgt? O-)
 
Same here! Laatste prosport1000 race van afgelopen jaar. Eerste race met regenbandjes op het droge ( verkeerd gegokt ).
Daardoor de laatste race van het seizoen op P12 mogen starten. Uiteindelijk P2 geeindigd😁
Dat was een mooie pot!
 
5 uurs race was toch IDC? of is dat RSZ? Misschien even een linkje....

Oproepje kan wel werken hier, in die zin dat wij een teamgenoot gevonden hebben voor de endurance op Zolder:t
 
Hebben de heren (en dames?) lekker gereden vandaag? (Buiten de fucking kou en wind dan)
Ik heb vandaag een dagje lekker koffie staan bietsen en beste stuurlui aan wal staan spelen.

Een shitload oude bekenden gezien en ondanks de kou me erg goed vermaakt. Wel weer eens leuk zo'n dagje zonder verplichtingen en alleen socializen.
Zal dit jaar meegaan naar Dijon, de TOMS in augustus en héél misschien de laatste race nog meerijden. Maar die laatste race boek ik niet, dat word een gevalletje als het goed weer is ga ik op de bonnefooi die kant op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan