Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was idd onverwacht fris maar wel een hele goede opkomst volgens mij !?Het was koud, winderig, wisselvallig en algemeen miezerig.
Voor de rest was het een doorslaand succes!
Ja klopt, bleef even out midden op de baan liggen maar liep er uiteindelijk wel zelf af, in Medisch centrum dachten ze dat er niks gebroken was maar die zaten er aardig naast, breuken bleken in ziekenhuis niet meer op 2 handen te tellen en nog vervelende ook..Ja, opkomst was zeker niet slecht. Was Alex één van de vallers in de Strubben? Zag er naar uit, duurde ook lang.
Vorig jaar werd dat door 1 van rijders bijgehouden, je kan aanbieden dat als zij het bestand aanleveren jij wel wil invullen?Sterk gereden Ron !
Heeft er toevallig iemand een excel bestand van het klassement ? Ben er niet zo sterk in om het zelf te maken. En ik heb geen geduld om te wachten tot het online staat
Zou ze ff mailen danDat wil ik zeker doen.
In Assen crashen misschien wel net zoveel of meer mensen, maar het voordeel van Assen is dat ze hun shit beter op orde hebben qua baanposten en bezetting hiervan. Niet alles wordt direct afgevlagd met een rode vlag.Cpz is juist veel minder crash gevoelig dan Assen. Misschien dat er minder gereden wordt door veel mensen?
Ik ben er vandaag, BaCo EHBO TT circuit Assen waarschijnlijk op de rescue car. Wij hebben het weer goed geregeld.In Assen crashen misschien wel net zoveel of meer mensen, maar het voordeel van Assen is dat ze hun shit beter op orde hebben qua baanposten en bezetting hiervan. Niet alles wordt direct afgevlagd met een rode vlag.
Nee, Assen heeft een mooie ringweg. Dus je word uit de grindbak geveegd en de sessie kan door op cpz moet (bijna) alles via de baan. Dat zijn rode vlaggen.In Assen crashen misschien wel net zoveel of meer mensen, maar het voordeel van Assen is dat ze hun shit beter op orde hebben qua baanposten en bezetting hiervan. Niet alles wordt direct afgevlagd met een rode vlag.
CPZ is een auto baan. Als je crasht raak je op veel plekken gelijk iets. Gerlach, Hugenholz, Slotemaker, Audi S, allemaal plekken waar je gelijk de vangrail ingaat.Cpz is juist veel minder crash gevoelig dan Assen. Misschien dat er minder gereden wordt door veel mensen?
Dat zeg jij. Maar Chimay, Gedinne, Isle of Man etc. zijn dan weer ca. 1000x mooier om te rijden door o.a. lengte en de nog veel grotere hoogteverschillen, ravijnen, stoepranden, telefoonpalen en jumps en noem het allemaal maar op. Daarmee vergeleken staat Zandvoort ook ergens onderaan lijst.Dat zegt iedereen. Maar zandvoort vind ik ca. 1000x mooier om te rijden door de hoogteverschillen en verkanting. Assen staat ergens onderaan mijn lijst van mooie circuits.
De Gerlach heeft bij een val vlak voor de apex een hele diepe grindbak heb ik gemerkt.CPZ is een auto baan. Als je crasht raak je op veel plekken gelijk iets. Gerlach, Hugenholz, Slotemaker, Audi S, allemaal plekken waar je gelijk de vangrail ingaat.
Op Assen heb je veel meer ruimte na een fout
Rijke stinkerd, dan pak ik in en is het seizoen klaarDe Gerlach heeft bij een val vlak voor de apex een hele diepe grindbak heb ik gemerkt.
Alleen mijn bankrekening werd met meer dan tien mille geraakt.