eurosport {jan goessing}

wikkie

MF'er
11 aug 2002
47
0
ik hep vandaag op eurosport na de motorcros gp en na de 8uur van suzuka gekeken daar deet jan goessing commetaar wat is die man slecht [hij maakt zo veel fouten dat het er te veel zijn om op te schrijven] ik hoop dat dit iemand van eurosport dit leest daar dit advies voor je kunt beter een goede engelse commetator hebben dan son waardelozen als jan goessing hij vergaald met zijn slecht commetaar voor mijn als :( :( :(
 
ik hep vandaag op eurosport na de motorcros gp en na de 8uur van suzuka gekeken daar deet jan goessing commetaar wat is die man slecht [hij maakt zo veel fouten dat het er te veel zijn om op te schrijven] ik hoop dat dit iemand van eurosport dit leest daar dit advies voor je kunt beter een goede engelse commetator hebben dan son waardelozen als jan goessing hij vergaald met zijn slecht commetaar voor mijn als :( :( :(

Hmmm...aan je leestekens te zien heb je niet echt veel recht van spreken.....misschien eerst iets aan je eigen taal/schrijfgebruik doen? Dan wordt het voor ons ook een stuk makkelijker lezen!!

(je hebt trouwens wel het goede forum te pakken om te spuien hoor! wees welkom!! :+ _
 
ik hep vandaag op eurosport na de motorcros gp en na de 8uur van suzuka gekeken daar deet jan goessing commetaar wat is die man slecht [hij maakt zo veel fouten dat het er te veel zijn om op te schrijven]
Ik heb het ook gehoord.
Heb niet zo lang gekeken.

Wat een eikel van een commentator '(
 
Toby Moody is de beste motorsport-commentator(Engelse Eurosport)en met Randy Mamola in de pits. Echt geweldig!!
 
Toby Moody is de beste motorsport-commentator(Engelse Eurosport)en met Randy Mamola in de pits. Echt geweldig!!
:^
Maar die doen geen endurance.

Maar het engelse commentaar is ligt beter dan het Nederlandse, dus kan je hem niet op het andere geluidskanaal zetten?
 
Maar het engelse commentaar is ligt beter dan het Nederlandse, dus kan je hem niet op het andere geluidskanaal zetten?
een paar jaar geleden ging dat maar er zit bij mijn alleen nog nederlands commentaar op ;( ;(
 
ik vond het ook diep treurig het comentaar heb je ook de uitzending van sbs sport gezien vorige week zaterdag dat was net zo erg
ze noemde chris vermeulen onze eigen nederlander
 
Terug
Bovenaan Onderaan