Eurosport lullo's

Voor wie echt geen ander alternatief heeft: koop een pakket op www.motogp.com, dan zie je alles live, inclusief allerlei interviews en special features die je nergens anders ziet.
 
Voor wie echt geen ander alternatief heeft: koop een pakket op www.motogp.com, dan zie je alles live, inclusief allerlei interviews en special features die je nergens anders ziet.


wat kost dat om een hééééééééél jaar alles te kunnen zien aub?
 
Voor 2 euro kan je 24 uur lang alles zien van het hele seizoen (alleen doordeweeks beschikbaar, om te voorkomen dat je voor 2 euro op de eerste rang zit). Ideaal om een voorproefje te krijgen van de content en de (gebrekkige want live streaming) kwaliteit.

Vooraf een heel seizoen kost een flinke duit, maar ik weet niet meer hoeveel. Kan momenteel ook geen prijzen vinden, misschien omdat het seizoen is afgelopen. Ik heb zelf dit seizoen voor het eerst een halfway season pass gekocht voor een euro of 25 dacht ik, maar ja, toen was het seizoen dus al halverwege.
 
Voor 2 euro kan je 24 uur lang alles zien van het hele seizoen (alleen doordeweeks beschikbaar, om te voorkomen dat je voor 2 euro op de eerste rang zit). Ideaal om een voorproefje te krijgen van de content en de (gebrekkige want live streaming) kwaliteit.

Vooraf een heel seizoen kost een flinke duit, maar ik weet niet meer hoeveel. Kan momenteel ook geen prijzen vinden, misschien omdat het seizoen is afgelopen. Ik heb zelf dit seizoen voor het eerst een halfway season pass gekocht voor een euro of 25 dacht ik, maar ja, toen was het seizoen dus al halverwege.


ja,maar als je fan bent van de gp wil je dit pakket echt.ongeacht wat het kost.binnen de perken wel te verstaan
 
Voor wie echt geen ander alternatief heeft: koop een pakket op www.motogp.com, dan zie je alles live, inclusief allerlei interviews en special features die je nergens anders ziet.

Dorna heeft centen zat.
Als ze de prijzen zo achterlijk hoog houden van bijna 100 euro per seizoen dan vrees ik dat er alles behalve meer kijkers komen.
Als ik niet alles kan kijken dan volg ik het later wel via een download o.i.d.
Dit seizoen waren de lichtere klasses veelal spannender en dat wil ik komend seizoen echt niet missen.
 
Zit ook aan een Motogp.com abo te denken.
Maar moet dan wel een kabeltje van PC naar TV trekken, want om nou iedere zondag 3 uren lang op mijn bureaustoel te zitten...
 
het is afgelopen dit was de laatste race op eurosport !
ik wil graag eurosport bedanken voor al die jaren motorsport en trainingen die ze mij hebben bezorgd ik heb er van genoten
ook de heren commetatoren die altijd hun uiterste best hebben gedaan om alles te verslaan !!
eurosport klasse en bedankt !!
 
Een bedankje hebben ze toch wel verdiend, vind ook ik. Tussen alle verkeerd uitgesproken namen, vergissingen in aantal ronden en momenten van afwezigheid heb ik er van genoten.
 
Eindelijk die 37 kutreclame boodschappen gedaan *O* B|

Suzuki way of life
Iveco schijt.
En dan die Del Piero met zijn gepruts.

Echt fel veel positief kan die reclame toch nooit geweest zijn, ik ergerde me er dood aan aan die troep, godverdomme telkens 2 rondes kwijt door al dat gezeik.
Die merken die daar jarenlang spam hebben vertoond, daar loop ik in een grote omweg rond als ik in de winkel sta. Dat ze maar creperen.

ZDF en BBC zouden de rechten aankopen.
 
Laatst bewerkt:
Dorna zou de zenders verplichten om alles uit te zenden, anders krijgen ze de uitzendrechten niet. Probleem is dat er sommige zenders zijn die zeggen dat dit niet haalbaar is.

Welke ze effectief zouden gaan aankopen zijn ze nog niet over uit, Dorna zou zelfs overwegen om Eurosport toch te rechten te geven omdat niemand onvoorwaardelijk altijd alles zou uitzenden (practice/warmup/qual/races).

Zitten we weer met eurosport met zijn lekkere kutprogrammatie, bij motoGP was het altijd wel correct maar die WSBK programmatie werd van geen kloten nageleefd. Dan staat dat het om 16u uitgezonden zou worden maar dan heb je weer een andere troep die er tussen in of in de plaatst komt. Zowel op hun website als op teletext etc.
Dikke amateurs :X
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu race 1 van het WK superbike te kijken.
Wat is dat commentaar ongekend slecht, echt niet normaal.
Ik zeur niet snel want ik ben allang blij dat ik motorraces kan kijken.
Maar dit commentaar is zo slecht dat het gewoon de races verpest :(

Haga haalt Haslam in, en dan minuten lang blijven beweren dat het Corser was.
Uitspraken als: Wow vette wheelie.
 
Ik vind die gasten helemaal top *O*
Ze worden iig een beetje enthousiast af en toe en ze hebben er zelf lol in .
Oke ze halen het bij lange na niet bij de engelse concurrentie , maar ik vind het al
gauw een stuk beter als PvdG bij de GP ...dan flikker ik bijkans in slaap.
Ik heb liever iets wat een beetje enthousiast klinkt als iemand die dodelijk saai allemaal
correcte info geeft.
 
Ik zit nu race 1 van het WK superbike te kijken.
Wat is dat commentaar ongekend slecht, echt niet normaal.
Ik zeur niet snel want ik ben allang blij dat ik motorraces kan kijken.
Maar dit commentaar is zo slecht dat het gewoon de races verpest :(

Haga haalt Haslam in, en dan minuten lang blijven beweren dat het Corser was.
Uitspraken als: Wow vette wheelie.

inderdaad, hier zat ik me ook aan te ergeren tijdens de race.

ik vind het mooi dat ze er zo diep in mee gaan, maar als ze dan de helft van de tijd verkeerde dingen zeggen vind ik niet kunnen voor presentatoren van zo'n groot programma
 
Ze zijn in ieder geval wel enthousiast :+ vond ze vandaag zelfs wel wat goeie uitspraken hebben, zoals simultaan driften :P

Mooi dat ze Tilke een beetje lopen afzeiken over die circuits daar hebben ze wat mij betreft 100% gelijk in :Y
 
Mooi dat ze Tilke een beetje lopen afzeiken over die circuits daar hebben ze wat mij betreft 100% gelijk in :Y

Inderdaad ..... de man/vrouw die dit circuit heeft ontworpen verdient een pluim ( of twee ) :} :} :} Weer een leuke baan voor op de Motogp kalender :Y :Y
 
echt een stelletje zielige sukkels zijn die 2
ik zou zweren dat het die 2 dj's van radio 538 zijn
dat zijn ook 2 van die sukkels die maar steeds lachen om hun eigen grappen en ideeen
sjeee zeg dat mensen dat soort lui niet van de buis halen
 
Ik vind die gasten helemaal top *O*
Ze worden iig een beetje enthousiast af en toe en ze hebben er zelf lol in .
Oke ze halen het bij lange na niet bij de engelse concurrentie , maar ik vind het al
gauw een stuk beter als PvdG bij de GP ...dan flikker ik bijkans in slaap.
Ik heb liever iets wat een beetje enthousiast klinkt als iemand die dodelijk saai allemaal
correcte info geeft.

:^
Die gasten weten begod niet waar ze 't over hebben (bij wijze van ;)), maar ze zijn wel lekker enthousiast.
 
Ik zit nu race 1 van het WK superbike te kijken.
Wat is dat commentaar ongekend slecht, echt niet normaal.
Ik zeur niet snel want ik ben allang blij dat ik motorraces kan kijken.
Maar dit commentaar is zo slecht dat het gewoon de races verpest :(

Haga haalt Haslam in, en dan minuten lang blijven beweren dat het Corser was.
Uitspraken als: Wow vette wheelie.

Tis sinds tijden dat ik sbk op eurosport kijk (motogp bijna altijd gekeken via eurosport) maar ook ik heb mij enigzins geïrriteerd aan de commentatoren.

Om de 3 zinnen was het: Helemaal goed, helemaal gaaf, helemaal goed. Niets is irritanter dan een commentator met een stopwoordje.
 
Trucje: Beeld van Eurosport, geluid van WorldSBK TV.

Ik neem Eurosport op en kijk dan na 30 seconden via de opgenomen beelden. Deze kan ik dan d.m.v. vooruit en achteruit spoelen precies gelijk krijgen met het geluid van de internet stream ;)

Al heb ik gisteren de SS600 wel gewoon 100% eurosport gekeken en moest wel lachen om hun enthousiasme. Het is niet eens dat ik Eurosport zo slecht vindt, ik vind SBK TV gewoon errug goed!
 
Om de 3 zinnen was het: Helemaal goed, helemaal gaaf, helemaal goed. Niets is irritanter dan een commentator met een stopwoordje.

Deze zinnen kwamen wat mij betreft ook iets te vaak gebruikt :+

t Lijkt wel of ze daar met een jointje op hun lip commentaar geven.
Ze zitten constant te lachen om flauwe grappen, inhaalacties hebben ze
pas heel laat door en ze halen alle coureurs door elkaar.
 
Ik vind dat ze het wel lekker enthousiast doen en die geeky opmerkingen, ach ik kan er wel om lachen. Het stoorde me alleen wel dat ze tijdens de 1e SBK-race even het hele veld van volgend jaar gingen doornemen, terwijl er van alles gebeurde rond de 2e - 5e plaats. Dat werd echt slecht verslagen.
 
Trucje: Beeld van Eurosport, geluid van WorldSBK TV.

Ik neem Eurosport op en kijk dan na 30 seconden via de opgenomen beelden. Deze kan ik dan d.m.v. vooruit en achteruit spoelen precies gelijk krijgen met het geluid van de internet stream ;)

Ik vind het Engelse commentaar op Eurosport best ok! Gewoon even de knop om en naar Engels zetten, is een stuk makkelijker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan