Wat ik nu toch had.
Heb vandaag m'n hele brandstof systeem gecontroleerd. Tank eraf, 15l eruit laten lopen kraantje controleren, filter schoonmaken, etc.
In de schuur.....
en natuurlijk redelijk gemorst .....
Ik heb de schuur maar de hele middag verder open laten staan om uit te waaien en daarstraks m'n moto weer binnen gezet.
Wil ik contact op stuurslot zetten en dan gaat ie door een stand dat stadslicht gaat branden......
Enorme klap bij m'n achterlicht... schrok me rot ....
Daarna alles eerst bekeken.... niks te zien; geen rook, geen roet,etc.
Daarna ff contact op aan gezet.. alles doet t nog
ff spanning achterband gevoeld; ook nog goed....
ff accu gecontroleerd; niks te zien en 11.8 V (ja hij is bijna leeg)
Kan dus volgens mij niet anders zijn als benzine-damp.
Voor ik m wegzette heb ik nog weer geprobeerd m aan te krijgen, maar lukte niet zo gauw en m'n accu is bijna leeg. Zou natuurlijk ook brandstof in uitlaat kunnen zijn. Alhoewel ik dan niet zo zie hoe dat kan knallen als ik motor op contact zet???
Wat denken jullie? benzine-damp ontstoken via achterlicht? of iets met de uitlaat?
Ik snap t nog niet
Ik heb m nog niet gestart; daar kijk ik morgen weer naar...
Heb vandaag m'n hele brandstof systeem gecontroleerd. Tank eraf, 15l eruit laten lopen kraantje controleren, filter schoonmaken, etc.
In de schuur.....
en natuurlijk redelijk gemorst .....
Ik heb de schuur maar de hele middag verder open laten staan om uit te waaien en daarstraks m'n moto weer binnen gezet.
Wil ik contact op stuurslot zetten en dan gaat ie door een stand dat stadslicht gaat branden......
Enorme klap bij m'n achterlicht... schrok me rot ....
Daarna alles eerst bekeken.... niks te zien; geen rook, geen roet,etc.
Daarna ff contact op aan gezet.. alles doet t nog
ff spanning achterband gevoeld; ook nog goed....
ff accu gecontroleerd; niks te zien en 11.8 V (ja hij is bijna leeg)
Kan dus volgens mij niet anders zijn als benzine-damp.
Voor ik m wegzette heb ik nog weer geprobeerd m aan te krijgen, maar lukte niet zo gauw en m'n accu is bijna leeg. Zou natuurlijk ook brandstof in uitlaat kunnen zijn. Alhoewel ik dan niet zo zie hoe dat kan knallen als ik motor op contact zet???
Wat denken jullie? benzine-damp ontstoken via achterlicht? of iets met de uitlaat?
Ik snap t nog niet
Ik heb m nog niet gestart; daar kijk ik morgen weer naar...