Fastbikes magazine/Performance Bikes

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Heren en dames,

weet iemand waar deze bladen nog te koop zijn ?
't lijkt wel of AKO en Bruna ze uit het assortiment hebben geflik...

ook niet raar met 15 euri p stuk :X O-)

maar tis zo lang geleden, dat ik er wel weer es een wil kopen/lezen O-)
 
als je dichtbij/in denhaag/amsterdam woont kan je altijd naar de american bookstore gaan. Die zal hem nog wel verkopen (hoop ik voor je)

het blad RIDE wat ik lees is ook al zo moeilijk te vinden dus dan toch maar een abonnement genomen.. leest wat makkelijker elke maand in je bus :)
 
als je dichtbij/in denhaag/amsterdam woont kan je altijd naar de american bookstore gaan. Die zal hem nog wel verkopen (hoop ik voor je)

het blad RIDE wat ik lees is ook al zo moeilijk te vinden dus dan toch maar een abonnement genomen.. leest wat makkelijker elke maand in je bus :)
niet dichtbij genoeg om ff een boekie te halen :? :N

bij "jullie" liggen ze dus ook niet meer bij de bruna etc. ?
 
nope hier niet in ieder geval. snap het wel, als je nu kijkt wat er aan nederlandstalige motorbladen ligt denkt men dat het wel genoeg is :)
 
kan je nog een abo nemen op FB of PB?
wellicht is dit wat goedkoper.

Vroeger heb ik op PB gehad, maar die importeur is ermee gestopt....

jammer
 
kan je nog een abo nemen op FB of PB?
wellicht is dit wat goedkoper.

Vroeger heb ik op PB gehad, maar die importeur is ermee gestopt....

jammer
Tsja de verhouding Pond euro heeft wat roet in het eten gegooid denk ik.

Ik ocht standaard iedere maande de PB en vaak de FB ook nog, maar toen ze de 11 /12 euri per stuk op gingen vond ik het niet grappig meer.

trouwens sinds Ronnie en Gus zijn verongelukt, is het ook minder geworden (vond ik)
 
'Vroeger' kocht ik ook nog wel eens een Performance Bikes; inhoudelijk sterk en geweldige humor! Helaas heb ik ze al een paar jaar niet meer zien liggen -O- . Een abonnement is me sowieso te duur dus mocht iemand nog een toko weten waar ze nog te krijgen zijn... :}
 
PB is idd wel een goed blad.. maar mij iets te duur. 10 euro voor een blaadje... neh.

Ik geloof, nu je het zegt, dat ie ook niet meer in het assortiment v/d lokale boekwinkel zit....
Zoek het eens op op internet ofzo? (Ja, dit is ook internet, maar ik doelde meer op google ;) )
 
PB is idd wel een goed blad.. maar mij iets te duur. 10 euro voor een blaadje... neh.

Ik geloof, nu je het zegt, dat ie ook niet meer in het assortiment v/d lokale boekwinkel zit....
Zoek het eens op op internet ofzo? (Ja, dit is ook internet, maar ik doelde meer op google ;) )
nou, ik zal es kijken, denk dat het idd schiphol kiosk wordt.
ken wel iemand die daar werkt

:+
 
PB is idd wel een goed blad.. maar mij iets te duur. 10 euro voor een blaadje... neh.

Ik geloof, nu je het zegt, dat ie ook niet meer in het assortiment v/d lokale boekwinkel zit....
Zoek het eens op op internet ofzo? (Ja, dit is ook internet, maar ik doelde meer op google ;) )
de laatste nummers die ik kocht waren nog meer dan 10 euri !! :N
kutpond
 
Ik haal beide bladen bij de bruna op het station in nijmegen. Het laatste blad wat ik gehaald heb is het oktober nummer van de pb maar fb lag er ook. PB kost daar 9.49 en FB was altijd iets van 7.20 maar de laatste maanden alleen maar PB's gehaald. Dus het kan zijn dat FB duurder is geworden.
 
kan je nog een abo nemen op FB of PB?
wellicht is dit wat goedkoper.

Vroeger heb ik op PB gehad, maar die importeur is ermee gestopt....

jammer

:Y :Y

[me]ZX7-aRnold heeft al jaren een abo op PB :P
[/me]


Kost voor 12 nummers 48 pond ~ 66 eurie. Dat voor 12 nummers valt nog wel mee, stukken goedkoper dan de kiosk. Blad kost in Engeland ook maar iets van 2,60 pond ofzo.
 
Ik haal beide bladen bij de bruna op het station in nijmegen. Het laatste blad wat ik gehaald heb is het oktober nummer van de pb maar fb lag er ook. PB kost daar 9.49 en FB was altijd iets van 7.20 maar de laatste maanden alleen maar PB's gehaald. Dus het kan zijn dat FB duurder is geworden.
Wel gl...ende ;)

dan is en de prijs "iets" naar beneden gegaan, en ze liggen dus nog wel (hier en daar) in de kiosken :}

ik weer blij :P *D
 
:Y :Y

[me]ZX7-aRnold heeft al jaren een abo op PB :P
[/me]


Kost voor 12 nummers 48 pond ~ 66 eurie. Dat voor 12 nummers valt nog wel mee, stukken goedkoper dan de kiosk. Blad kost in Engeland ook maar iets van 2,60 pond ofzo.

grote vraag natuurlijk? Waar regel je zo´n abonnement? van de FB of PB?
En hoe betaal je het? Het kost toch behoorlijk wat om naar het buitenland over te maken?
Is de bezorging ook goed?
 
grote vraag natuurlijk? Waar regel je zo´n abonnement? van de FB of PB?
En hoe betaal je het? Het kost toch behoorlijk wat om naar het buitenland over te maken?
Is de bezorging ook goed?

Ik ben ook benieuwd hoe je dat allemaal regelt en of je tevreden bent over bezorging en dergelijke
 
15 euri ?!?!?!?!!?!?!?!?!
Vroeger waren ze 10 gulden en toen vond ik ze al duur! (maar wel de moeite waard toendertijd (1998)).
 
grote vraag natuurlijk? Waar regel je zo´n abonnement? van de FB of PB?
En hoe betaal je het? Het kost toch behoorlijk wat om naar het buitenland over te maken?
Is de bezorging ook goed?

Bezorging is toppie! Heb het nummer voor dat het officieel uitkomt (net als de nederlandse motorbladen ;) ) maar als je extra verzending meerekend vind ik het nog snel :Y :Y

Betaling doe ik via Visa, maar kan denk ik ook wel via internationaal overmaken

http://www.greatmagazines.co.uk/store/displayitem.asp?sid=1878&id=11095
 
...
trouwens sinds Ronnie en Gus zijn verongelukt, ...

Is Gus ook verongelukt? Heb ik even niet mee gekregen. Maar om antwoord te geven op de TS, in de TU wijk in delft, zit een klein kioskje tussen de aula en de faculteit Industrieel Ontwerpen in, daar hadden ze beide bladen, ook de wat onbekende engelse autobladen... Misschien een idee om te kijken?
 
PB de laatste 2 jaar door allerlei bezuinigingen (terugloop oplage) en al dan niet vrijwillig afscheid van hun journalisten verworden tot een zouteloos blaadje. Las het altijd met plezier, en later merkte ik dat ik het volgende nummer al kreeg voordat ik het "oude" nummer had bekeken.

Heb er jarenlang een abo op gehad via een "the magazineman" (die zenden je wel alle eventuele goodies etc mee ipv de uitgeklede versie)
Ook abo geweest van Superbike, die vond ik altijd wat minder van PB maar steekt nu met kop en schouders er bovenuit.
 
PB de laatste 2 jaar door allerlei bezuinigingen (terugloop oplage) en al dan niet vrijwillig afscheid van hun journalisten verworden tot een zouteloos blaadje. Las het altijd met plezier, en later merkte ik dat ik het volgende nummer al kreeg voordat ik het "oude" nummer had bekeken.

Heb er jarenlang een abo op gehad via een "the magazineman" (die zenden je wel alle eventuele goodies etc mee ipv de uitgeklede versie)
Ook abo geweest van Superbike, die vond ik altijd wat minder van PB maar steekt nu met kop en schouders er bovenuit.
ok, maar waar koop je SB nu dan ???? 8-)
 
als je dichtbij/in denhaag/amsterdam woont kan je altijd naar de american bookstore gaan. Die zal hem nog wel verkopen (hoop ik voor je)

Ik betwijfel het. Iedere keer als ik bij The American Bookstore kwam hadden ze uitsluitend Amerikaanse tijsschriften, en geen Engelse.... :(

(maar dat was wel een paar jaar geleden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan