Door Ruud Frederiks en andere Dynojetmannen wordt het afgeraden om mappen van het net te gebruiken omdat elke motorfiets anders is. Wil je echt het optimale uit je PCII halen zul je hem moeten laten mappen op de Dynojetbank (of zeggen ze dit omdat ze anders niks verdienen??) Is namelijk best een duur grapje, zo´n beetje €100/uur!
Ben ook nog op zoek naar zo´n kastje, misschien rechtstreeks bestellen in de USA, is toch een stukkie goedkoper dan hier.
Ik ben totaal niet technisch, en ik heb ook helemaal geen verstand van al die zaken die er mee samenhangen.
Dus zeg het me a.u.b. wat is een "powercommander"??
Ik heb geen idee
Ik ben totaal niet technisch, en ik heb ook helemaal geen verstand van al die zaken die er mee samenhangen.
Dus zeg het me a.u.b. wat is een "powercommander"??
Ik heb geen idee
Door Ruud Frederiks en andere Dynojetmannen wordt het afgeraden om mappen van het net te gebruiken omdat elke motorfiets anders is. Wil je echt het optimale uit je PCII halen zul je hem moeten laten mappen op de Dynojetbank (of zeggen ze dit omdat ze anders niks verdienen??) Is namelijk best een duur grapje, zo´n beetje €100/uur!
Ben ook nog op zoek naar zo´n kastje, misschien rechtstreeks bestellen in de USA, is toch een stukkie goedkoper dan hier.
Ik heb sinds enige weken een powercommander III op m'n cbr 600fs. Deze heb ik laten plaatsen bij Westcoast in Alkmaar.
Na het plaatsen is er een testrun gemaakt met de volledig standaard map (motor is nor volledig origineel). De standaard map gaf maar een kleine verbetering.
Daarna is voor ieder toerental (met stappen van 500) de afstelling opnieuw ingevoerd.
Na 43 runs was het resultaat pas optimaal
Zie voor meer uitleg www.motormaniacs.nl
ja opzich leuk....maar ik was niet vanplan om een standaard map te downloaden....dat schiet niet op.
om een voorbeeld te geven,randy op het forum heeft een fireblade 2001 model volgens mij en die heeft ook een powercommander laten plaatsen.
hij €830,- kwijt...alles bij mekaar...afstellen 3,5 uur en inbouwen...
nou dat ga ik dus NEVER NOOIT NIET betalen...
in geen 830 jaar...
ik bedoel dempers voor een bb kosten ook 1000euro...en ik remus dempers voor 350 euro...dus in mijn optiek..het kan ook voor weinig en dus een pcII ook
ja opzich leuk....maar ik was niet vanplan om een standaard map te downloaden....dat schiet niet op.
om een voorbeeld te geven,randy op het forum heeft een fireblade 2001 model volgens mij en die heeft ook een powercommander laten plaatsen.
hij €830,- kwijt...alles bij mekaar...afstellen 3,5 uur en inbouwen...
nou dat ga ik dus NEVER NOOIT NIET betalen...
in geen 830 jaar...
ik bedoel dempers voor een bb kosten ook 1000euro...en ik remus dempers voor 350 euro...dus in mijn optiek..het kan ook voor weinig en dus een pcII ook
Als je de PC reeds hebt en het is slechts een kwestie van afstellen dan wordt de prijs uiteraard een stuk minder nappie. Die €800+ was inclusief het apparaat zelf.
En dan zeuren dat een kettingset zo duur isOp vrijdag 21 juni 2002 13:02 schreef Fastnappie het volgende:
(de pc kost maar €450,-...)
En dan zeuren dat een kettingset zo duur is
die pc die ik kan kopen...kost €199,-
Wat is nou belangrijker:
-dat je fiets harder loopt óf
-dat je veilig onderweg bent
Kijk, daar zat ik nou op te w88888.
Laat maar even weten wat je winst is, hoe het verbruik wordt etc....
Nap, jij wordt mijn TESTKEES........
dat ie veilig tering HARD loopt
Ik kon op dit antwoord zitten w88 natuurlijk