SoeF!
MF veteraan
Mooi, dan ga ik die deze winter 's opzoeken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fotootje met SBK-stuur.
Beter toch?
[afbeelding]
En met de (veel te recht en brede) dragbar/streetbar...
[afbeelding]
Stuurtje is een ABM Ergonomic Style. (RL KBA 90928 0229)
Ik heb 'm zo smal als mogelijk gemaakt, nu 6cm breder dan het originele stuurtje.
Bevalt me érg goed!
Ik rijd er ook veel woon-werk mee, helaas heb ik er niet zo'n prachtig mooi beest naast!
Op zich een prima oplossing, met dat tapeind; zolang het maar stevig genoeg is, maar dat kun je zelf wel aanvoelen.
Uitboren blijft altijd lastig, hoewel met de juiste boor het prima moet gaan. (mocht je hier meer info over willen, doe gerust een PM, ik zit in deze branche...)
Ik vraag me alleen af of die olieleiding genoeg olie doorlaat, maar ik neem aan dat je zelf wel weet hoe groot de doorvoer van de oude leiding is/was. De looks zijn in ieder geval OK!
Mooi kort pijpje trouwens!
Mijn Scorpion is juist aan de lange kant. Helaas kan ik er niet veel vanaf snoepen, alleen met een andere tussenpijp.
Of ik moet de demper inkorten, maar dit geluid vind ik wel genoeg zo...
Olieleiding lijkt me in orde: diameter is vergelijkbaar met origineel en route is iets korter. Het is de retourleiding vanaf de kop naar de koeler, dus een kleine restrictie op dat punt lijkt me ook geen issue. Tot nu toe is ie het blijven doen )
Om mezelf even te corrigeren/aan te vullen: het smalste punt in beide olieleidingen is de koppeling met de banjo. Dat is maar een klein gaatje en bij beide leidingen gelijk. Of te wel: no worries
Volgens mij is dat 'm.
Ik heb de originele mounts, en heb het stuur ook nog redelijk naar me toe staan, dit geeft de meest natuurlijke positie voor je polsen, en de zit blijft lekker rechtop. Erg fijn! Bovendien komen je handen dan niet tegen je spiegels aan....
Voor het evt. uitboren zou je misschien ook de vorkpoten kunnen uitbouwen, of misschien alleen het voorwiel?
Maar als dit goed werkt... prima toch? Als het ooit stuk gaat kun je altijd nog verder hobbyen!
Pak voor het uitboren dan in één keer de goede boor, met een prutsboor zou je het materiaal alleen maar kunnen uitharden, en dat wil je niet. Ik kan je wel adviseren indien nodig. (is m'n werk nl...)
Mijn fazer staat al even te koop en daarom heb ik nu besloten om ook losse delen ervan te kopen. Misschien leuk om je eigen fazer net even iets mooier te maken.
[afbeelding]
Takkoni demper, past op mijn fzs600 van 2000, maar is eigenlijk gemaakt voor het model 2003. Nieuwprijs is €320, mag weg voor €150 of een goed bod.
Ik heb ook nog een givi kofferset + beugel + sleutel voor een fzs600 bouwjaar +-2000. Heeft een motor vakantie naar Kroatië en terug met gemak overleeft. Fijne en ruime koffer. Mag weg voor €125.
Uiteraard kan ik ook alles erop laten zitten en dat je de hele fazer koopt voor een scherpe prijs .
Toch een beetje een dubbel gevoel om het te verkopen, maar ik wil maar een motor aanhouden en dan is bij mij toch de voorkeur op een iets meer sportieve motor gevallen.
Ik heb je een PB gestuurd!
FZ1 eens laten een run maken
[afbeelding]
Lijkt erop dat de fz1 veel sterker kan tot 7000tpm met wat tuning..
Lijkt erop dat de fz1 veel sterker kan tot 7000tpm met wat tuning..
Mooie run Kim! Mankeert niets aan en lekker aan de rijke kant zoals het hoort bij ivan zijn flash . Een MT10 gaat echt niet veel extra leveren en levert standaard waarschijnlijk minder.
Die van mij had ook 155pk op de kruk, en 5 min later bij een andere bank 140 op het wiel. goochelen met testbankcijfers . Toch blijf het leuk!
Nog advies gehad van de testbank man?Valt tegen, het blok is simpelweg niet gebouwd om onderin veel power te leveren. Het blijft wat dat betreft in de basis een R1 blok wat onderworpen is om toeren te maken.
Je kan wat een heeeeel klein beetje middengebied winnen met velocity stacks maar dan houd het echt wel een beetje op. Het meeste behaal je door die belachelijk standaard (lange) vertanding aan te passen
Je hebt in elk geval alle motivatie nodig in je garage staan nuBen nog bezig met mijn rijbewijs maar kwam deze fz6 tegen uit België. Van eerste eigenaar met weinig km's.
[afbeelding]
Ben er maar naar toe gereden en op mijn trailer gezet. Kan niet wachten om erop te stappen...Nu maar hopen dat ik mijn rijbewijs snel haal.
[afbeelding]
ja dat sowiesoJe hebt in elk geval alle motivatie nodig in je garage staan nu
Ben nog bezig met mijn rijbewijs maar kwam deze fz6 tegen uit België. Van eerste eigenaar met weinig km's.
[afbeelding]
Ben er maar naar toe gereden en op mijn trailer gezet. Kan niet wachten om erop te stappen...Nu maar hopen dat ik mijn rijbewijs snel haal.
[afbeelding]