Feestje bij Highlands: 12 november!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sitting here, in a boring rome............
.....
...and i wonder, i wonder how, i wonder why, yesterday I told you about the blue blue sky, and all that happend, I wonder......


What is A "rome" :?

And all that I can see, and all that I can see is just a yellow lemon tree 8-)
 
Morgen ook :] ?? *D
:N

Ben nu aan het werk...straks ff slapen, en morgenmiddag eerst kinderfeestje en daarna BBQ van t werk :P

Maar ik ga natuurlijk wel op de motor :]

Nu ook al trouwens :X Was toch wel enigszins vochtig buiten...moet nog steeds een regenbroek aanschaffen...tot nu toe altijd met (waterdicht) textielpak gereden :P
;)
 
:N

Ben nu aan het werk...straks ff slapen, en morgenmiddag eerst kinderfeestje en daarna BBQ van t werk :P

Maar ik ga natuurlijk wel op de motor :]

Nu ook al trouwens :X Was toch wel enigszins vochtig buiten...moet nog steeds een regenbroek aanschaffen...tot nu toe altijd met (waterdicht) textielpak gereden :P
;)

Werk ze dan nog ff :)
Hier is er al weer onweer aan de gang!! hopen dat nu alles ff snel komt en dat het dan morgen droog is *D (heb geen waterdicht pakkie voor mezelf + Duo :N ;) )
Nu nog maar een paar uurtjes slaapjes doen voor Fred binnen stormt met z'n volgelingen :+
 
@ Viccie / Early

Misschien wel handig om een nieuw topic te openen waar de aankondiging weer goed in staat.

edit: en als viccie dan heel erg per ongeluk een keer op het sticky-knopje drukt.
O-)
 
Wordt de openingspost nog eens aangepast :?
Sowiezo heeft Yamapino betaald :Y

En is er al wat meer info inmiddels?
Dat bbq verhaal kan er btw ook wel af :+
 
KON, inderdaad, binnenkort weer wel :Y *O*

Dan zorg dat je een krat koud hebt liggen!

Wordt de openingspost nog eens aangepast :?
Sowiezo heeft Yamapino betaald :Y

En is er al wat meer info inmiddels?
Dat bbq verhaal kan er btw ook wel af :+

Hoezo BBQ eraf? Met Utrecht ook al eens een winter BBQ gehouden bij 10 graden. Smaakt het vlees niet minder om hoor! :9
 
Wéér geen BBQ?? -O- nou dan blijf ik wel thuis en eis mijn reeds betaalde centjes terug!! :(












8-) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan