ff wachten... nog ff wachten... V-strom... :)

Ik heb em nu dus een hele week... en hij staat op 385 km... :)
Komend weekend zal daar wel een slordige 600 bijkomen... :]

En ja... die 2200 km is netjes voor een eerste maand... ;)

Ik heb net de eerste tank van mijn v-strom650 leeg gereden. 375km, 16,6 liter. Was nog niet helemaal leeg dus. Maar zo zuinig heb ik in jaren niet gereden.
 
Ik heb net de eerste tank van mijn v-strom650 leeg gereden. 375km, 16,6 liter. Was nog niet helemaal leeg dus. Maar zo zuinig heb ik in jaren niet gereden.

Ohoh... Ik deed er slechts 285 km mee... :X
Maar hij's nu wel goed ingereden... ;)
 
Ik heb em nu dus een hele week... en hij staat op 385 km... :)
Komend weekend zal daar wel een slordige 600 bijkomen... :]

En ja... die 2200 km is netjes voor een eerste maand... ;)

Hmm, ik heb hem bijna afgeschreven. In nog geen 4 weken 4000 km. Als ik in dit tempo doorga, moet ik elke 1,5 maand voor een beurt volgens het boekje.

Fijn, dat werken in Deventer :(
 
Ik heb em nu dus een hele week... en hij staat op 385 km... :)
Komend weekend zal daar wel een slordige 600 bijkomen... :]

En ja... die 2200 km is netjes voor een eerste maand... ;)

Dus binnenkort voor je 1000 km-beurt dus :) . Heb jij er trouwens ook een alarm opzitten? Ik heb gister mijn verzekering gebeld en als ik er een alarm op laat zetten scheelt me dat zoveel in premie dat ik nog geld overhoud dit jaar :? (alarm is goedkoper dan wat ik nu aan premie extra moet betalen zonder alarm).

Dus bij mij komt er binnenkort ook een alarm op, alleen hoor ik soms wel slechte ervaringen met leeggetrokken accu`s door het alarm of het spontaan afgaan ervan.
 
Hmm, ik heb hem bijna afgeschreven. In nog geen 4 weken 4000 km. Als ik in dit tempo doorga, moet ik elke 1,5 maand voor een beurt volgens het boekje.

Fijn, dat werken in Deventer :(

Tja... voor woon/werk gebeuren heb ik een leaseblik gekregen... :)
Ik rij dus enkel hobbymatig met de V-strom... :)

@ SV-Wim: Alarm was niet nodig, ik bleef onder de grens. Voor de SV betaalde ik 260 pleuro per jaar, zal nu wel iets meer worden, maar ik denk niet dat ik schrik... ;)
 
Tja... voor woon/werk gebeuren heb ik een leaseblik gekregen... :)
Ik rij dus enkel hobbymatig met de V-strom... :)

@ SV-Wim: Alarm was niet nodig, ik bleef onder de grens. Voor de SV betaalde ik 260 pleuro per jaar, zal nu wel iets meer worden, maar ik denk niet dat ik schrik... ;)

Is dat dan All risk Rema of heb je het hier over WA+ :) ? Bij mij kan het echt wel uit :) , maar dat komt ook mede door het feit ik nu 10% extra premie moet betalen i.v.m. een eerdere schade.

[edit] ik heb hem uiteraard all risk verzekerd :) .
 
Is dat dan All risk Rema of heb je het hier over WA+ :) ? Bij mij kan het echt wel uit :) , maar dat komt ook mede door het feit ik nu 10% extra premie moet betalen i.v.m. een eerdere schade.

[edit] ik heb hem uiteraard all risk verzekerd :) .

All-risk... ik ga een nieuwe fiets natuurlijk niet wa+ verzekeren... ;)
Zeker niet met 75%(+5% pakket korting) no-claim... :)
 
Ik moest v/d verzekering alarm op laten zetten anders kon ik m niet voor diefstal verzekeren incl.4* abus slot verankeren.
Tja staat ook buiten aan een paal, binnen stallen op 14 hoog gaat niet

:(
 
All-risk... ik ga een nieuwe fiets natuurlijk niet wa+ verzekeren... ;)
Zeker niet met 75%(+5% pakket korting) no-claim... :)
Ik dacht ook al ;) , voor een nieuwe fiets is het idd niet verstandig deze WA te verzekeren :) . En 75%+5% doe je goed, ik moet 10% extra voor mijn verzekering betalen ;) .
 
Ik moest v/d verzekering alarm op laten zetten anders kon ik m niet voor diefstal verzekeren incl.4* abus slot verankeren.
Tja staat ook buiten aan een paal, binnen stallen op 14 hoog gaat niet

:(

Tjsa... bij mij staat ie in een schuur met het politiekeurmerk... ;)
En de kosten van een alarm wegen voor mij niet op tegen eventuele premieverlaging, vinnut wel best zo... :P
 
Had ik maar een tuin en schuur ;( ;( ;(

Had me 700 pluero aan alarm gescheeld |( |(

Maar ja heb voor t eerst in me leven een nieuwe fiets gekocht en mocht er uberhaupt iets gebeuren door vandalen of andere gespuis :( dat ik m kwijt ben dan kan ik altijd een nw. krijgen v/d verzekering O-)

slaap ook een stuk rustiger

:+
 
Hmm, ik heb hem bijna afgeschreven. In nog geen 4 weken 4000 km. Als ik in dit tempo doorga, moet ik elke 1,5 maand voor een beurt volgens het boekje.

Fijn, dat werken in Deventer :(

Ken dat de 21ste mei voor 1000 km.beurt weggebracht staat nu al op 31xx nog wat, ken binnenkort afspraak gaan maken voor de 6000 beurt :?
 
Had ik maar een tuin en schuur ;( ;( ;(

Had me 700 pluero aan alarm gescheeld |( |(

Maar ja heb voor t eerst in me leven een nieuwe fiets gekocht en mocht er uberhaupt iets gebeuren door vandalen of andere gespuis :( dat ik m kwijt ben dan kan ik altijd een nw. krijgen v/d verzekering O-)

slaap ook een stuk rustiger

:+

Wow, 700 euro voor een alarm is een hoop geld. Wat voor alarm heb je dan, Spyball ? Ik meen mij te herinerren dat een alarm bij mij veel goedkoper was, iets van 300 euro inclusief inbouw. Alleen weet ik het niet zeker, moet binnenkort even bij mijn dealer langs :) .
 
Wow, 700 euro voor een alarm is een hoop geld. Wat voor alarm heb je dan, Spyball ? Ik meen mij te herinerren dat een alarm bij mij veel goedkoper was, iets van 300 euro inclusief inbouw. Alleen weet ik het niet zeker, moet binnenkort even bij mijn dealer langs :) .


Spybal, incl inbouw bij dealer bij aflevering :9~

Mooi blauw is nie lelijk hehehehhehehe :]
 
Solly Oma, maar Opa moest ff zagen... :P
Vandaag maar ff een stukkie taartschep verwijderd... :)

Oeps... stukkie van af gevallen... :P
full


Zelfde vorm als orgineel, enkel een dikke 15 cm korter... :)
full


Zo zag het er dus ongeveer uit... B|
full


En zo is het na de operatie... :) :)
full


Wat van opzij dus zo is... ;)
full


Tot zo ver de plasti(s)c(h) chirurg... 8-)
 
Krijg je nu geen natte rug bij nat wegdek ?
Ben ook van plan om zoiets te doen , maar ben bang dat ik net als bij mijn vorige motor ( TDM 850 ) water en vuil opspatte tot op het zadel :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan