Filmpje

he Speedy-J,
heb net je filmpje bekeken, gaaf man.
Hoe heb je dat geoefend? (of ben je natuurtalent?)
Wil dat ook wel eens oefenen (staan op de motor) maar ben zo bang dat ik op mijn plaat ga? En das zonde van mijn motor (R6 2000). Heb namenlijk ook zat filmpjes gezien waar het mis ging.

gr.

Rob
 
Hey Rob,

sja oefenen... begin eerst maar es met je knieen. Probeer dan maar es te staan. Een gouden tip is dat hte windstil moet zijn, als het maar een beetje waait kan het al misgaan. Een rukwind is voldoende om te vallen. En grotendeels zit het allemaal tussen je oren. Wil je staan of durf je te staan? Dat is het verschil.

Nou ja, natuurtalent, ben redelijk lenig. En zo gek als een deur :9
 
Wat is er met je R1 gebeurd dan???
Ik denk dat je vooral het koppel onderin gaat missen...

Tja de r1 die doet het niet meer O-)

Ik moest een wheelie maken op een plek waar dat absoluut niet kon.....Wheelie was niks mis mee, maar het was op een klinkerweg en toen ik het voorwiel op de grond had moest ik hard remmen....en op een klinkerweg heb je dus een andere grip dan op asfalt 8-) .....blokkerend voorwiel was het resultaat, waardoor de voorkant onder me weg gleed....en toen is de motor er zonder mij vandoor gegaan....de motor wou nog een beetje stoer doen door er een paar flik flaks en salto's uit te gooien, en eindigde tegen een verkeerbord aan.

Het meest beschamende moment uit mijn leven |( ....ik snap nog steeds niet wat me bezielde.....je ziet wel eens filmpjes van ongelukken en dan denk ...ja domme lul dat doe je daar toch niet.....en nou heb ik het zelf gedaan.
 
Da's niet zo slim dan... ;(
[me]SL1000 heeft eind vorig jaar zijn Falco totalloss gereden in de Eiffel. Ook niet slim...
[/me]


't leuke van jouw filmpje is dat ik de weg daar ook goed ken. Jaartje stage gelopen bij een bedrijf vlak bij jullie speeltuin. Nooit verwacht dat die bocht met 170 te nemen zou zijn :}

Maar goed, Hier zijn ze dan eindelijk allemaal, de fimpjes van ER-1. Alle dank aan hem voor de films.
Bandbreedte van 768Kbit is ruim voldoende om ze life te kunnen kijken, toch raad ik iedereen aan ze op te slaan op je hdd (rechterklik opslaan als).
Dit om mijn server minder te belasten, en omdat ik niet weet hoelang ze op de server blijven staan.

De filmpjes:
Adrenaline - 01 - Intro - Adrenaline.wmv
Adrenaline - 02 - Walla Walla.wmv
Adrenaline - 03 - When I'm Gone.wmv
Adrenaline - 04 - All I Want.wmv
Adrenaline - 05 - The Public Peace.wmv
Adrenaline - 06 - Waiting - Sum 41.wmv
Adrenaline - 07 - Rollercoaster.wmv
Adrenaline - 08 - Take A Look Around.wmv
Adrenaline - 09 - Mota.wmv
Adrenaline - 10 - Judgmentday.wmv
Adrenaline - 11 - Trouble.wmv
Adrenaline - 12 - One Fine Day.wmv
Adrenaline - 13 - The Meaning Of Life.wmv
Adrenaline - 14 - Assen.wmv
Adrenaline - 15 - So Happy Together.wmv
Adrenaline - 16 - Hell Song.wmv
Adrenaline - 17 - Bad Boys.wmv
Adrenaline - 18 - spirritial law.wmv
Adrenaline - 19 - Drown.wmv
Adrenaline - 20 - City Madness.wmv
Adrenaline - 21 - Walkin On Sunshine.wmv
Adrenaline - 22 - Heideroosjes.wmv
Adrenaline - 23 - I Just Want.wmv

en als laatste de lange versie van de in de berichten hierboven al geroemde -hoe neem ik de afrit met 175kmh- film.

faster.wmv

Happy Watching })

Sl1000

 
Laatst bewerkt:
Dit begint steeds meer op een filmpje topic te lijken ;)

Prachtig al die filmpjes, en ik maar denken dat ik één van de weinigen was die zich als een "malloot" gedraagd. :o
 
't leuke van jouw filmpje is dat ik de weg daar ook goed ken. Jaartje stage gelopen bij een bedrijf vlak bij jullie speeltuin. Nooit verwacht dat die bocht met 170 te nemen zou zijn :}

Toen ik net mijn fireblade had reed ik ook door die bocht met een kleine 100 km/u over de vluchtstrook......voor mijn gevoel ging dat al had.
Word ik plots, uit het niets, door een andere fireblade rijder buiten om ingehaald.
Hij had van die spark kneepads en trok 1 lange vonken regen door die hele bocht.

:} :} :} G E W E L D I G :} :} :}

Toen dacht ik nog dat het uberhaupt onmogenlijk was om met de knie aan de grond door die bocht te gaan. Maar ik kan het nu ook :)
 
[me]SL1000 was net begonnen met kneedownen, maar begint met de nieuwe motor maar weer even rustig aan.
[/me]


Eerst maar weer wat zelfvertrouwen opbouwen denk ik.
 
Nummer drie doet het niet :-(

Iets met die apostrof gaat niet goed.....
 
Laatst bewerkt:
[me]SL1000 was net begonnen met kneedownen, maar begint met de nieuwe motor maar weer even rustig aan.
[/me]


Eerst maar weer wat zelfvertrouwen opbouwen denk ik.

Het zal mij ook benieuwen hoe het in het begin gaat,ik heb een dikke 1,5 jaar niet meer gereden.....zal wel flink wennen zijn.

Maar ik kan niet wachten om weer eens fijn te sturen :]

===========

Een tip (mischien overbodig) voor het kijken van de filmpjes: je kunt, net als in winamp, een playlist maken van de filmpies en deze achter elkaar afspelen in de windows media player. Hoef je niet telkens het volgende filmpje te klikken maar kun je ze achter elkaar kijken........
 
Het zal mij ook benieuwen hoe het in het begin gaat,ik heb een dikke 1,5 jaar niet meer gereden.....zal wel flink wennen zijn.

Maar ik kan niet wachten om weer eens fijn te sturen :]

Ik ook niet, maar goed, nog 6 nachtjes en ik mag de mijne gaan ophalen, 'k kan niet wachten :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan