Final Run Dyno met powercommander

Klopt in principe wel, maar het gaat ook om het hobby-effect he. Genoeg mensen die wel lekker willen knutselen maar helemaal niet zo idioot hard (willen) rijden. Moet ook kunnen, toch?
Ik heb ook mijn Gixxer af laten stellen.. ja, ook wat winst, maar of ik er op Zolder harder mee ga.. zal marginaal zijn. Maar toch vind ik het leuk en heb ik er geen spijt van..

Tuurlijk ieder zijn hobby, echter helemaal begrijpen doe ik het niet; geld uitgeven voor een paar pk extra en vervolgens niet de drang hebben om die er ook daadwerkelijk uit te halen.
 
Aan de ene kant is het fantastisch al dat opvoeren...

Maar idd Ronald, je hetb er geen ruk aan eigenlijk...zet een ONK-figuur op een standaard R6 en hij rijdt Napo de stont om de oren...

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het fijn is om wheelies te oefenen...voorwiel gaat makkelijker de lucht in!

Net als mijn motor...of ik nou 125pk of 130pk heb...boeiuh! Hij gaat al hard zat (te hard eigenlijk).

Nou ja, 5 mei kan ik me lekker uitleven op Zolder...ik kan vast nog VEEL leren van de jongens hier :) :)
 
Iedereen die zijn motor opvoert doet dat om zijn slechte rijgedrag te compenseren :r

O-)



;)

[me]Fast Forward die zijn fiets ook maar iets sneller heeft gemaakt[/me]
 
Het gaat mij alleen maar om het geluidje en dat dipje in kromme en voor de rest waar kan je dan nog hard rijden buiten de circuits om zonder het risicoi te lopen je rose papiertje kwijt te raken ???


Groetjes Jeffrey
 
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het fijn is om wheelies te oefenen...voorwiel gaat makkelijker de lucht in!

Die 5 of 10 PK meer maakt weinig uit met wheelies maken hoor....

Kun je veel beter een kleiner voortandwiel en/of achter een groter plaatsen, daar heb je veel meer aan als je wheelies wilt oefenen en het is ook nog stukken goedkoper :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan