Wel, wat de afwijking van het metertje is weet ik niet. Het is allesinds een serieus el-cheapo metertje omdat mijn vader mijn goede meters allemaal heeft afgestookt
Anyway, op 2000 µA schaal lees ik dus 1268 µA af oid, dus zoveel verschilt maakt het niet. En ik denk persoonlijk niet dat de meter een mA afwijkt (hoe sjiep ie ook is)
Dat de batterij leegloopt met 1.28mA weet ik niet ? Het is allesinds 6x zoveel (ok, dat is relatief want het blijft nog een klein getal) dan dat er in de manual staat...
Omdat de moto nu binnenstaat en ik er niet mee rijd tijdens de winter is het ook zo lastig om te vertellen of het opgelost is met die batterij
ik probeer gewoon al wat dingen uit te pluizen zodat als ik in het voorjaar weer ga rijden en het doet zich nog steeds voor dat ik al weet wat te doen...
Volgens de manual zou het de gelijkrichter kunnen zijn als de lekstroom groter is dan 0.2mA , maar ik voel er weinig voor om al die connectors gaan uit te trekken ed, is een hele nest omdat terug mooi in elkaar gestopt te krijgen.
Daarom dat ik gewoon een referentie waarde vraag van mede
met een blade om even te vergelijken. Misschien klopt de manual wel niet helemaal, want wij hebben HISS en in amerika niet... maar zolang ik dus geen referentie heb kan ik ook niet verder.