Fireblade prijzen

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
Hoi mensen,

Ik ben dus opzoek naar een Fireblade 2003. Omdat ik nog niet in het bezit ben van een kip die goude eieren legt ben ik dus op zoek naar de laagste prijs.
Weet iemand een internet-pagina waar je motorprijzen van Nederlandse bedrijven met elkaar kunt vergelijken?

Ik denk dat ik de duurste al wel heb gevonden bij save Apeldoorn. Ik krijg daar 4500 voor mijn '95 ZX-6R (is dat niet wat laag?) en moet 15000 neerleggen voor de Fireblade (met alarm). Kunnen jullie even in jullie buurt rondkijken naar de prijzen?
Alvast bedankt :}

Cobain
 
hier in belgie, westvlaanderen kan ik em krijgen aan 13000
is wel niet dezelfde prijs als in nederland denk ik
ik zou toch meer proberen te krijgen voor je zx
als deze niet te veel kilometers heeft moet je er toch makkelijk 6000 voor krijgen
10000euro betalen voor een nieuwe fireblade waarbij je dan de kawa ook kwijt bent vind ik veel te veel geld
greetz.......
 
De ninja heeft 30.000 gelopen (ja ik weet het, niet veel voor 6 jaar)

In Belgie zal de belasting denk ik wel anders zijn ja, maar toch bedankt.
 
leuk icoontje heb je, maar wat staat er op dat papiertje?

Ik had trouwens op 5000 tot 5500 gerekend, dan valt 4500 toch tegen
 
hier in belgie, westvlaanderen kan ik em krijgen aan 13000
is wel niet dezelfde prijs als in nederland denk ik

Is nog redelijk duur hoor , ik kan hem krijgen voor 11400 euro ;)
En ja dit is een belgische prijs maar voor zo'n prijsverschil kan je hem mischien hier kopen en dan invoeren of is dat zo duur (??? )
 
Nou ik geloof je op je woord hoor :)

Maar is er dan niemand die een pagina weet waar je motor prijzen kunt vergelijken? zo'n pagina moet er toch zijn....
 
Ik zou eens gaan kijken bij Meulenbelt in Ommen (als je in de buurt bent). Daar is een aanbieding van de Blade. Volgens mij zo'n 13.800.
 
Hoi mensen,

Ik ben dus opzoek naar een Fireblade 2003. Omdat ik nog niet in het bezit ben van een kip die goude eieren legt ben ik dus op zoek naar de laagste prijs.
Weet iemand een internet-pagina waar je motorprijzen van Nederlandse bedrijven met elkaar kunt vergelijken?

Ik denk dat ik de duurste al wel heb gevonden bij save Apeldoorn. Ik krijg daar 4500 voor mijn '95 ZX-6R (is dat niet wat laag?) en moet 15000 neerleggen voor de Fireblade (met alarm). Kunnen jullie even in jullie buurt rondkijken naar de prijzen?
Alvast bedankt :}

Cobain

Ik zou het zeker NÚ niet meer doen Cobain, het is al juni en de kans is vrijwel 100% dat er totaal vernieuwde Blade/R1's komen waarvan de eerste 'spionage' foto's vanaf oktober in de magazines zullen prijken!!!

Als het dan toch een 2003 Blade moet zijn dan kun je beter een overjarige kopen net na de winter, die wordt dan een paar duizend lager gedumpt...

De GSX-R1000 is dit jaar al vernieuwd en Honda/Yamaha lopen nu nóg verder achter, de kans is dus errrug groot dat er twee totaal nieuwe typen komen om een vuist te maken tegen de R1000.

Oh ja, hier zie je al de eerste photoshop probeersels Fotootje van vervanger Blade...
 
Laatst bewerkt:
en als je een fireblade 2002 wilt???
rood zwart dan komen wij er vast wel uit.
10.000 km op de teller. Zeker niet te duur.
Als je geintreseerd bent hoor ik het wel.
Groetjes
;)
 
Het valt mij wel op dat sommige de nieuwe blade toch wel erg snel van de hand doen???? Zijn jullie wel zeker van je aankoop geweest wil je iets anders kan iemand dat vertellen. Ben zelf ook een van de "gelukkige" :X bezitter van een nieuwe blade maar wacht met smart op iets anders!!

Wat is jullie reden?
 
kicken yeah

ja en het valtietsje op dater veel mensen zijn die hun blade vroegtijdig al wegdoen
niet contnet
of bang aan het wachten voor volgend jaar
en de prijzen van de blade zullen wel ferm gaan zakken na de zomer, niet
misschien wacht ik ook wel nog een jaartje
smak
 
Hmm mischien wel "Zelfbehoud"???

Die nieuwe blade rijd gewoon zalig en is erg makkelijk te berijden. Voor zowel een rookie als een experd. Comford, snelheid, handeling super.

Tja tot dat je over al 200+ rijd en alles te langzaam gaat.
Ik vind de blade perfect . ( in mijn ogen een van de beste supersports)
echter ken ik mezelf een beetje en kan ik beter een andere motor kopen of mijn rechterhand laten behelpen.

Ik gooi het dus op zelf behoud.

Aan de machine kan het niet liggen die is echt geweldig. !!
Ik denk er dus hard aan om een stapje terug te doen en een ander soort motor aan te schaffen. '(
 
bedankt voor alle reacties. zo te horen moet ik nog even wachten... ik heb geduld :)
ik heb ook nog een optie op een duc 916 uit '97. gerev. motor, sport uitlaten eronder. 20.000 op de teller en voor 11.000
Die ga ik dit weken even bekijken.
 
Heb zelf ook op een 916 sp gereden.
Kwam er snel achter dat een Blade toch veel beter rijd (sorry duc-fans)
Ondanks dat ik een duc veel mooier vind, is het dus niet mijn voorkeur.
Ben benieuwd waar jij voor kiest.
suc 6 met je keuze
8-)
 
bedankt voor alle reacties. zo te horen moet ik nog even wachten... ik heb geduld :)
ik heb ook nog een optie op een duc 916 uit '97. gerev. motor, sport uitlaten eronder. 20.000 op de teller en voor 11.000
Die ga ik dit weken even bekijken.

Gereviseerd na 20.000 km, is dat na zo weinig km's al nodig? Dan zou ik zo'n ding helemáál links laten liggen, een moderne Jap haalt probleemloos 150.000km... Voor de exclusieviteit hoef je het ook niet te doen, sinds 1994 zijn er 50.000 Duc's verkocht met dezelfde kuip met dubbele koplampen.

Qua acceleratie zul je er niet veel op vooruit gaan, met iets over de 100 pk op de rol en 25 kg zwaarder dan een 600 zul je geen potten breken met je peperdure Duc...
 
Zo, dat is niet super positief over die duc :)

Ik ga even kijken of ik er mee kan test rijden. Kan ik dan een oordeel geven over het vermogen en rij eigenschappen. Het heeft toch wel wat zo'n duc.....

Maar zoals altijd: kiezen is moeilijk
 
Alleen als je respect hebt voor een Duc moet je ereen kopen,
je moet niet probleemloos 100.000 km willen rijden :z
Mijn volgende bike wordt ook een Duc,en niet omdat ie betrouwbaar is :]
 
Zo, dat is niet super positief over die duc :)

Ik ga even kijken of ik er mee kan test rijden. Kan ik dan een oordeel geven over het vermogen en rij eigenschappen. Het heeft toch wel wat zo'n duc.....

Maar zoals altijd: kiezen is moeilijk

Sorry voor de (mild)negatieve uitlatingen, ik heb vier vrienden/kennissen die een Duc hebben (gehad), een 888, 2x916 en een ST-2. Bij de één scheurde zomaar een accubak (916), bij de ander olielekkage en cilinders vernieuwen (ST-2) en nog een heleboel andere ongemakken zoals spanningsregelaars, lampjes en zekeringen etc. Sowieso elke 10.000 km een geplande érg dure klepstelbeurt die in de ogen van een Jap zowat een halve rivisie voorstelt... :+

Alle gekheid, je moet voorál kopen wat je hart je ingeeft, je koopt met gevoel, dus zéker een proefrit maken. Reken bij een Ducati dan wel op een extra kostenpost die je bij een Jap niet hebt. Wie weet betalen deze kosten zichzelf terug bij de inruil t.o.v. de mogelijk hogere afschrijving van een Jap...

Voor 'karakter' moet je een keertje duwen over hebben...al neem ik aan dat ze na 50.000! eenheden 748/916/996/998 (alle typen) het nu zachtjesaan wel onder de knie hebben bij Ducati!?
 
Seg makker verklaar u eens nader :)

Kben curieus.
Is nochthans vrij simpel : ik koop een NIEUWE fireblade voor 11400 euro ( officiele belgische motor ) :)
Mocht je intresse hebben de blauw-zwarte zijn uitverkocht !
Ik heb geen intresse want heb juist een nieuwe SP2 :}
Maar als er gegadigden zijn laat maar iets weten !
 
Terug
Bovenaan Onderaan