Nou griffen, Hierbij dan mijn excuses dat ik schijnbaar niet goed gezocht heb naar jouw mening.Als je ook maar een heel klein beetje moeite zelf had gedaan om informatie te verzamelen, had je geweten dat het onderin minder word en bovin sterker. De gasrespons word ook anders. Het is eigenlijk meer geschikt voor zeer sportieve rijders bijv. op het circuit.
Kijk griffen zo help je me natuurlijk al een stuk meer, alleen is dit meer gericht op het feit dat een zx7 problemen heeft en dat hij niet goed stond afgesteld.Ik heb net even de search gebruikt en, je zou dit eens kunnen gaan lezen:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/62185?highlight=flatside%20carbs
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/24981?highlight=flatside%20carbs
Rubberen Ronnieboy,
3 maanden terug stond er iemand op marktplaats die verkocht voor een 98´ R1 een race-airbox + speciaal filter + flatside carb´s. Hij heet Carlo en woont in Nijmegen. Ik heb er o.a. een wit duokapje gekocht.
Hij is tevens die rood-witte R1 rijder die ze bij blik op de weg hebben geinterviewd)
Zoek eens ver terug op marktplaats, misschien staat ie er nog op.
Ik snap trouwens niet dat je je druk maakt om het verlies van trekkracht onderin t.g.v. een full race uitlaat. Als je echt gaat gassen met de R1 kom je namelijk niet onder de 6-7000 toeren. Het verlies van de exup is alleen merkbaar tot ca. 3-4000 toeren. Als je gaat gassen heb je daar niks te zoeken.
er staat trouwens wel een set van iemand uit enschede, maar niet een uit nijmegen
En je bedoelt waarschijnlijk die neger op dat klaverblad.
Was een leuk stukkie televisie, heb ergens trouwens gelezen dat hij zijn R1 in de prak heeft gereden.
Zou erg zonde zijn.