Flinke update forum [UPDATE]

Zo op 't eerste gezicht wel leuk kleurtje. Verdere aanpassiningen nog niet helemaal bekeken...
 
Leuk dat er een extra veldje voor sexe is toegevoegd, maar ik had liever een veldje voor merk en type motor gezien, vink veel interessanter.
 
En de nieuwe kleur...in het begin vond ik het ook niks, maar nu wil ik niet anders meer.

Paarse vond ik ook zo saai/oubollig, ik wil echt niet meer terug! :)
 
Errug mooi!!

Je zal in wat rode hoofdjes en mapjes tegenkomen, die willen zeggen dat die posts/topics nieuw zijn sinds je laatste bezoek. (Of in het geval van rode mapjes, daar is gepost sinds je laatste bezoek)

Werkt niet of begrijp ik dit verkeerd...

De bedoeling is toch dat de mappen rood worden op het moment dat er in gepost is en je hebt die nog niet gelezen? Of werkt dat niet in active topics?

Wel errug kewl :}
 
Ik vind de kleur mooi ook ik vond het in het begin een beetje onwennig maar ik vind wat anders nu ook wel een keer lekker.

Prachtig die aanpassingen. Zie er weer erg mooi uit :}
 
Moet wel even wennen aan de kleurtjes, maar de lijst is zeker goed. Vooral de rode-nieuwe-berichten functie ben ik erg blij mee.
 
Ziet er goed uit allemaal.
Knap wat werk weer geleverd.

Succes met de rest!!!
 
En stel, je bent een week niet online geweest, dan zijn dus alle hoofdjes rood.

Klik dan op "Je laatste bezoek was op blabla" om je cookie te resetten. Is ook erg makkelijk!
 
Ziet er goed uit, echter de volgende dingen werken bij mij nog niet

* geen rode weergave topics

* als je direct 2/3 enz topicblad kiest dmv pulldown menu in actieve onderwerpen dan wordt deze pagina niet geopend
= opgelost zo te zien :} :}

* "nieuwe topic" optie werkt niet uit het pulldown menu
= opgelost zo te zien :} :}
 
Laatst bewerkt:
Wow!!!! De site is mooi geworden !!! :} :} :}
Ik heb nog niet deze hele topic gelezen maar ik geloof dat alles nog veel beter is geworden.

Heel mooi werk Duderuud & anderen die erbij betrokken waren! :) :}
 
als je eigen topic wilt aanpassen voor de 2e keer dan krijg je de inhoud van de eerste keer (dus de allereerste inhoud)

sommige buttons hebben nog de verkeerde kleur zoals nieuwe topic/reageren (de paarse kleur)
 
hij is niet zo goed te bekijken bij 800x600 (hoor ik van een vriend). 760 breed is dan beter, dan is er ruimte voor scroll balken.
Wel beter dat blauw :}
 
Mooi werk hoor! :)
Maareh.. waarom zie ik nergens credits voor de man achter het design? (FOEI!) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan