Fortuijnherdenkingstocht

Allemaal kotsen op de koningin, maar ondertussen moeten ze allemaal vrij op de 30'ste en allemaal zuipen in A'dam, daar word ik zo moe van.

79482
 
"Pim Fortuyn, Soldaat van Oranje" staat er op die site. Dat is echt te walgelijk voor woorden dat zo'n eigengereid mannetje zo genoemd wordt. Bah.
 
Onderstaand plaatje komt van die site die ons oproept om mee te rijden. Verder commentaar overbodig lijkt mij.

82.jpg
 
zijn stukjes in de Elsevier vond ik erg leuk. ik vind het jammer dat veel forummers een statement moeten maken tegen die man.

nogmaals, ik vond die kale een stuk oprechter dan een willekeurig pvda corrifee

jammer dat een stel pigmeeen met zijn naam aan de haal gaan.
 
Waarom denk ik dat dit topic eindigt met een slotje :? ;)

Voorgevoel :X , mannelijke intuïtie B| of gezond verstand O-)

Open uitlaten op de openbare weg... Pim had het zo gewild :P

Maar euh reed Pimmie dan motor? :X
 
Er waren rondom het begrafenis-gebeuren veel motor-rijders bezig; geen idee of Fortuyn ook ooit motor reed.

"Soldaat van Oranje" zag ik al eens eerder ergens staan, is misschien een denk- of actiegroep en worden de namen wat vreemd bij elkaar getrokken nu. Fortuyn gaf, dacht ik, niet veel om het koningshuis.
 
Al die motorrijders die mee gaan doen, want dat is leuk, zo'n motortocht (geen flikker ;) met Fortuyn te maken), en al die mensen die gaan kijken, want dat is leuk, al die motoren, (heeft weer niets met Fortuyn te maken).
En dan idd tijdens het NOS journaal, wi?, Pim Fortuyn?, oooh!, wist ik niet |(
 
pff, wat een gelul weer, en dat voor iemand die tot dan toe alleen een grote bek had, en net zo weinig presteerde als de rest van de politicie.
 
pff, wat een gelul weer, en dat voor iemand die tot dan toe alleen een grote bek had, en net zo weinig presteerde als de rest van de politicie.

En als hij nog had geleefd, ook helaas tot de conclusie had moeten komen dat hij nooit had kunnen waarmaken wat hij verkondigde. Hoewel hij toch wel een aantal sterke punten had maar in een democratisch land zul je toch medestanders moeten hebben en die had hij toch niet gevonden.

Waar deze oproep tot herdenking nu weer heengaat??? Lijkt wel een uiting van een gedeelte van het volk, niet om de dood van P. Fortuyn maar ergens anders om.
Iedereen kan lullen wattie wil, ik ben zelf werkzaam bij justitie en zie toch elke dag welke populaties het grootst zijn in de criminaliteit van Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan