Fortuijnherdenkingstocht

Wat mij niet duidelijk is waarom ze nou een motortocht nodig hebben om Pimmetje te herdenken.
Of het moet inderdaad zijn om publiek te trekken. Ik laat me daar dus niet voor misbruiken.

Ik ga wel naar de megameeting. Zonder politiek geouwehoer.
 
Pim was weinig soldaat van oranje in die zin dat hij koninklijk gezind was.
Hij was namelijk republikein.

Hij was wel soldaat van oranje in de zin dat hij veel van Nederland hield en met lede ogen moest aanschouwen hoe dit land naar de klootte gaat.

Het is jammer dat hij is neergeschoten, hadden we teminste wat evenwicht gehad tegen al dat linkse gelul dat we allemaal met het openbaar vervoer moeten.

Maar ja, zoals bekend lost politiek linksgezinde lieden hun meningsverschil op door middel van geweld. Wat vervolgens lekker met de mantel der liefde wordt bedekt.
Dus motorrijdend Nederland pas op als u naast een palestijnen theedoek staat bij het verkeerslicht. :+ het kan je de kop kosten.
 
Ik heb het in Nederland prima naar mijn zin.
Alleen dat gezeik dat het hier slecht zou zijn. Daar speeldde Pimmetje handig op in. En er was nog een groep die het geloofde ook.
Gelukkig is die groep nu weer op 1 hand te tellen. Ze staan op die foto met die Nederlandse vlag. Van die nietsnutten die geen motor kunnen betalen. Daarom willen ze jou inhuren. Dan lijkt zo'n herdenking nog nog wat.
 
Dus als iemand volgens jou zijn of haar mening geeft, is hij of zij gelijk gestoort :?

Als je zoiets zegt of beweert ben je naar mijn mening zelf ook niet helemaal lekker :P

Nee, maar naar mijn idee hield hij er nogal rare ideeën op na. Dus als iemand dingen zegt die in mijn ogen gestoord zijn, vind ik hem/haar gestoord. Betekent niet dat iemand anders dat ook moet vinden. Gestoord is ook maar relatief; er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die mij gestoord vinden, who cares?

PS Gestoord is met een d! :9
 
Het heeft me verbaasd hoe politiek leeg en volgzaam sommigen zijn. Als er iets mis gaat wordt al snel integratie of allochtoon opgevoerd en begint een mierenneukerig maar leeg debat. Als je goed kijkt dan weten velen niet meer af van het onderwerp dan de paar zogenaamde deskundigen die het maar fantastisch vinden om op buis te komen. Pim Fortuijn vond het prima om in darkrooms marokkaantjes te dekken maar zijn grote mond over mislukte integratie was wel erg eenzijdig. We zitten hier met een hoop lager opgeleide Turken, Marokkanen en Surinamers. Maar hoe goed worden deze behandeld en wat voor toekomst hebben degene die wel academisch zijn opgeleid? Niet veel. Hoeveel is eigenlijk hun schuld? Werden ze niet zuiver aangevoerd om vuile werk op te knappen? Dat de omstandigheden niet al te fijn zijn geweest kan je zien aan aantal afgewerkte AOW-ers... Nu horen we over het integreren... Ik heb vele landen bezocht maar het zijn niet de normen van de buitenlanders die vaak worden worden besproken. Juist... Exporteur XTC en het dogen van drugs... Het niet straffen van grote criminelen... Het verbaast me dat normen debat niet verder is gekomen dan integratiedebat... Ik hoo pdat eens wat nuttige zaken worden besproken.

Maar kijk nou eens naar degene die met trots gevoel op de LPF hebben gestemd. Of het omhooggeschoten huisjesmelkers of een stelletje dombo's die niet meer kunnen dan onzin uitkramen maakt mij even niet uit. De meeste stemmers zijn van die kansarme balnke nederlanders die ook niet anders te doen hebben dan uitkering te ontvangen. Een proteststem was voldoende om ze aan de top te krijgen maar zelden heb ik zoveel trieste vertoningen gezien van een politieke partij. Ik ben niet eens dat mensen elkaar kwaad doen. Dus dat "onze" Pimmetje is neergeschoten vind ik triest. Maar zijn gedachtengoed gaat ook niet verder dan een gemiddelde blaffende hond die anderen leed bezorgt omdat hij zelf geilt op aandacht of macht. Ik hoef niet in een optocht mee...

Groet.
 
Toch denk nog vaak aan hem, elke morgen als ik sta te pissen en naar beneden kijk is het net alsof ik pimmetje met een coltrui zie.
 
Volgens mij was Pim voor het rijden in T shirt en korte broek...... :+

Iemand vermoorden om de woorden die hij of zij spreekt is verfoeilijk!

En dat geneuzel over ras enz.: ik behoor tot het ............

MENSELIJKE RAS.

Beschaving is meetbaar aan de wijze waarop een samenleving omgaat met de zwaksten!

Zo, genoeg correct gel@#@#r.

Motorrijders moeten net als in de kroeg over twee dingen niet discussieren: Geloof en politiek :+
 
We zitten hier met een hoop lager opgeleide Turken, Marokkanen en Surinamers. Maar hoe goed worden deze behandeld en wat voor toekomst hebben degene die wel academisch zijn opgeleid? Niet veel. Hoeveel is eigenlijk hun schuld? Werden ze niet zuiver aangevoerd om vuile werk op te knappen? Dat de omstandigheden niet al te fijn zijn geweest kan je zien aan aantal afgewerkte AOW-ers... Nu horen we over het integreren...
Je hebt helemaal gelijk. Zal ik dan maar beginnen?

Sorry Achmed, Sorry Mutalib, Sorry Mohammed, Sorry Hassan, Sorry Gregory, Sorry Stanley. Ik heb het allemaal niet zo bedoeld.

:Z
 
Volgens mij was Pim voor het rijden in T shirt en korte broek...... :+


Beschaving is meetbaar aan de wijze waarop een samenleving omgaat met de zwaksten!

ik ben dol op one-liners.

maar als ik aan zwaksten denk denk ik wel eens aan een vrouw die met accu zuur wordt bewerkt of wat sneller vermoord ivm eer gevoel van een schape neuker.....

om dan terug te komen op beschaving.....

;)
 
We zitten hier met een hoop lager opgeleide Turken, Marokkanen en Surinamers. Maar hoe goed worden deze behandeld en wat voor toekomst hebben degene die wel academisch zijn opgeleid? Niet veel. Hoeveel is eigenlijk hun schuld? Werden ze niet zuiver aangevoerd om vuile werk op te knappen?

Ik geloof niet dat het deze mensen zijn waar Nederland zoveel problemen mee heeft hoor. Als jij dat echt gelooft moet je je ogen eens open doen. De zogenaamde gastarbeiders van toen waren hoofdzakelijk spanjaarden en italianen en zijn nu zo'n 80 a 90 jaar. Deze mensen en hun nazaten evenmin zie ik zelden terug in de criminaliteit. Je moet het dus echt ergens anders in zoeken en niet met die cliches aan komen kakken |(
 
Ik geloof niet dat het deze mensen zijn waar Nederland zoveel problemen mee heeft hoor. Als jij dat echt gelooft moet je je ogen eens open doen. De zogenaamde gastarbeiders van toen waren hoofdzakelijk spanjaarden en italianen en zijn nu zo'n 80 a 90 jaar. Deze mensen en hun nazaten evenmin zie ik zelden terug in de criminaliteit. Je moet het dus echt ergens anders in zoeken en niet met die cliches aan komen kakken |(

Het is geen cliche dat die mensen hier toen gekomen zijn, om het werk op te knappen wat de nederlanders toen te min vonden om te doen, dan praat je idd over de jaren 60-70 ofzo ... Dat er van die mensen luitjes in de criminaliteit zitten dat zal best .. maar hoeveel nederlanders zitten er ook niet in de criminaliteit ... je hebt boter op je hoofd als je zulke dingen negeert ;)

En voor die wel willende mensen die zich hiero in het nederland zich uit de naad hebben gewerkt is het ietwat aan de late kant om die nog terug te sturen naar het land van herkomst :P

Wat de antilianen en de surinamers betreft, die beschouw ik zelf niet eens als buitenlanders, maar gewoon als nederlanders, aan gezien m'n beide neefjes van de antillen komen en het zelfde paspoort dragen als dat een ieder in nederland heeft "Paspoort van het KONINKRIJK DER NEDERLANDEN" ...
 
Het is geen cliche dat die mensen hier toen gekomen zijn, om het werk op te knappen wat de nederlanders toen te min vonden om te doen, dan praat je idd over de jaren 60-70 ofzo ... Dat er van die mensen luitjes in de criminaliteit zitten dat zal best .. maar hoeveel nederlanders zitten er ook niet in de criminaliteit ... je hebt boter op je hoofd als je zulke dingen negeert ;)

En voor die wel willende mensen die zich hiero in het nederland zich uit de naad hebben gewerkt is het ietwat aan de late kant om die nog terug te sturen naar het land van herkomst :P

Wat de antilianen en de surinamers betreft, die beschouw ik zelf niet eens als buitenlanders, maar gewoon als nederlanders, aan gezien m'n beide neefjes van de antillen komen en het zelfde paspoort dragen als dat een ieder in nederland heeft "Paspoort van het KONINKRIJK DER NEDERLANDEN" ...
Als je de statistieken erop na kijkt, blijkt dat afgezet tegen het totale percentage van de Nederlandse bevolking, de minderheden zich toch meer met criminele activiteiten bezig houden. Triest maar waar. En die cijfers worden ook nog vertekend omdat een hoop een dubbele nationaliteit hebben, en daardoor als autochtoon Nederlander in die statistieken belanden |(

Maar zoals hierboven al ergens is gezegd, allochtonen krijgen vaak te weinig kansen op de arbeidsmarkt. Je merkt gewoon vaak dat als er 2 mensen overblijven voor een baan, en een ervan is allochtoon, de andere aangenomen wordt, zelfs al heeft de allochtoon (iets) betere papieren en/of meer ervaring....
 
Waarom gaat he nu alweer over buitenlanders als ik vragen mag :?
weer zo'n linkse rakker die de boel aanwakkerd zeker :+
 
Als je de statistieken erop na kijkt, blijkt dat afgezet tegen het totale percentage van de Nederlandse bevolking, de minderheden zich toch meer met criminele activiteiten bezig houden. Triest maar waar. En die cijfers worden ook nog vertekend omdat een hoop een dubbele nationaliteit hebben, en daardoor als autochtoon Nederlander in die statistieken belanden |(

Maar zoals hierboven al ergens is gezegd, allochtonen krijgen vaak te weinig kansen op de arbeidsmarkt. Je merkt gewoon vaak dat als er 2 mensen overblijven voor een baan, en een ervan is allochtoon, de andere aangenomen wordt, zelfs al heeft de allochtoon (iets) betere papieren en/of meer ervaring....

waarom krijgen die allochtonen dan vaak minder kansen op de arbeids markt?
denk daar maar eens over na.
Ik ken in m'n prive sfeer veel ondernemers, ik kan er geen 1 opnoemen welke het nog maar in z'n hoofd haalt 1 moslim aan te nemen.
Waarom? heus niet omdat ze een kleurtje hebben.

tis sad but true.
 
Wat de antilianen en de surinamers betreft, die beschouw ik zelf niet eens als buitenlanders, maar gewoon als nederlanders, aan gezien m'n beide neefjes van de antillen komen en het zelfde paspoort dragen als dat een ieder in nederland heeft "Paspoort van het KONINKRIJK DER NEDERLANDEN" ...
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de mentaliteit van de Nederlanders uit de Antillen behoorlijk afwijkend is van het gedrag zoals wij dat hier als beschaafde mensen gewend zijn....
Ontkennen dat het probleem bij veel allochtonen bevolkingsgroepen zit (zonder te zeggen dat autochtonen lieverdjes zijn)? Dat hebben we tijdens de jaren van Paars toch al gedaan????

[me]Pingu gaat zich verder niet in politiek gezeik meer mengen, komt toch alleen maar ruzie van[/me]
 
Ja paars, die het hele spaarvarkentje leeg hebben geschud en toen maar de lening wat verhoogd hebben om de illusie op te houden dat het zo goed ging..

over makkelijk scoren gesproken B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan