Fortuijnherdenkingstocht

En als hij nog had geleefd, ook helaas tot de conclusie had moeten komen dat hij nooit had kunnen waarmaken wat hij verkondigde. Hoewel hij toch wel een aantal sterke punten had maar in een democratisch land zul je toch medestanders moeten hebben en die had hij toch niet gevonden.

Waar deze oproep tot herdenking nu weer heengaat??? Lijkt wel een uiting van een gedeelte van het volk, niet om de dood van P. Fortuyn maar ergens anders om.
Iedereen kan lullen wattie wil, ik ben zelf werkzaam bij justitie en zie toch elke dag welke populaties het grootst zijn in de criminaliteit van Nederland.
nou welke dan ?
 
pff, wat een gelul weer, en dat voor iemand die tot dan toe alleen een grote bek had, en net zo weinig presteerde als de rest van de politicie.

Dat weet je niet, omdat een linkse boomknuffelaar zijn eigen mening door de loop van een 9mm pistool moest spuien zul je en de rest van Nederland ook, er nooit achter komen of Pim Fortuyn waar ging maken wat hij verkondigde ...

[me]Phr3ak was het met een hoop dingen bestwel eens met Fortuyn, maar ook met een heleboel dingen weer niet ;) [/me]
 
Dat weet je niet, omdat een linkse boomknuffelaar zijn eigen mening door de loop van een 9mm pistool moest spuien zul je en de rest van Nederland ook, er nooit achter komen of Pim Fortuyn waar ging maken wat hij verkondigde ...

[me]Phr3ak was het met een hoop dingen bestwel eens met Fortuyn, maar ook met een heleboel dingen weer niet ;) [/me]

Je ziet hoop ik zelf toch ook wel in dat hij de dingen die hij verkondigde niet alleen kon doen en dat er verder weinig bijval was van anderen. Kortom hij had het nooit waar kunnen maken alleen maar roepen. Ook ik was het met sommige dingen wel met hem eens, maar helaas Nederland wil er niet aan.
 
Je ziet hoop ik zelf toch ook wel in dat hij de dingen die hij verkondigde niet alleen kon doen en dat er verder weinig bijval was van anderen. Kortom hij had het nooit waar kunnen maken alleen maar roepen. Ook ik was het met sommige dingen wel met hem eens, maar helaas Nederland wil er niet aan.

:^ Hij heeft Nederland wel wakker geschud :}
 
Je ziet hoop ik zelf toch ook wel in dat hij de dingen die hij verkondigde niet alleen kon doen en dat er verder weinig bijval was van anderen. Kortom hij had het nooit waar kunnen maken alleen maar roepen. Ook ik was het met sommige dingen wel met hem eens, maar helaas Nederland wil er niet aan.

Tsja, klopt .. maar we kunnen alleen maar ALS roepen ... omdat de beste man nooit aan het politieke roer heeft gestaan ;)

Wat nou als hij wel toen de verkiezingen had gewonnen :? (als als als) ;)
 
Als hij toen de verkiezingen had gewonnen was ie binnen een half jaar weer weggeweest. Politiek bestaat uit compromissen sluiten en dat kon ie niet. Zodra er iemand tegengas gaf liep ie weg.
Jammer dat ie doodgeschoten is. Anders waren we hem nu allang vergeten.
 
Nah, je kan het er mee eens zijn of niet .. maar daarom leven we hier in Nederland ook in een democratie, al ontgaat sommige mensen dat soms nog wel eens ;)

Zelf was ik het ook niet altijd mee eens wat Pim Fortuyn rondt riep, maar dat hij politiek Den Haag in beweging heeft gebracht en eens flink wakker heeft geschud dat kan niemand ontekennen :)

Daarom is het nog geen reden om een politcus (of wie/wat dan ook) zomaar met 3 pistool schoten om het leven te brengen, als dat soms een nieuwe tendens aan het worden is in de trand van: "Ik ben het niet me je eens en knal of steek je maar over hoop" Dan is Nederland nog zieker dan het in de huidige vorm al is '(

3 pistoolschoten vind ik inderdaad ook een beetje overdreven, 1 schot was meer dan genoeg, het wordt allemaal veel te duur zo.
 
in iedergeval zijn Melkert en Rosenmuller ook weg })

:^

[me]Thunderer wordt net zo moe van de neonazi's en vastgoed giganten die door zijn dood macht proberen te verkrijgen als van domme figuren die roepen dat zo op hem kotsen om zo als "intellectueel" voor de dag te komen...[/me]

3 pistoolschoten vind ik inderdaad ook een beetje overdreven, 1 schot was meer dan genoeg, het wordt allemaal veel te duur zo.

kijk jij hebt hem door, lang leve de democratie en vrijheid van meningsuiting... maar alleen zolang "onze" mensen op democratische wijze de dienst uitmaken en alleen zolang het "onze" mening is die vrij verkondigt mag worden...
 
Laatst bewerkt:
Fortuijn was in ieder geval heel leerzaam..ik had echt nooit geloofd dat iemand vanuit het niets een partij zou kunnen oprichten die meteen bedreiging genoeg wordt voor de heersende partijen om met grof geschut afgeknald te worden.
Ik zou niet op hem hebben gestemd, vond hem echter ook niet de extreem rechtste mafkees die velen wel in hem zagen. Die man was wel gewoon heel intelligent, beetje te mischien. Helaas heeft hij de intelligentie van veel mensen overschat met uitspraken als "De Islam is een achterlijke cultuur"..toch wel de meest catostrofaal uit zijn verband gerukte zin van de laatste decennia.
Herdenken..tja beetje overdreven..hij heeft het gelijk of ongelijk nooit kunnen bewijzen. Had die beste man laten leven en nu was een ieder hem waarschijnlijk alweer vergeten. Of niet..mischien had ie wel echt antwoorden op de vragen..had ie wel even wat eerder mogen aantonen dan wat mij betreft.
Dankzij zijn vijanden is nu in ieder geval onsterfelijker dan ie waarchijnlijk zelf ooit had kunnen worden.
 
3 pistoolschoten vind ik inderdaad ook een beetje overdreven, 1 schot was meer dan genoeg, het wordt allemaal veel te duur zo.

vreemd, heel vreemd vind ik dit.


maar goed de Killing-fields waren ook erg effectief, zal wel gebruikelijk zijn bij wat progressieve politici.


(ze noemen zichzelf progressief, zelf denk ik daar wat anders over hoor...) eerders grossiers in dood-doeners
 
Dan moet je de juiste topics aanklikken, of ff in je boekjes bladeren... :P
Ik heb al in m'n boekjes gebladerd. Nu is het internet aan de beurt :9
Stiekem hoop je dat dit topic toch weer over motoren gaat. Op wat voor manier dan ook, maar het ziet er naar uit dat dit een EINDELOZE discussie gaat worden die heel Nederland al heeft gevoerd :z Vandaar mijn 'bla bla'.
 
kijk jij hebt hem door, lang leve de democratie en vrijheid van meningsuiting... maar alleen zolang "onze" mensen op democratische wijze de dienst uitmaken en alleen zolang het "onze" mening is die vrij verkondigt mag worden...


Ik heb niet goed door wat jij goed door hebt wat ik goed door zou hebben.
 
Ik heb al in m'n boekjes gebladerd. Nu is het internet aan de beurt :9
Stiekem hoop je dat dit topic toch weer over motoren gaat. Op wat voor manier dan ook, maar het ziet er naar uit dat dit een EINDELOZE discussie gaat worden die heel Nederland al heeft gevoerd :z Vandaar mijn 'bla bla'.

Da's dus hopen tegen beterwetenin... ;)
Je zou er wanhopig van worden... :P
 
vreemd, heel vreemd vind ik dit.


maar goed de Killing-fields waren ook erg effectief, zal wel gebruikelijk zijn bij wat progressieve politici.


(ze noemen zichzelf progressief, zelf denk ik daar wat anders over hoor...) eerders grossiers in dood-doeners


Gorillaz neem het niet zo serieus op, jongen, ik kladder maar wat neer. Dit is een Motor-forum, ik ga niet serieus in op politiek, mijn mening is daarvoor veel te afwijkend van de grote massa en zou hier tot onvrede leiden. Tenzij het op een politiek onderwerp is omtrent het verkeer en motoren dan wil ik af en toe nog wel eens serieus reageren.

Wil je een werkelijk serieuse mening van mij weten:

Sommige mensen hebben een leider nodig op goddelijk niveau. Die god moet vooral dood zijn. Een dode god is het namelijk altijd met je eens, staat altijd achter je en heeft het altijd zo bedoeld. Voor sommige mensen is Pim Fortuyn die god. Inderdaad zoals iemand opmerkte, als Pim Fortuyn niet was vermoord, dan waren we hem nu allang vergeten.

Goed, nu ben ik weer in de politieke ouwehoer modus,okay?
 
Politiek, bedrijfsleven, sport..aan de top is het een pot nat...Niet wat je kan maar wie je kent ;)





als we toch zomaar wat neer gaan kladden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan