Fortuijnherdenkingstocht

De jaren van paars. Kan je je die nog herrineren?

Gelukkig gaat het nu een stuk beter.
Heb ik niet gezegd, het gaat nu ook harstikke slecht en Balkenellende is een enge Bush-billenridder die samen met de bezuinigingen van Zalm de hele economie nog verder op z'n gat krijgt. Ik heb alleen gezegd dat we tijdens de jaren van paars niet mochten zeggen dat allochtonen crimineler zijn, de boel oplichten met kinderbijslag voor 50 kinderen die in kamelenland wonen, in de WAO zitten, maar wel Ford Transit GTI kunnen sleutelen enz. Dan was je immers een rascist. Onderzoeken die dit uitwezen (wat mensen allang wisten) werden snel teruggedraaid of als onjuist bestempeld.
 
Ach al dat gemopper..zo slecht gaat het toch helemaal niet..we hebben een welvaart van jewelste in NL, eigen huizen, auto's, motoren, thuisbioscopen, pc's, mobiele telefoons, sportscholen, 2-3 vakanties per jaar..nee niet voor iedereen, maar wel voor 'modaal inkomen'..dus wat mopperen we eigenlijk :? Ja alles is veel duurder geworden de laatste 2-3 jaar..maar we hebben nog steeds heel veel meer dan 15 jaar geleden als je het mij vraagt.
 
Ach al dat gemopper..zo slecht gaat het toch helemaal niet..we hebben een welvaart van jewelste in NL, eigen huizen, auto's, motoren, thuisbioscopen, pc's, mobiele telefoons, sportscholen, 2-3 vakanties per jaar..nee niet voor iedereen, maar wel voor 'modaal inkomen'..dus wat mopperen we eigenlijk :? Ja alles is veel duurder geworden de laatste 2-3 jaar..maar we hebben nog steeds heel veel meer dan 15 jaar geleden als je het mij vraagt.
yeah right.... Pingu verdient +/- 1,5 keer modal, maar dan wel alleenverdiener om z'n gezinnetje te onderhouden: flink belasting betalen, heeeeel veel ziektekostenverzekering. Dan hou je heeeel veel minder over dan 2-verdieners die samen hetzelfde verdienen. Ik heb het echt niet slecht, maar 2-3 vakanties per jaar kan ik niet betalen....
 
Wij zijn ook geen tweeverdieners..en zitten nog onder modaal zelfs (al komt dat meer omdat modaal tegenwoordig zo achterlijk hoog ligt met die tweeverdieners)
Maar in de race naar meer moet je niet vergeten om tevreden te zijn met de rijkdom die je al heb..en das best veel wat mensen tegenwoordig hebben vind ik.
 
Wat een gelul allemaal !!!
Ik ga nu helpen het SMULBOS aan te leggen voor onze medelanders, want er va;t hier niet zoveel van de boom te plukken!! |( |( |( (nieuwsbron NOS)
Greetz
 
Politiek is al lang geen ideologie meer..allemaal compromissen sluiten en vervolgens de rest van de coalitie de schuld geven als je je eigen beloftes uit de verkiezingstijd niet waarmaakt ;)
 
Er moet gewoon eens iemand met gezond verstand een partij oprichten, een redelijk programma in elkaar zetten, en daar moeten de mensen dan eens massaal op stemmen.... zijn we in 1x van een heleboel onvrede in Nederland af....

Mijn bijdrage aan dat programma: Kinderbijslag afschaffen, en het geld dat er dan overblijft in (verbetering van) het onderwijs stoppen.... zo komt het tenminste zeker ten goede aan de kinderen die in Nederland verblijven!!!
[me]Motorengeltje vindt het onzin te betalen voor kinderen die niet in Nederland verblijven[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan