Foto-Aanvultopic Choppertoer

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
Hee daar waren we dan met zn 5-en bij het van de valk in Vianen om te beginnen aan de choppertour. 4 choppers en ik op mn Bandiet.
Ik heb 3 foto's omdat ik bij vertrek geen foto's heb gemaakt. Catweazle heeft wat sensationelere foto's maar die moet zn rolletje nog ontwikkelen.
Zoals gezegd 5 motoren dus op de chopper-tour. De rest van het MF zat zeker in delft '( :) ..

Maar het was een mooie rit van dik 80km dus dat was gewoon leuk. Veel toeristen op de dijken en veeeel motoren onderweg, jemig had iedereen een toerrit gepland vandaag :)
Het was wel even schrikken want de pont kostte 1.60 euro en het appalgebak 3.30 euro en nee er zat geen gouden strikje om!! :(

Maar; Gooly(VN750), the zoo(shadow750), catweazle(xv535), mad-pete(supermagna700), en Peter uit Soest(uw ondertekende,bandit 1200)) maakten er een leuk dagje van.
Word vervolgd met foto's, alvast even plaatsen
 
Ik heb ze gelijk op mijn harde schijf vastgelegd.
Hier ook een plaatje van mij:
veerdienst.jpg

Vuile afzetters :P
 
Laatst bewerkt:
Sjesus man, ik ben ook stekeblind, heb niks in de gaten gehad. |(
Iig nice piccies, ben benieuwd naar die van (Alt+nogwat)Catweazle :)
 
Hier zijn de beschrijvingen die Gooly in het Choppertour topic had gezet:
Peter staat er niet op, die heeft de foto's gemaakt (zonder dat we 't wisten hehe)
foto 1 vlnr: The Zoo, Catweazle, Madpete, Gooly
foto 2 vlnr: Catweazle staat voor madpete, the Zoo, Gooly (sjee lijk wel een corpulente zestiger!)
foto 3 vlnr" The Zoo, Catweazle, Gooly, Madpete
 
Terug
Bovenaan Onderaan