Actie foto/film ontmoetings topic

Eens even getest of me camera het een beetje aan kan.. Redelijk dacht ik zo :)

Dit was overigens wel een beetje een lucky shot. Keek de andere kant op toen ik hem aan hoorde komen. omdraaien, pannen .. klik.. en toch wel tevreden over het resultaat

[~[url="http://farm6.staticflickr.com/5534/9368916646_f2e4a6bf1f_b.jpg"]afbeelding~][/url]
suzuki 2-1 by Mavi86, on Flickr

[~[url="http://farm4.staticflickr.com/3711/9368326572_4fa1480c88_b.jpg"]afbeelding~][/url]
suzuki-1 by Mavi86, on Flickr


Nice!!
En dat harde contrast vind ik wel wat hebben!
 
ik ben rond lelystad op zoek naar een geschikte plek om zulke foto's te maken.
mja, lelystad... ;)
Heerlijk weer wat leven erin. Heb de op aangespast met nieuwe deelnemers en de platen zien er gaaf uit hoor. Zelf al keer dus een en ander proberen te regelen met paar deenemertjes uit de buurt:
(nog onbewerkt. Is er een manier om hoge kwaliteit op mf te zetten?)
full

full

full

full
 
Ik ga graag een keer mee, mochten er mensen in omgeving veenendaal, ede, barneveld, arnhem zijn.

Ik heb een gopro camera beschikbaar op mijn helm ( is ter plekke te lenen met helm en al ) en nog een handcamera en miss eventueel een spiegelreflex! )
 
Ja zeker heerlijk warm met redelijk mooi weer. Dan zou ik zeggen net na het eten of iets dergerlijks. Dan de locatie zoals eerder afgesproken. Ik zal in de groeps pm meer info geven als ik een gegarandeerde fotograaf heb kunnen regelen.
 
@ Riejus, ik gebruik photobucket.
Kun je volledige kwaliteit uploaden en linken hiernaartoe..
Hier een voorbeeldje van onze hond:

IMG_1582.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja hier regent t ook en in de rest van nl als t goed is ook. Balen maar andere keer word anders gew te gevaarlijk. Zal me btw is verdiepen in photobucket
 
Laatst bewerkt:
Even dit topic omhoog schoppen :)

Vond het wel een leuk intiatief en verdiend het wel om weer onder de aandacht gebracht te worden :)
 
Helemaal mee eens. Was een beetje in een vergeethoekje geraakt! Stond je al op de lijst mavi (zover die up to date is)
 
Leuk initiatief. Zo te zien een ouder topic dat ik afgelopen jaar niet tegen gekomen ben.
Woon in Nijmegen en heb een DSLR en GoPro.
 
ja ik sta op de lijst riejusrad :) l mag je me er bij regio midden ook wel bij zetten.

Misschien leuk om ook wat foto locaties toe te voegen aan de startpost? Wellicht gesplitst per regio?

Midden - Posbank
 
Laatst bewerkt:
Voor regio Venlo en omstreken wil ik me bij deze beschikbaar stellen voor foto's en eventueel filmpjes. Ik beschik over een DSLR, overigens.
 
Laatst bewerkt:
Begintpost geupdate! Oost begint lekker druk te worden tijd voor een meetingkje bij mooi weer? Data ideeën?
 
Regio Venlo kan ik bij aanwezig zijn, heb een DriftHD helmcamera. Wanneer? :]
 
Leuk initiatief! Lijkt me prachtig om te doen! ben zelf een enthousiaste hobbyfotograaf met een DSLR, meerdere actiecamera's en een hoop andere equipment. En dat gaat vrijwel altijd mee op de motor.

ik woon in midden nederland (flevoland) maar straks in het nieuwe seizoen een keer een dagje eropuit trekken om mede rijders blij te maken met mooie plaatjes ben ik ook wel voor in!
 
Laatst bewerkt:
Mijn laatste shoot was 10 jaar geleden in de veluwe. Hele mooie locaties en destijds met redelijke primitieve toestellen.

Veluwe is zeker een mooie omgeving, ik ben er gister aan het werk geweest :Y

Even klikken op de foto, dan wordt hij net wat groter en komen ze beter tot hun recht!

R1.jpg


R1-2.jpg
 
Ontzettend leuk idee zeg, ik zou graag wat actiefoto's laten maken als er een keer een meeting is. Ik kom ook ongeveer uit de regio Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan