Actie foto/film ontmoetings topic

Het is hoog tijd dit weer omhoog te kicken met een week of 2 moeten de temperaturen als het goed is weer een beetje gaan stijgen (je weet het nooit hier). Aanleiding genoeg om met een groepje personen is te gaan kijken of we een paar gave platen kunnen schieten denk ik zo. Data voorkeuren?
 
Voor halverwege mei daarna ben ik tot volgend jaar het land uit :)
 
wij doen het meestal met een man of 3, anders is de kans nogal groot dat het "artikeltjes 5" gaat regenen.

zou zoiezo bij klaverbladen e.d wegblijven.
 
Leuk topic! Ga ik zeker ff in de gaten houden :Y

Begin van het jaar pas mijn rijbewijs gehaald en sinds een maandje de R6 in de garage klaarstaan, dus tot nu toe allleen maar foto's van de motor zelf, niet met mij erop.

Maar actiefoto's zijn natuurlijk stukken beter! :Y
Kom uit regio Arnhem.
 
wij doen het meestal met een man of 3, anders is de kans nogal groot dat het "artikeltjes 5" gaat regenen.

zou zoiezo bij klaverbladen e.d wegblijven.
Ja daar heb je een punt vandaar dat ik ook nu een locati in mn hoofd heb waar nooit iets komt en goed uitzicht is.
 
Betere weer komt er aan! @TS: zou jij tegen de tijd dat je echt iets wilt gaan plannen een priveberichtje willen sturen anders denk ik dat ik het topic vergeet of over het hoofd zie. Zou jammer zijn want lijkt me leuk zo'n middagje rijden en foto's maken
 
Betere weer komt er aan! @TS: zou jij tegen de tijd dat je echt iets wilt gaan plannen een priveberichtje willen sturen anders denk ik dat ik het topic vergeet of over het hoofd zie. Zou jammer zijn want lijkt me leuk zo'n middagje rijden en foto's maken
Is goed ik zal er even op letten;)
 
Ik ga zelf ook regelmatig met de Versys en 2 vrienden(Transalp & KTM 690) de weg op om onderweg plaatjes te schieten, meestal doen we dat op de dijk(en) onder de rook van utrecht, een andere vriend zorgt dan dat hij mooie (actie)plaatjes schiet.

Mochten er mensen zijn die een keer willen aansluiten, dat is geen probleem! stuur dan even PB, dan gaan we regelen dat je mee kan!
 
Ik heb een locatie gevonden waar we ons gang kunnen gaan er is voor alles wat leuks maar helaas wel in zuidholland. Ik zat te denken om een meeting te plannen voor de zuid holland deelnemers en nog verder te zoeken vor een algemene plek in het midden van het land. De datum en preciese locatie zal ik maar pmen aan alle deelnemers (ALs ik een datum heb bedacht) zo kan iedereen die wil toch komen.
 
Hmmm klinkt goed eigenlijk heb ik jullie insteek een beetje nodig voor een geschikte datum (ik dacht zelf 12 mei op een zondag als het weer het toe laat)
 
Hmmm je heb gelijk Mei zit wat dat betreft op de zondagen aardig vol wat mij betreft kan het ook een zaterdag maar dan werken sommige wel. Of tegen de avond aan? dan is het licht misschien mooi? Alleen we hebben dan misschien:
Zaterdag 4 Mei alleen dan is doden herdenking.......
Zondag 5 Mei bevrijdingsdag
Zaterdag 11 mei
Zondag 12 mei moederdag dan
Zaterdag 18 mei
Zondag 19 mei 1e pinksterdag
En daarna zijn de weekenden weer wat rustiger mijn voorkeur is denk ik een zondag wel, daar er dan waarschijnlijk de meeste mensen kunnen komen.
Ik hoor wel wanneer de meeste kunnen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan