Actie foto/film ontmoetings topic

Ennnnnnn we kicken dit topic maar weer ff omhoog... :)

Het wordt tijd om eens iets te plannen, dus als er fotografen zijn die zich vervelen? O-)
 
Ondanks dat ik in tilburg woon is zuid holland wel te doen hoor. Uur snelweg rijden is geen probleem voor een leuk dagje
 
Laatst bewerkt:
Eerste twee weekende van Juni zouden misschien voor mij goed uitkomen, maar ook dan heb ik het al druk ;(

Heb van het weekend wel de camera weer even getest en hij werkt nog *O*:+

tumblr_mm2iyg806d1rlsy4uo1_1280.jpg


Complete serie is hier te vinden:

BUBBLE VISOR: Mark Meisner and Maarten Poodt a.k.a. Yellowrider at the Posbank
 
Eerste twee weekende van Juni zouden misschien voor mij goed uitkomen, maar ook dan heb ik het al druk ;(

Heb van het weekend wel de camera weer even getest en hij werkt nog *O*:+

[afbeelding]

Complete serie is hier te vinden:

BUBBLE VISOR: Mark Meisner and Maarten Poodt a.k.a. Yellowrider at the Posbank
Hmm hopen dat je tch wat tijd kan vinden en anders komen er bij succes vast meer metings maar damn wat een gave platen die TRX is erg gaaf gemaakt zo.

Is het misschien een idee om de spot voor zuidholland gewoon op het forum te zetten of zal ik het maar bij pm houden
 
Jammer dat alle enthousiaste fotografen een eind uit de buurt komen :+
Maargoed als het lekker weer is, dan is het natuurlijk niet erg om eerst een stukje te moeten rijden :]
 
Denk dat mijn vriend ook wel meekomt als er iets gepland staat.. dus komen we tegen die tijd waarschijnlijk met 2 r6'jes die kant op :Y
 
Heb even een pm rond gegooid alleen bij Hezz staat ie nog uit.
Hopelijk tot dan allemaal.
(mensen die graag mee willen en nog geen pm hebben meld het maar dan stuur ik de locatie door.)
 
Heb even een pm rond gegooid alleen bij Hezz staat ie nog uit.
Hopelijk tot dan allemaal.
(mensen die graag mee willen en nog geen pm hebben meld het maar dan stuur ik de locatie door.)

Misschien een idee om een lijst bij te houden van mensen die komen? Motiveert ook weer andere mensen meestal

Edit: En er bij zet wie er een camera meeneemt.

Zet mij maar bij definitief tenzij het regent met "Wouter-man". Misschien komt er nog iemand mee.

Ik neem wel mijn compact toestel mee voor wat simpele foto's
 
Laatst bewerkt:
Aanstaande zondag misschien een optie om de afgelaste meet over te doen hoe zit men in zn tijd?
Ik ben ervoor in en 1 fotograaf is iig al aanwezig :D
 
Ik meld me hierbij ook aan als fotograaf regio nijmegen e.o .. ben wel een beginnend hobby fotograaf dus ik zou niet de shoot van mij alleen laten afhangen :P
 
Eens even getest of me camera het een beetje aan kan.. Redelijk dacht ik zo :)

Dit was overigens wel een beetje een lucky shot. Keek de andere kant op toen ik hem aan hoorde komen. omdraaien, pannen .. klik.. en toch wel tevreden over het resultaat


suzuki 2-1 by Mavi86, on Flickr


suzuki-1 by Mavi86, on Flickr
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook wel mooi om een keer een actie foto te hebben! :Y
Zelf kom ik uit Regio Nijmegen dus als er een een datum geplanned kan worden ergens zal ik kijken of ik er bij kan zijn! :+
 
Eens even getest of me camera het een beetje aan kan.. Redelijk dacht ik zo :)

Dit was overigens wel een beetje een lucky shot. Keek de andere kant op toen ik hem aan hoorde komen. omdraaien, pannen .. klik.. en toch wel tevreden over het resultaat

[~[url="http://farm6.staticflickr.com/5534/9368916646_f2e4a6bf1f_b.jpg"]afbeelding~][/url]
suzuki 2-1 by Mavi86, on Flickr

[~[url="http://farm4.staticflickr.com/3711/9368326572_4fa1480c88_b.jpg"]afbeelding~][/url]
suzuki-1 by Mavi86, on Flickr

Je camera kan het denk ik wel aan, ligt vaker aan de fotograaf maar je doet het zeker goed! Je mag wel wat minder harde contrasten gebruiken bij het nabewerken!

Donderdagavond ben ik ook nog even op stap geweest met 2 forum-leden, damn wat zijn die CBR's mooi :9~


cuu6.jpg


bzds.jpg
 
ik ben rond lelystad op zoek naar een geschikte plek om zulke foto's te maken.
mja, lelystad... ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan