Foto van jouw burn-out

Hoe krijg je het vuur weer gedooft als je denkt klaar te zijn met burnen??
Pas stoppen als het vuur gedooft is. ;)
Benzine houdt heus wel een keer op, en gebruik niet teveel.
De hoeveelheid van een borrelglaasje brandt al langer dan je je voor kan stellen. _O-

En doe het niet in de duinen (lekker slim van die paljas) , want dat droge helmgras kan de hele omgeving binnen no-time in vuur en vlam zetten. :o :o :+
 
Aangezien we vuurwerk waren vergeten te halen, moesten we iets anders verzinnen om het nieuwe jaar in te luiden. :+

main.php


main.php
 
Na een dagje Croix mijn slick oproken :

burn-out.jpg



En dit was het resultaat, de geel omcirkelde stukken was slijtage van voor de burn-out, resulteerde in het betere glijwerk in de linkerbochten :X

slijtage.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja ik d8 dat ik jou inloglink had dus ff proberen :P maar dan komt ie gewoon met mijn user id hehe *O* mooie eerste burn out :D
 
Laatst bewerkt:
Maar dan toch even een vraagje al komt die 50cc grapjas ermee.

Hoe krijg je het vuur weer gedooft als je denkt klaar te zijn met burnen??
Rustig wegrollen? Rij je uit het 'bad' waar ie ongetwijfeld in staat en door er overheen te rollen gaat het vanzelf uit denk ik. Binnenkort ga ik ook eens een rolling stoppie proberen. Vorige keer dat ik ht probeerde blokkeerde mijn voorwiel... maar toen deed ik het te voorzichtig lees ik :). Gewoon ff een tikje aan de rem en gas erop! (Ga de koppeling ongetwijfeld nodig hebben :P)

EDIT:
Rolling burnout natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan