Fotograaf zoek motorrijders in het omgeving van Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

chungdha

Rookie
18 mrt 2016
3
0
Rotterdam
Ik ben een fotograaf in Rotterdam en heb tot nu to alleen product fotos en portret fotos gemaakt en nog nooit een grote object zoals een motor gefotografeerd. Ik hou erg van motoren maar ik ken helaas niemand in mijn vrienden kring die motor rijd. Ik zou graag een fotografie sessie willen doen in Rotterdam en hiermee kunnen oefenen met het belichten van een motor en aantal mooie motor foto's toe te voegen aan mijn portfolio. Foto's zijn gewoon stilstaand en niet rijdend waarbij u met uw motor poseer, omdat ik flits lampen ga gebruiken om het belichting zo mooi mogelijk te maken, is het makkelijker als het motor niet beweegt.

Als je interesse heb stuur mij een bericht of email mij op contact@chungdha.com
 
In wat voor setting wil je gaan fotograferen?! Vaste binnen locatie of op een mooie buiten locatie?

Mocht je in Rotterdam niet slagen kan je altijd een keer in Amsterdam langs komen, dan staan er 3 motoren voor je klaar! :)
 
Gaat de datum/tijd in overleg oid? Ik woon niet ver van Rotterdam en ben altijd wel in voor een paar mooie plaatjes van mijn motor natuurlijk ;)
 
Heb je al contact opgenomen met Lucie Starink? Zij is een fotomodel, dol op motoren en poseert daar ook graag mee. Zodra je haar uitnodigt, zullen er nog meer aanmeldingen volgen en komen de motoren naar jou en haar toe ;)
 
Hahahaha , Lucie , dit meen je niet

full
 
Settings is afhankelijk want ik kan een parkeer garage in Rotterdam gebruiken voor een shoot en kunnen daarnaast ook buiten fotos maken vlak naast de Erasmusbrug.
 
Je bent professionele fotograaf, dus dit is een commerciële oproep en daarom niet toegestaan.
Dit topic gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan