Foto's crash van 26-10-2007

rjeggens

MF veteraan
14 jul 2003
1.554
0
Eelde
Ik had een aantal mensen beloofd foto's te plaatsen van de restanten van mijn SV na mijn crash op 26-10-2007. Bij deze. De foto's spreken voor zich:

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


Ikzelf ben na 6 weken verplichte bedrust, 2 weken revalidatie weer op de been en loop nu door huis een beetje te strompelen. Ik heb nl. in mijn vlucht een paaltje meegenomen waarmee ze jonge bomen ondersteunen. Resultaat lichamelijk: Linker sleutelbeen, schouderblad en 6 ribben gebroken. Daarnaast nog 3 rugwervels en een nekwervel gebroken. M.a.w. ik heb geluk gehad dat ik nog kan lopen.
 
:o Zou maar eens gaan shoppen naar een nieuw engeltje dan ;)
Die vergoedden ze nou net niet bij de verzekering. Maar ik had er eentje op mijn schouder idd. Eentje die sneller vloog dan ik kon rijden. Nou is zo'n SV ook weer niet ZO snel natuurlijk..
 
F*ck... Da's een beste crash geweest! :o
Hoe hard reed je?
eehm.. weet ik niet.. ik weet niks meer van de crash.. maar gezien de bocht en het uitkomen zal het rond de 80 zijn geweest?

Oh, en voor degene die dit wou repareren, dat stond de verzekering niet toe. TL verklaard. Hij is zo krom als een hoepel, dat zie je alleen niet op de foto's.
 
Beterschap man. Wat dacht je van revalideren op die trialmotor?
 
No offense hoor, maar ik vind de schade (aan de motorfiets) heel erg meevallen. Zulke schade kun je ook oplopen als je stapvoets rijd.

Beterschap TS.

Ja, die vraag over hoe hard 'ie reed kwam meer voort uit wat ik onder de foto's las...

"Ikzelf ben na 6 weken verplichte bedrust, 2 weken revalidatie weer op de been en loop nu door huis een beetje te strompelen. Ik heb nl. in mijn vlucht een paaltje meegenomen waarmee ze jonge bomen ondersteunen. Resultaat lichamelijk: Linker sleutelbeen, schouderblad en 6 ribben gebroken. Daarnaast nog 3 rugwervels en een nekwervel gebroken. M.a.w. ik heb geluk gehad dat ik nog kan lopen."

De schade op zich valt zo op het eerste oog inderdaad best nog wel mee, ben ik met je eens!
 
inderdaad beste schade.Als alles goed verloopt wel een sv weer?En ondanks alles nog een fijne kerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst. :W
 
-O-
Als ik dit allemaal zo lees ben je er idd relatief goed af gekomen...

Veel plezier met het zoeken naar een nieuwe motor :) en hopelijk zie ik je snel weer rijden in Assen en omgeving :Y
 
Beste klappert -O- Ook voor jezelf, in ieder geval succes met herstellen en hopen dat 2008 weer een mooi motorjaar voor je mag worden. :]
 
Zo, je hebt jezelf een beste klap gekregen. Je hebt lichamelijk wel wat stuk,
maar je hebt veel geluk gehad anders zat je hier niet te schrijven....


Ik wens je alle succes toe met je revalidatie.


Tot slot ook fijne kerstdagen en goed 2008!


*:)
 
Wow. :o
Powerslide met als gevolg een highsider oid. :?
Powerslide zal het niet geweest zijn. Ik vermoed dat ik een witte lijn heb geraakt. Volgens een ooggetuige die ik gesproken heb, begon de achterkant van de motor heen en weer te slaan en ik ben idd met een highsider afgestapt. Motor lag aan de andere kant van de weg als ikzelf. Godzijdank heeft de motor, zonder bestuurder, verder niks geraakt. Wacht nog op de rekening van de gemeente Assen voor 1 bermpaaltje :)
 
Zo, je hebt jezelf een beste klap gekregen. Je hebt lichamelijk wel wat stuk,
maar je hebt veel geluk gehad anders zat je hier niet te schrijven....


Ik wens je alle succes toe met je revalidatie.


Tot slot ook fijne kerstdagen en goed 2008!


*:)
Klopt. Hoewel de motor TL is, heb ik toch het idee dat ikzelf de grootste klap heb gehad :) Idd veel geluk gehad, en revalidatie gaat nog tot ongeveer een jaar duren.

Uiteraard ook fijne kerstdagen en een veilig 2008 :)
 
Hoe is het precies gebeurd ? Dit lijkt op een éénzijdig ongeval ?

Powerslide zal het niet geweest zijn. Ik vermoed dat ik een witte lijn heb geraakt. Volgens een ooggetuige die ik gesproken heb, begon de achterkant van de motor heen en weer te slaan en ik ben idd met een highsider afgestapt. Motor lag aan de andere kant van de weg als ikzelf. Godzijdank heeft de motor, zonder bestuurder, verder niks geraakt. Wacht nog op de rekening van de gemeente Assen voor 1 bermpaaltje :)
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan