foto's haga ?

ik hoop echt dat Haga volgend jaar ook weer voor dit soort vuurwerk kan gaan zorgen in welke klasse dan ook, ik zal hem toch missen als hij nergens meer aan de bak komt '(


Je haalt de woorden uit mijn mond... Ik snap ook niet waarom Aprilia hem aan de kant zet. Oke, zijn prestaties zijn zwaar onder de maat, maar de RS3Cube is ook gewoon niet competief genoeg... Ik hoop dat hij komend seizoen nog ergens een plaatsje kan vinden...

Het liefst op een motor die bewezen snel is, zodat de oude R7 tijden kunnen herleven :] :]
 
mooie foto's allemaal.Mja eigenlijk heb ik sterk het vermoeden dat alle coureurs die in de motogp rijden/hebben gereden allemaal echte toppers zijn die als ze allemaal op een rcv zaten mischien wel bijna allemaal even snel waren. Soms komt er op eurosport weer eens een stukje beeld van de achterhoede , en als je ziet hoe die ook allemaal te keer gaan :}
 
mooie foto's allemaal.Mja eigenlijk heb ik sterk het vermoeden dat alle coureurs die in de motogp rijden/hebben gereden allemaal echte toppers zijn die als ze allemaal op een rcv zaten mischien wel bijna allemaal even snel waren. Soms komt er op eurosport weer eens een stukje beeld van de achterhoede , en als je ziet hoe die ook allemaal te keer gaan :}

Uiteraard zijn alle MotoGP-coureurs geweldige rijders. Maar ik geloof niet dat ze allemaal even goed zijn. Het is gewoon de wereldtop en zelfs daarin zijn (hetzij kleine) verschillen. BV wat Rossi en Gibernau presteren op een RCV zie ik Burns en Pitt op dezelfde machine niet nadoen. Maar het is idd wel makkelijk kritiek hebben op de mannen die achterin rijden, terwijl het toch steengoede coureurs zijn, anders reden ze daar niet.

(BTW Haga+R7= :9~ )
 
Als je Haga's beste acties in de 500cc klasse wilt zien, moet je de race op Philip Island in 2001 maar eens bekijken. :9~ :9~
 
Uiteraard zijn alle MotoGP-coureurs geweldige rijders. Maar ik geloof niet dat ze allemaal even goed zijn. Het is gewoon de wereldtop en zelfs daarin zijn (hetzij kleine) verschillen. BV wat Rossi en Gibernau presteren op een RCV zie ik Burns en Pitt op dezelfde machine niet nadoen. Maar het is idd wel makkelijk kritiek hebben op de mannen die achterin rijden, terwijl het toch steengoede coureurs zijn, anders reden ze daar niet.

(BTW Haga+R7= :9~ )

Burn is zeker wel goed!!! Hij reed op donnington (geloof ik) op een 10 jaar oude ROC 2-takt Yamaha 1 tiende snaller dan McWilliams op de 2-takt Proton het jaar ervoor!! Dan kun je echt wel rijden denk ik.
 
Burn is zeker wel goed!!! Hij reed op donnington (geloof ik) op een 10 jaar oude ROC 2-takt Yamaha 1 tiende snaller dan McWilliams op de 2-takt Proton het jaar ervoor!! Dan kun je echt wel rijden denk ik.

Ik zeg ook niet dat hij niet kan rijden, maar er zit wel (marginaal) verschil tussen de MotoGP-coureurs ;)
 
Je haalt de woorden uit mijn mond... Ik snap ook niet waarom Aprilia hem aan de kant zet. Oke, zijn prestaties zijn zwaar onder de maat, maar de RS3Cube is ook gewoon niet competief genoeg...

:^

Dat kan je denk ik wel stellen, als je ziet dat Edwards ook niet echt aan de bak komt en die was dan nog wereldkampioen WSBK... |(
 
videoband is idd uit 2000, ik wil ze wel online zetten, maar HOE? en Waar? :?

Het is in ieder geval een SUPERace, Yanagawa blaast zijn Kawa nog effe op... Chili knalt zijn achterband totaal uit elkaar.....

Dude als dat zou kunnen... :} :} Ben namelijk al een tijdje hiernaar opzoek.. Niemand toevallig een DVD versie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan