ze kunnen de harde 'G' van google niet vinden op het toetsenbord
ze kunnen de harde 'G' van google niet vinden op het toetsenbord
WoefBedankt voor de foto's.
En ik ben geen held in het zoeken op het net.
Meer foto's zijn altijd nog welkom.
jan..
goh nog veel erger,en ook net zo gekieteld als een ktmnog een vraagje.
Is zo'n sm610 ook zo geknepen als een ktm smc.
Denk dat een SM610 ongeveer 54pk heeft ahaw.
Weet niet wat de opgave is of op de papieren staat, maar dat reken je dan zelf maar uit of ie is geknepen
54pk aan de kruk, staat zelfs op de husqvarna site
Sjeezus zo eentje moet ik echt hebben!
Kosda?
54pk aan de kruk, staat zelfs op de husqvarna site
Van het eerste geloof ik geen bal. Ik heb zelf jaren LC4 gereden en die was echt een stuk sneller. Het tweede is zeker waar.Met de juiste carb. afstellingen gaan die dingen als de brandweer
En ook nog trillingsvrijer dan een LC4
Ik vind de nieuwe 610 een beetje de Duke van KTM. Groot, log, comfortabel. Natuurlijk moet je dit wel relatief zien
Een echte gooi en smijt fiets is het niet, wil niet zeggen dat je het er niet mee kunt doen
Nu kunnen persoonlijke voorkeuren natuurlijk afwijken maar ik denk dat een KTM daar zeker aan kan tippen. Ik vond het maar een ding dat moeilijk van richting veranderde .Niet mee eens. Die 610 heeft een wegligging, daar zeg je u tegen. Kan KTM helemaal niet aan tippenDe SXV misschien wel
Nu kunnen persoonlijke voorkeuren natuurlijk afwijken maar ik denk dat een KTM daar zeker aan kan tippen. Ik vond het maar een ding dat moeilijk van richting veranderde .