Foto's Nordschleiffe

zou ik ook zijn.. als het uit zou komen dat ie alleen 25kw mag rijden ging iedereen tegen hem zeiken enzo :) Denk ik tenminste..

Hee, hij had in het begin zoooooooooooo'n grote bek dus als hij een vent is geeft hij zijn fout toe.

maar het kan ook zijn dat hij gewoon nog niet on-line is gekomen, iemand daar aan gedacht? ;)
 
Ik zag Mar1tin en Frank erbij staan op de foto. Kunnen toch een redelijk stukje sturen. Vandaar mijn (voorbarige) conclusie.

Wij stonden erbij omdat we net na het ongeval eraan kwamen, Takumi kwam ons eerder voorbij gekomen omdat het blijkbaar "niet hard genoeg" ging voor hem. Met dit als resultaat.
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 09 juni 2002 22:51 schreef Frank Coppens het volgende:Wij stonden erbij omdat we net na het ongeval eraan kwamen, Takumi kwam ons eerder voorbij omdat het blijkbaar "niet hard genoeg" ging voor hem. Met dit als resultaat.

Hoog moed komt voor den val.
 
Op zondag 09 juni 2002 22:49 schreef Bananeman2002 het volgende:Kan me voorstellen dat hij op dat moment iets anders aan zijn kop had. Hij heeft WA+, maar ik hoorde dat de verzekering niet eens het wegslepen van het wrak betaalt.. alleen het treinkaartje naar Nederland... :(

Denk maar niet dat de verzekering ook maar 1 eurocent betaalt.
 
Mja, kunnen we misschien wel effe ophouden met te kankeren over dat 25kW gedoe, ok het was dom, maar het maakt allemaal niet uit. Het er nog eens extra inwrijven ervan is ook voor niks goed, hij voelt zich al rot genoeg.. trust me.
Eneeuhh. ik heb al meer mensen hier horen/zien vertellen dat ze in hun 25kW tijd ook wel eens zondigden.

Maar er is dus niemand die de omstandigheden weet? Jammer, maar dan is't wachten op antwoord van Takumi.
 
Op zondag 09 juni 2002 22:51 schreef Sjaap het volgende:Dat is hier uit niet echt op te maken:

Ik bedoel dat ie er nu achter is dat het stom is om onverzekerd rond te gaan rijden..
 
Mja, kunnen we misschien wel effe ophouden met te kankeren over dat 25kW gedoe, ok het was dom, maar het maakt allemaal niet uit. Het er nog eens extra inwrijven ervan is ook voor niks goed, hij voelt zich al rot genoeg.. trust me.
Eneeuhh. ik heb al meer mensen hier horen/zien vertellen dat ze in hun 25kW tijd ook wel eens zondigden.

Maar er is dus niemand die de omstandigheden weet? Jammer, maar dan is't wachten op antwoord van Takumi.
Hij schaamt zich diep ;)

Ach ja, tis ook allemaal wel kut voor hem enzo..
 
In welke groep reed ie dan ?

In de groep VÓÓR mij iig!
En daar hoorde hij iig NIET thuis! ;(
Ikke ook niet! :P maar ja, iemand moest op de kleintjes passen hè!

Maar blijft zonde hoor! Met of zonder 25 KW!
Maar zo'n risico nemen terwijl je weet dat je NIET verzekerd bent getuigt niet van veel wijsheid !
En dit zeg ik met Limburgse diplomatie!
 
Laatst bewerkt:
Mja, kunnen we misschien wel effe ophouden met te kankeren over dat 25kW gedoe, ok het was dom, maar het maakt allemaal niet uit. Het er nog eens extra inwrijven ervan is ook voor niks goed, hij voelt zich al rot genoeg.. trust me.
Eneeuhh. ik heb al meer mensen hier horen/zien vertellen dat ze in hun 25kW tijd ook wel eens zondigden.

Maar er is dus niemand die de omstandigheden weet? Jammer, maar dan is't wachten op antwoord van Takumi.
Laat ik even voorop stellen dat ik het echt enorm klote vind voor Takumi. Ik heb hem aan het begin van de rit (bij het tankstation) gesproken, sympathieke kerel. Ben langs het ongeluk gereden, ben gestopt en heb een tijd met hem gesproken en naar de motor gekeken.

Los daarvan is het niet slim wat hij heeft gedaan, maar dat maakt nu allemaal niet meer uit. Gebeurd is gebeurd.

Hoe dan ook, ik vind het enorm balen voor hem, ik zou het ook vreselijk vinden als mijn motor regen de vangrail zou staan ondanks mijn casco verzekering.
 
In de groep VÓÓR mij iig!
En daar hoorde hij iig NIET thuis! ;(
Maar blijft zonde hoor! Met of zonder 25 KW!
Maar zo'n risico nemen terwijl je weet dat je NIET verzekerd bent getuigt niet van veel wijsheid !
En dit zeg ik met Limburgse diplomatie!

Je hebt helemaal gelijk :}
 
Op zondag 09 juni 2002 22:56 schreef Ragonite het volgende:Hij schaamt zich diep ;)
En terecht. Natuurlijk hoeven wij niet 15 posts te zeggen dat hij niet slim bezig was, maar dom is het wel. Wie weet "leren" er weer anderen van.

Ben wel benieuwd naar zijn eigen verhaal uiteraard.
 
En terecht. Natuurlijk hoeven wij niet 15 posts te zeggen dat hij niet slim bezig was, maar dom is het wel. Wie weet "leren" er weer anderen van.

Ben wel benieuwd naar zijn eigen verhaal uiteraard.

Ja uiteraard.. ik zit er ook wel op te wachten.
Misschien zaagde ik een beetje te lang door over dat 25kw gedoe.. blijft natuurlijk heel kut voor hem. Hij zal zich ook wel kut voelen :( Sterkte kerel..
 
Buiten dat het niet slim van hem was om "onverzekerd" te gaan rijden, blijft het toch klootte dat er iemand onderuit gegaan is.


Toch :? :?
 
Ik bedoel dat ie er nu achter is dat het stom is om onverzekerd rond te gaan rijden..

Hoe bedoel je dat dan? Ik begrijp uit je verhaal dat ie er nu na die val achter is gekomen dat het niet verstandig was...
Maargoed, niet zo boeiend meer...maar kan het gewoon niet begrijpen dat ie wel is gaan rijden...
 
Buiten dat het niet slim van hem was om "onverzekerd" te gaan rijden, blijft het toch klootte dat er iemand onderuit gegaan is.


Toch :? :?
Ik vind het erg rot voor hem dat hij gevallen is.
Maar dat onverzekerd rijden zit tegelijkertijd óók in mijn achterhoofd, snappen jullie ?

Ben wel blij dat hij zélf niets heeft overgehouden aan dit ongelukje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan